Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSOS voor de nijlpaarden van Pablo Escobar

SOS voor de nijlpaarden van Pablo Escobar

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
De inmiddels op de eeuwige jachtvelden rustende cocainebaron Pablo Escobar had bij zijn fraai gesitueerde vila een dierentuin, waarin naast panters, struisvogels en eenhoorns ook 2 nijlpaarden rondzwommen in een grote vijver.
Inmiddels hebben ze zich voortgeplant en bevinden zich circa 30 van deze loggerts in het gebied rondom Escobar's ruine.

Volgens de autotiteiten vormen ze als vreemde export uit Africa een bedreiging voor de locale fauna en dienen ze afgeschoten te worden.

Welke DF-poederneus kan zich in dit doodvonnis vinden?
http://www.nrcnext.nl/blog/2009/03/26/pablo-escobars-nijlpaarden-storen-colombiaanse-boeren/
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze kunnen zichzelf voeden enzo, zet ze op een vliegtuig/boot naar Afrika en zet ze in het wild of in zo'n natuurreservaat ofzo. Afschieten? Nee.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij de titel dacht ik dat je ging vertellen dat zijn nijlpaarden zwaar coke-verslaafd zijn..

Zou me eerlijk gezegd nog nix verbaasd hebben ook
S
Sneaky-dealerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is triest man afschieten...
Tis toch een mooie herinnering aan escobar :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
verplaatst naar nieuws en actualiteiten.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat die dieren leven... Doodschieten omdat ze overlast veroorzaken? :confused: Gaat mij te ver zet ze in een dierentuin of iets dergelijks.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
toch liever dat dan dit soort dieren leed:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me ook wel lachen om die nijlpaarden grote hoeveelheden in beslag genomen cocaine te gaan voeren en dan te bestuderen welke invloed dit op hun gedrag heeft. Volgens mij hebben ze flink wat nodig om in een rush te komen.
Het schijnt inmiddels om honderden van die dieren te gaan. In de streek rond om Escobar's ruine stikt het inmiddels van de Hyppopotamus Amphibius, zoals dit dier zo mooi in het latijn heet. Als dat zo door gaat, dan kan de Columbiaanse narcoticabrigade misschien wel de complete voorraad onderschepte SOSA in de magen van deze logge reuzen kwijt. Acceptabele vorm van biologisch onderzoek toch?

Zal echter een orgastisch waterballet daar worden als ze het zelfde gaan doen wat ik doe zodra ik een goede hit krijg :P
[youtube]LRTE5r7wHzM&feature=fvw[/youtube]
En dan worden er nog meer baby-hyppo's geboren in een omgeving zonder natuurlijke vijanden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wellicht had hij die in de tuin om niet betalende klanten op te laten eten :wink:
Enfin ... afschieten: NEE
laat ze los in de zee
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
^
Ze zijn gewoon te lief voor woorden :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Zo lief dat deze 100 jaar oude schildpad zich als een ware moeder over een hyppobaby ontfermd heeft :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Wellicht had hij die in de tuin om niet betalende klanten op te laten eten :wink:
Enfin ... afschieten: NEE
laat ze los in de zee
Klik om te vergroten...

weet niet of ze dan beter af zijn hoor, volgens mij houden ze van zoet water.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Wellicht had hij die in de tuin om niet betalende klanten op te laten eten :wink:
Enfin ... afschieten: NEE
laat ze los in de zee
Klik om te vergroten...
Nijlpaarden zijn vegetariers, maar Pablo had voor de dirty job waar jij op doelt ook een dozijn krokodillen rondzwemmen. :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Baby Nijlpaardjes zijn trouwens vet schattig
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aaaaaah wat lief :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."