Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips bij eerste XTC gebruik!

Tips bij eerste XTC gebruik!

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga morgen op een feest samen met een aantal vrienden van mij XTC nemen. We zijn met ze 6-en en 3 hebben het nog nooit gedaan, oa mijzelf. Ik vroeg me af, wat zijn de gevaren en wat is slim om te doen?

Ik ben van plan om 1 pilletje te nemen, het feest duurt tot 04:00 daarna blijf ik slapen met een van die vrienden bij zijn zus in A,dam.

De reden waarom ik het doe is omdat ik het een keertje wil proberen :mrgreen:

Dus... wat zal ik gaan meemaken enzo... hoe en wat.. ik probeer me zo goed mogelijk voor te bereiden erop :P ps: ook nog van plan om een paar jointjes te roken ervoor of eventueel erna nog, is dat okee i.c.m. XTC?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
bereid je maar voor op een geweldige ervaring als je goede pillen hebt!

ik zou het rond half12 of 12 uur nemen als het tot 4 uur duurt

drink voldoende water (maar ook weer niet te veel) en have phun!!

en je kunt goed blowen.. zou het doen als het een beetje begint uit te werken.. kun je lekker slapen en is het ook nog extreem lekker :grin:
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja de pillen zijn goed, want die 3 vrienden die het al eens gedaan hebben hadden de vorige keren ook deze (oa op het schoolfeest en toen gingen ze echt heeeeeel goed :hearteyes: ) ik ben wel best wel gespannen erover, het zit wel in me hoofd dat het een 'hard'drug is zegmaar en niet de usual wiet zegmaar :smoke:
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tommy Weedy zei:
ja de pillen zijn goed, want die 3 vrienden die het al eens gedaan hebben hadden de vorige keren ook deze (oa op het schoolfeest en toen gingen ze echt heeeeeel goed :hearteyes: ) ik ben wel best wel gespannen erover, het zit wel in me hoofd dat het een 'hard'drug is zegmaar en niet de usual wiet zegmaar :smoke:
Klik om te vergroten...

lmao, op een schoolfeest???

Jezus ben benieuwd hoe dat afgelopen is :grin:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#5
had ik de eerste keer ook.. vlak na inname had ik ook echt zoiets "wat heb ik gedaan" maar dat was na een half uurtje helemaal weg :hearteyes:
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lost zei:
Tommy Weedy zei:
ja de pillen zijn goed, want die 3 vrienden die het al eens gedaan hebben hadden de vorige keren ook deze (oa op het schoolfeest en toen gingen ze echt heeeeeel goed :hearteyes: ) ik ben wel best wel gespannen erover, het zit wel in me hoofd dat het een 'hard'drug is zegmaar en niet de usual wiet zegmaar :smoke:
Klik om te vergroten...

lmao, op een schoolfeest???

Jezus ben benieuwd hoe dat afgelopen is :grin:
Klik om te vergroten...

nou niemand wist dat ze XTC hadden gebruikt, maar ze stonden alle drie met ontzettende grote en starende ogen voor de plee en helemaal los te gaan en docenten te knuffelen :hearteyes: op een gegeven moment hadden we 3 mensen van de beveiliging die ons, maar dan vooral die 3, in de gaten aan het houden waren! dus toen ff naar buiten, rustig aan doen :smoke:
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De eerste x heb je een heel groot liefdesgevoel, en je hebt veel energie. Die combinatie is op een feest geweldig lijkt mij..
Veel plezier en laat weten hoe het afliep he. :mrgreen: :hearteyes:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#8
de eerste = de beste !!! vergeet ik en jij straks wss nooit meer, ledematen lichter als veertjes, alle mensen voelen aan als troetelbeertjes, de muziek klinkt als een orgasme voelt en je zit niet op de draaimolen maar je word er zelf één!

Als je het effect geleidelijk wilt voelen aankomen en echt schrik hebt voor het ongekende, begin dan met een halve en als je die voelt werken na een half uurtje de tweede helft, voel je de eerste halve niet: dan een uur na inname de tweede helft nemen. Deze ga je zoiezo voelen, zeker met goede pillen.
Als je dan over het toppunt héén bent en het feest is nog niet gedaan, kan er nog altijd een half tot een gans pilletje bij.

Drink idd regelmatig een watertje, maar ook niet tevaak. Afentoe een goud gele rakker kan ook géén kwaad, of een cola is ook wel lekker...

gohh, ik wou dat ik in jou schoenen stond... :grin:
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou vandaag is de grote dag... :P we stappen over 3 uurtjes ofzo in de trein, ik moet zeggen dat ik toch best wel zenuwachtig erover ben, maar wel gezond-zenuwachtig, niet in de zin van bang zegmaar! :wink:

ik ben denk ik van plan om in 1x die pil te nemen, iets voordat het begint (het begint om 11:00 tot 04:00) :mrgreen:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik nam eerste keer een halfe voede ik niks van ik sweer het!!
volgende dag gelijk een heele wist niet wat me overkwam eerst begon alles te tintellen enzo en wazige shit daarna vond ik iedereen aardig wou alleen maar lopen enzo vond alles geweldi alleen grote doppe en me kaken xd
maar goed good luck en schrijf een trip report :) :wave: :hearteyes:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe was 't? :wink:
T
Tommy WeedyLid
01-01-2024, 00:00
#12
het was echt geweldigg!!!! alleen niet helemaal wat ik ervan verwachtte.. ik schrijf later een trip-report!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."