Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog mensen hier van plan om naar Nightmare te gaan?"
"Ik heb max 85% puur gehad."
"9 strepen zei: Puur tussen "haakjes" Klik om te vergroten... Onversneden"
"Zat er nog coke in je seal?"
"jeffre3y zei: nope hij was gelukkig helemaal leeg. Klik om te vergroten... Oke, maarja als je ouders er niet naar gevraagd hebben dan zullen ze waarschijnlijk niet weten wat het is denk ik. Als ze er ooit nog naar zouden vragen zou ik niet zo goed weten wat een goede smoes is maar misschien kan je dan gewoon zeggen dat je het gebruikt om kleine spulletjes in te bewaren zodat die niet door je zak slingeren ofzo. Weten je ouders helemaal niets van dat je drugs gebruikt? Voortaan maar goed je zakken nakijken als je je kleren uit doet. En als je een volle seal hebt natuurlijk ook zonde van je coke als die in de wasmachine gaat"
"BasvanHoven zei: Ik lees wat door de reacties heen, maar ik zie nog steeds geen absolute meerwaarde in het gebruik van coke. Er zat een gast in mijn vorige opleiding die beweerde dat cocaine zoveel anders is dan speed. Wanneer ik hem dan vroeg naar de verschillen kwam hij niet verder dan: "coke maakt je superman". Als ik speed gebruik, en dan bedoel ik zuivere speed, dan ben ik al superman. Een onzeker persoon als ik al ben voel mij op speed alsof ik de wereld aankan (in de piek, het tegenovergestelde in de coming down.) Ik trek voorzichtig de conclusie dat er geen meerwaarde is voor mij om cocaine te gebruiken, maar ik zie graag nog wat reacties tegemoet. Klik om te vergroten... @BasvanHoven Ik herken me volledig in je bericht. Ik ben zelf ook erg onzeker en word met pep op ook veel zelfverzekerder! Misschien heb ik dat met coke nog wel iets meer maar eerlijkgezegd niet noemenswaardig. Ik heb een vorm van autisme en als ik speed snuif lijk het wel of ik daar totaal geen last meer van heb! Ik kan dan heel gezellig praten met mensen op feestjes (wat ik ook als erg leerzaam heb ervaren voor mijn sociale en communicative vaardigheden) met xtc daarentegen ga ik juist heel erg in men eigen wereld en worden prikkels van buitenaf snel teveel. Pep is daarom tot nu toe mijn lievelings drug by far!"
"Sofia87 zei: Volgens mij zit het grote verschil in de comingdown: zelfs bij zuivere speed heb ik daar veel last van, terwijl er die bij cocaïne amper is bij mij. Klik om te vergroten... Dat heb ik dus ook, die comedown kan echt heel naar zijn! Vooral als ik veel heb gebruikt kan ik erg angstig en paranoid worden in die comedown. Die grens is ook wel erg vaag voor mij moet ik zeggen. Afgelopen weekend bijvoorbeeld had ik niet echt het idee dat ik véél minder had gebruikt dan de vorige keer maar de comedown had ik echt veel minder last van dan die keer daarvoor! Het blijft voor mij dus nog wel lastig de juiste dosering te vinden. Ik probeer overgens speed alleen in sociale situaties en niet meer dan eens per maand te gebruiken want ik krijg erdoor ook vaak last van maagklachten, maar het is zo lekker op feestjes dat ik de negative bijwerkingen er wel voor over heb!"
"MDMAZING zei: Moh is masters of hardcore. Sos is cocaine ja. Ik had een 180 mg pilletje. Maar cocaine werkt ook toch op de serotonine? En dat is nu toch op door de xtc? Klik om te vergroten... Coke werkt wel wat op serotin maar veel minder dan mdma. Coke werkt vooral op de dopamin"
"@Bas dat is een goed idee van die rennie! Ik neem vaak in de week na gebruik een aantal dagen maagbeschermer ranitidine, dat helpt bij die k*t kater. Ik vergeet dat soort shit vaak mee te nemen naar feesten. Laatste keer had ik tijdens de pep dextro gegeten, echt niet normaal veel haha! maarja erg lekker en hielp wel een beetje tegen de maagpijn, dat was het enige dat ik bij me had op dat moment. Soms word ik ook weleens een beetje misselijk tijdens het hakken, dan dwing ik mezelf ff wat te eten en een half uurtje te gaan zitten en dat doet ook meestal wonderen! Daarna kan ik meestal weer bijsnuiven en als ik echt goed hard ga dan verdwijnen de meeste klachten ook wel weer"
"Momenteel heb ik alleen Ground Zero festival en Prspct xl op de planning staan. Tussendoor waarschijnlijk vast nog wel wat kleine underground feestjes maar die worden meestal niet lang van te voren aangekondigd. Verder hoop ik echt dat Hardshock volgend jaar weer wordt gehouden, was zo jammer dat dat afgelopen jaar niet doorging"