Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ooscaar zei: @SirErick: uiteraard ken ik deze websites, het punt was meer dat ik niet goed wist waar/bij welke artiest ik moest beginnen met zoeken, aangezien ik totaal niet in d&b thuis ben. Klik om te vergroten... Ik weet het leuk gemaakt, als jij een stuk of 10-15 tracks noemt die jij cool vindt dan ga ik - ondanks dat niet normaal gesproken niet mijn genre is - voor jou een Drum & Bass mix maken."
"Cocaïne verstoptin doos bananen GORINCHEM - De politie in Gorinchem heeft in een doos bananen bijna tien kilo cocaïne gevonden. Dat maakte het Openbaar Ministerie in Rotterdam gisteren bekend. Medewerkers van een distributiebedrijf vonden in een doos een zogenoemd smokkelvest met veel zakken. Daarin zaten pakketten met cocaïne met een waarde van een half miljoen euro. Bron: https://blendle.com/i/dagblad-van-het-n ... 26-9LI67CS"
"Cocaïne aangespoeld op strand Noordwijk Medewerkers van het Hoogheemraadschap van Rijnland hebben maandagochtend tassen met pakketjes cocaïne op het strand van Noordwijk gevonden. Het gaat volgens de politie om in totaal 225 kilo. De pakketjes zaten in tape verpakt en lagen in de tassen langs de kustlijn. Daar zijn ze vermoedelijk aangespoeld, laat de politie weten. Verschillende eenheden van de politie hebben na de vondst langs de kust gezocht naar nog meer pakketjes met cocaïne. Daarbij werd ook een politiehelikopter ingezet. Tot nu toe heeft die zoektocht niets opgeleverd. Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... wijk.dhtml"
"Tijdloos zei: Fool zei: Das al de zoveelste keer, toch? Klik om te vergroten... Gebeurt nog vaker dan je in de media ziet. Klik om te vergroten... Volgens mij worden er dagelijks pakketten onderschept, maar goed, voor de media zijn grote vangsten een stuk interessanter dan kleine vangsten denk ik."
"snelgemsurfd zei: Heb vorige maand een drugstest gehad bij de politie, ' int potteke pissen' en khad toch een 17 dagen niets van drugs aangeraakt en toch was het duidelijk te zien dat ik een veelvuldig cocagebruiker ben, dus let toch maar goed op! Klik om te vergroten... Als je (zeer) regelmatig coke gebruikt dan is het tot zo'n 6 weken aantoonbaar via je urine."
"ooscaar zei: Dacht altijd dat de twee qua subjectief gevoel nog wel te vergelijken/vervangen waren, maar nee dus. Sorry voor de dommigheid Klik om te vergroten... Weet je wat pas dom is? Als je vragen hebt en ze niet stelt terwijl je het antwoord wel wilt weten. Met andere woorden: domme vragen bestaan niet, althans, niet in mijn beleving. ooscaar zei: Vandaar ook dat Erick al aangeeft dat zijn afkicksymptomen niet te verhelpen zijn met opiaten/benzodiazepines/amfetamines natuurlijk. Klik om te vergroten... Afkicksymptomen? Als de coke (bijna) is uitgewerkt dan neem ik weer een paar lijntjes. Met andere woorden: daar heb ik, Coke-zijndank, geen last van."
"SmartieAndMe zei: Ga je wel eens naar het buitenland? En zo ja, hoe? Klik om te vergroten... Ja, vaak zat. Hoe? Altijd met vliegtuig."
"SmartieAndMe zei: SirErick zei: SmartieAndMe zei: Ga je wel eens naar het buitenland? En zo ja, hoe? Klik om te vergroten... Ja, vaak zat. Hoe? Altijd met vliegtuig. Klik om te vergroten... Ik bedoelde meer, hoe doe je dat met je verslaving? Smokkel je coke mee in het vliegtuig? Of koop je dat ter plekke? Klik om te vergroten... Omdat ik vanwege mijn werk (zeer) vaak in het buitenland ben heb ik overal connecties die ik kan bellen, dus nee, ik hoef het niet te gaan smokkelen of iets dergelijks."
"CosmicSans zei: SirErick zei: Joopiejo zei: 2,5 gram per dag is fors, toch zeker als het vrij puur spul is. Klik om te vergroten... Mijn coke komt rechtstreeks van de bron vandaan, want ik hou niet van versneden rommel. Klik om te vergroten... Oh, rechtstreeks van de boer die cocaplanten verbouwt? Klik om te vergroten... Ja, want ik wil geen risico lopen dat ik rommel krijg. CosmicSans zei: ik heb namelijk ooit gelezen (geen bron) dat cocaine in Zuid Amerika al wordt versneden met levamisol, wat zou verklaren waarom het zowel hier als in de VS in zoveel cocaine voorkomt. Klik om te vergroten... Daar hou ik me niet mee bezig, dus het zou best kunnen. Ik heb - uit pure nieuwsgierigheid - regelmatig mijn coke laten testen, de ene keer is het 82% zuiver en de andere keer is het 89% zuiver. Met andere woorden: ik heb niks te klagen, want het is pure coke wat ik gebruik."
"Op Bassblog.pro, Mixcloud.com en Soundcloud.com kun je veel Drum & Bass mixen vinden."