Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraagje.
Ik weet niet tot nisk van ketamine, maar vrienden van me hebben het wel eens gedaan, en ik wil het binnenkort ook een proberen.

Mijn vraag is: als de keta uitgwerkt is, is er dan nog iets te zien aan de gebruiker zoals bij mdma wel het geval is (enkele uren na gebruik)

Alvast bedankt!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, ketamine werkt inprinciepe ongeveer 1 uur afhankelijk van de dosis, hierna is het uitgewerkt, heb je geen kater en er is niet te zien dat je wat gebruikt hebt... alleen als je in een potje zou pissen uiteraard :beer:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan je nog wel wat loom en vermoeid voelen (tenminste dat is mijn ervaring).. Maar met de robot moves en vaag gedrag is het na een uurtje idd wel gedaan.. :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, mijn eerste keer heb ik nog laaaaang van nagespaced hoor ! was wel geteste goede ketamine, en ik snoof de eerste keer iets van 300mg, voor een k-hole willen gaan, maar zonder succes. Je ziet het inderdaad niet aan iemand, zowel tijdens het effect als erna. Tenzei je antuurlijk robot achtig gaat lopen enzo.

Ik zou trouwens zéker 2 uur rekenen voor de "echte" effecten !!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je een tijd doorsnuift dan zie je er echt nog wel een tijd daarna lijp uit. Vaag schrikachtig uit je ogen kijken enzo. Vind ik zelf altijd erg vervelend, maar die effecten treden pas op als je een hele tijd doorsnuift, van 1 snuifje zul je idd niks meer zien na een uurtje of 2.

Have fun :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
of je krijgt uitslag enzo en je wordt paars en je krijgt puistjes en je rechterhand wordt zwart enzo dusdatdusdecactus
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
of je krijgt uitslag enzo en je wordt paars en je krijgt puistjes en je rechterhand wordt zwart enzo dusdatdusdecactus
Klik om te vergroten...

Poe hei, hebben ze slechte ketamine bij jullie :wink:

Volgens mij heb jij teveel trippy shit gehad :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."