Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom voelde ik me een baksteen?

Waarom voelde ik me een baksteen?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
roffa85Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Was ik zaterdag gaan stappen in Antwerpen met een paar maten. XTC mee, want het zou hysterisch worden! Nou, hoppa, pil d'r in en gaan. Maar niet dus.. Terwijl m'n vrienden zoals altijd stonden te wausen op die pil voelde ik me zo hard worden als een baksteen! Ik kon niet dansen, ik móest zitten... Ik dacht wtf! Nou ik heb de rest van de avond op een bank gezeten...

Hoe kan dat?! Daar heb ik anders nooit last van.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was het kramp? Dat je teveel had genomen misschien?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik ook last van...ik kan niet dansen of zelfs bewegen...omdat al mijn energie naar het spacen gaat...

vrienden van me gaan helemaal los...maar ik sta lekker te genieten of wil liever gaan zitten...betekent niet dat het niet lekker is maarja mijn spieren willen gewoon niet...

ik los dat op met een nakkie pep...als je geen pep doet moet je anders iets minder x nemen of misschien aan de red bull gaan ofzo mocht je daar energie van krijgen :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
ik los dat op met een nakkie pep...als je geen pep doet moet je anders iets minder x nemen of misschien aan de red bull gaan ofzo mocht je daar energie van krijgen :)
Klik om te vergroten...

de ideale combi........
r
roffa85Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou dat was het niet eens.. Ik had geen behoefte aan meer, noch aan coke ofzo - wat ik normaal wel combineer net als jullie. Ik had maar 1,5 pil op ofzo, goed te doen dus.

Ik had alleen een lege maag toen ik 'm in nam, misschien was dat het? Nah goed, volgende keer beter..
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruik je speed? Als je regelmatig speed gebruikt, kan het zijn dat je het oppeppend effect van mdma tenietdoet. Heb er zelf ook last van. Een halfuur na een pil moet ik gaan zitten, of bij voorkeur liggen, en ogen dicht. Dat blijft dan uren duren, maar goed voel ik me dan wel. Ben zo al een paar keer zelfs in slaap gevallen, iets wat ik vroeger ook nooit voor mogelijk had gehouden. een klein beetje speed voor je de mdma neemt maakt het een hoop aangenamer, opgewekter en ongezonder.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk heb je teveel genomen...

Wartaal en Fur in de bocht
herkend van Opsporing Verzocht
voeten omhoog geniet in je sweater
die uniek is niet ziek is
als hepatitis
vette frietjes
gewild als een tiet van een griet is
baksteen dwars door je speakers
Klik om te vergroten...
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil meestal ook alleen gaan liggen, muziek op en spacen. Niet bewegen niks. Dit is indd best iritant als je nog dingen wilt gaan doen ofzo.
Nu ga ik waarschijnlijk vrijdag het proberen met speed, kijken of ik dan actiever ben ofzo.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ken 2 mdma-avonden:

1e - of met vrienden ergens bij iemand thuis..... lekker spacen, ogen dicht, musica, lekker leip lullen en dan omdebeurte niet meer weten waar je t over hebt..

2e - een gaaf festival/feest met een goede klinker in combo met speed....

dus ik weet wat te doen van te voren.. :grin:

laterszzzz
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
misschien had je lekkere mdma pillen? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."