Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hier (leuven) noemen we het blowke, kopper, shotke, ..."
"nee"
"hier in belgie is her ook verkrijgbaar. maar hier gaan we niet gewoon naar de shop, hier moeten we mensen leren kennen die verkopen en dan ffe naar een louche steegje gaan"
"Nu serieuze antwoorden aub"
"nee, het is gewoon dat ze mss iets zouden vinden... Ik kon het niet rieken he Maar toch bedankt! Nu een dikke opsteken met lekkere hasj... !"
"voor alle zekerheid: dus heb gisteren en vandaag geblowd, maar heb er eigenlijk geen enkele keer iets van gevoeld gaan ze het dan de 26e april in bloed of urine vinden of niet ?"
"Heb nu bijna elke week gesmoord, en de 26 is het zover Dusja, heb schrik!"
"nog een dringende vraag, maar deze keer niet voor mij als bv je ouders niet weten dat je rookt, en je moet ook zoals ik maandag naar het ziekenhusi, gaan ze die nicotine dan eigenlijk in je bloed vinden? sorry voor lame vraag, maar ze is nodig"
"Kerel, als je niet tegenv ragen kunt moet je niet op een forum komen he... drugs is net wel iets anders dan drugs"
"ik bedoelde nicotine"