Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrijdag .."
"Schooluitstapje naar Keulen met een vriendin op de XTC.. Heerlijk op een rondvaartboot in de zon, muziekje op.. dat ging echt lekker toen, heerlijk gespaced, ik heb daar toen nog een gesprek gehad met mn teamleider, ik vond opeens alles goed snapte alles enzo maar niemand had iets door, hele stad daar doorgelopen op blote voeten! dat waren goede tijden .."
"schijven of pillen, vrijwel nooit xtc.."
"Ik wil meestal ook alleen gaan liggen, muziek op en spacen. Niet bewegen niks. Dit is indd best iritant als je nog dingen wilt gaan doen ofzo. Nu ga ik waarschijnlijk vrijdag het proberen met speed, kijken of ik dan actiever ben ofzo."
"Het liefdegevoel is echt goed omschreven, ook gevoel van de eerste x echt.. Ik zou nu geen 3 maanden zonder die euforie kunnen denk ik, het is gewoon een fijne afleiding altijd uit de sleur van het dagelijks leven .."
"De eerste x heb je een heel groot liefdesgevoel, en je hebt veel energie. Die combinatie is op een feest geweldig lijkt mij.. Veel plezier en laat weten hoe het afliep he."
"Meezingen Nightwish qua hoogte? Dan moet je echt goed zijn! Ik luister ook heel graag symfonische rock/metal zoals Nightwish. Verder is mijn echte lievelingsband Sonata Arctica.. En Iron Maiden."
"Wij delen meestal snuifbuisjes, maar niemand heeft hier echt een kokertje ofzo, we rollen er altijd een van papiergeld, treinkaartjes, buskaartjes, wat er ook voor handen is.."
"Ik, en vrienden van mij hebben ook vaak meer als een gram weggesnoven op een avond, alleen niet erbij gezopen, meestal dan .. Ik vind dat je meestal wel merkt wanneer je goed genoeg gaat, en zodra dat is pak ik gewoon nik meer bij, maakt 't me niet uit hoeveel ik van te voren heb gesnoven."
"Ik vind dat er makkelijk aan te komen is, over de kwaliteit, ja dat verschilt moet je gewoon testen. Voor de rest lijkt t soms alsof serieus iedereen tegenwoordig dealt, mjaa, ik blijf bij mijn vaste adresje. Je moet gewoon verschillende testen en dan bij een betrouwbare blijven.. Vind ik dan, weet je wel elke x wat je hebt.."