Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol - 16 Wiet - 17 ephedra - 19 mdma / speed - 21 paddo's - 22 2cb - 23 lsd - 25 (wel toepasselijk )"
"Vorig jaar heb ik getript met oud en nieuw op 280 ug. Een redelijk stevige dosis, wat een prima trip opleverde. Wat mij vooral opviel was dat het 12:00 uur moment zijn complete waarde verloor. Tijd bestond niet in mijn trip dus wat is 0:00 op dat moment. Het vuurwerk op straat was mooi, maar ik werd erg angstig bij het idee een pijl in mn oog te krijgen en trippend op de eerste hulp te belanden. Terwijl ik normaal niet meer dan gematigd op mijn hoede ben bij vuurwerk. Daarnaast stond ik keihard te trippen op straat met al mn aangeschoten buren, het sociale aspect veranderde, en ik voelde me meer als de autistische buurman dan het vrolijke feestbeest. Of ik sis uiteindelijk echt erg vond denk ik niet, want we zijn redelijk snel verkast naar een underground feestje waar ik meer kon levelen met de mensen om mij heen Al met al was het een leuke ervaring, maar of het echt een meerwaarde is voor je trip vraag ik me af. Helemaal als je hoog wilt doseren is het fijner om je gewoon lekker terug te trekken en te genieten in plaats van de gekkigheid om te zoeken. Ik heb eens een 580 ug trip gedaan, en deze heb ik eigenlijk t meest laten verstoren omdat we in een sociale setting zijn gaan trippen. Wellicht (mijn mening) is een hoog gedoseerde trip één die je graag afgesloten van anderen doet, om zo diep mogelijk in je zelf te gaan. Als je zegels dus 100ug zijn dan zou ik kiezen voor 2 a 3, maar zeker geen 4 omdat ik denk dat het zijn meerwaarde verliest met oud en nieuw."
"Hierbij wil ik graag met jullie delen mijn document: LSD voor beginners, verantwoord trippen. Nederlands: http://members.home.nl/sj-o/Lsd%20voor%20beginners.pdf English: http://members.home.nl/sj-o/Tripping%20responsibly.pdf Er is altijd ruimte voor verbetering dus als je goede punten hebt laat het me weten!"
"Bij doseren is voornamelijk verlenging van je acid, of al dan niet een waste van je acid... Ik heb het wel eens gedaan maar vond het meer jammer van een goede zegel om een compleet nieuwe avond op te bleven dan dat moment wat eigenlijk al geweest was nog proberen te verlengen."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik denk dat ik wel goed zit"
"Groningen"
"Gister avond getest! Prijs kwaliteit was erg goed later vandaag een reportje"
"Lees hier het report: viewtopic.php?f=21&t=42390"
"Robodock 2012 was waanzinnig vet Lees hier mijn ervaring. Enjoy! http://members.home.nl/johan.niemeijer/ ... 202012.pdf"
"NiandraLades zei: Inderdaad, niet doen. Maar het advies van SmartieAndMe van max 60 mg gebruiken als je 60 kilo weegt, lijkt me zonde. Want de kans is dan vrij groot dat het niet zo goed werkt bij zo'n lage dosis lijtk me, dus als je dan toch wil gebruiken, zou ik er wel een mooie ervaring van maken in plaats van met zo'n 'net niet' gevoel rondlopen de hele avond. Ik zou 1,5 mg per kg lichaamsgewicht aanhouden. Klik om te vergroten... 1 mg per kg lichaamsgewicht is voor een eerste keer meestal perfect om een goede ervaring te hebben. De meeste mensen waarmee ik voor het eerst X heb gedaan (leeftijd 29 / 25 en 24) gingen perfect op deze dosis. Heerlijk verliefd op de hele wereld, niet te hard van de kaart dus nog normaal aanspreekbaar en ook niet een gekke bekken parade. Voor de rest, je bent eerder te jong dan te oud om te gebruiken. Ook mijn advies is dus om het vooral niet te doen."