Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuw

nieuw

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SluitspierMusketierLid
01-01-2024, 00:00
#1
en ook, is er iets speciaals dat je moet doen voor je eerste keer? en moet je ook zon grinder kopen of kan je dealer als je dat vraagt gwn grinden?
S
SluitspierMusketierLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey, ik ben 19 jaar en zou graag eens een joint proberen, maar heb dat nog nooit gedaan dusja ... vroe ik me af hoe maak je dat? wat is goede wiet om mee te beginnen en hoeveel doe je ongeveer in een joint? en wat is een tipje? grtz
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=24423&p=719345&hilit=joint+draaien#p719345

:grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop voor je dat je al een beetje kan rollen anders kun je lang met je eerste jointje bezig zijn :tearsofjoy:. Purpe haze/amnesia haze/super silver haze vind ik altijd wel lekker, de haze soorten dus. White widow is ook goed te doen, jack herrer, noem het maar op. En hasj is ook zeker een aanrader! Hasj smaakt zoeter dan wiet.
Als je de hele joint in je eentje oprookt is 1/4 gram voor de eerste keer wel mooi om mee te beginnen. Ik doe meestal minimaal 1/3 gram in mijn joint tot 1/2.

Het is gewoon uitproberen en kijken welke cannabis jij het lekkerst en fijnst vind :grin:. Overigens kun je ook voorgedraaide wiet en hasj joints bij de coffeeshop kopen. Deze kosten meestal 3 tot 5 euro per stuk (het is wel goedkoper om je eigen joints te draaien) en zit ongeveer 0.25 gram wiet in.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0S zei:
Ik hoop voor je dat je al een beetje kan rollen anders kun je lang met je eerste jointje bezig zijn :tearsofjoy:. Purpe haze/amnesia haze/super silver haze vind ik altijd wel lekker, de haze soorten dus. White widow is ook goed te doen, jack herrer, noem het maar op. En hasj is ook zeker een aanrader! Hasj smaakt zoeter dan wiet.
Als je de hele joint in je eentje oprookt is 1/4 gram voor de eerste keer wel mooi om mee te beginnen. Ik doe meestal minimaal 1/3 gram in mijn joint tot 1/2.

Het is gewoon uitproberen en kijken welke cannabis jij het lekkerst en fijnst vind :grin:. Overigens kun je ook voorgedraaide wiet en hasj joints bij de coffeeshop kopen. Deze kosten meestal 3 tot 5 euro per stuk (het is wel goedkoper om je eigen joints te draaien) en zit ongeveer 0.25 gram wiet in.
Klik om te vergroten...

Wat voor hasj rook jij dan...Wiet hoort wat zoetig te zijn en hasj wat kruidiger.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koop gewoon een puurpijpje en blow tot je niet meer kan, werkt steeds het best.
S
SluitspierMusketierLid
01-01-2024, 00:00
#7
coffeeshop zal niet gaan, woon in belgie :grin: maar hoe weeg je dat dan af? moet je dan zon speciaal weegschaaltje kopen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Wat voor hasj rook jij dan...Wiet hoort wat zoetig te zijn en hasj wat kruidiger.
Klik om te vergroten...

Echt waar? :openmouth: Ik vind hasj over het algemeen zoeter smaken... Maar ik ben ook zo'n persoon die droog brood heerlijk vind. Ik rook allerlei hasj.. Afghaan koop ik meestal, nepal, marok en polm ben ik ook goed bekend mee.

SluitspierMusketier zei:
en ook, is er iets speciaals dat je moet doen voor je eerste keer? en moet je ook zon grinder kopen of kan je dealer als je dat vraagt gwn grinden?
Klik om te vergroten...

Je hebt niet perse een grinder nodig, je kunt het ook met je vingers verkruimelen hoewel dit soms heel irritant is als de wiet nog een beetje vochtig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."