Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, mede DF'ers Laatst was ik in de smartshop en had ik Psilocybe Atlantis gehaald naar een mislukte vorige avond op het goedje BC2 van de smartshop. Ik weet dat het normaal gesproken rotzooi is uit de smartshop maar proberen kon geen kwaad dacht ik, nougoed verder waar ik gebleven was.. Die avond waren ik en 2 maten voorbereid op een avondje goed trippen, we hadden 20Grm gehaald omdat het vrouwtje van de smartshop ons toch wel een goede trip wou geven. ((Deze keer voor minder geld) omdat het goedje van de vorige nacht niet werkte. Rond 10uur namen we de truffels eerlijk verdeeld, na 3 kwatier nog steeds niets. En na anderhalf uur nog niets, dus besloten we maar wat X te gaan scoren. Onderweg dacht ik echter het een en ander wel te zien maar daar bleef het bij.. Kan iemand mij vertellen waarom het dit keer ook weer niet werkte? Groetjess"
"mandragora zei: Heb je er thee van gemaakt? Had je van tevoren mischien veel gegeten? Wat zat er in die BC2 dan? mischien had het een kruistolerantie? Als ik jou antwoord op me vragen lees kan ik je miss verder helpen. grts Klik om te vergroten... nee had niet veel gegeten in tegen deel zelfs, had er ong 4uur tussen laten zitten. In die bc2 zat; 2200mg Winde, 280mg Guarana, 280mg baby woodrose hierbij stond ook dat ik 3capsules voor gewenst effect moest innemen en dit niet mocht overschrijden, maar had er totaal 5op."
"Okee in iedergeval bedankt voor je reactie weet ook niet waarvan het komt, Achja dat heb je met alles wel is een keer gewoon je erbij neer leggen en zien wat de volgende keer je brengt."
"Goedenavond, dwarrel al een lange tijd hier rond op het forum en heb me nu dus na lange tijd geregistreerd. Het leek me nu wel tijd want ik zit toch best wel met een belangrijke vraag, Na een hele lange tijd verslaafd te zijn geweest aan Wiet, XTC, MDMA, en Speed, was ik vast besloten om te stoppen, in iedergeval met me speedverslaving en later met de rest wat me tot nu toe goed is gelukt. Ik heb vanavond na enige tijd ik gok zo'n 4/5 maanden weer is een keertje PEP gehaald, De laatste keer dat ik het pakte ging het toch niet zoals de kere daar voor heen... ik werd angstig, had het gevoel dat ik constant moest spugen en had een licht en vaag gevoel in me hoofd.. Dit zelfs bij een uber klein lijntje. Zat toen wel in een stressvolle situatie wat een paar weken geduurd heeft, ik weet totaal niet waaraan het lag maar voelde me er totaal niet prettig bij.. Nu wil ik toch weer is een keer kijken hoe het uitpakt maakt heb er toch nog een beetje schrik van, om weer diezelfde bijeffecten te krijgen. Het is pasta wat ik straks dus uit zal moeten smeren en volgens de gene waarbij ik het heb gekocht zei dat deze rond 89% lag wat mij dus wel sterk lijkt aangezien het aantal percentage heel hoog ligt. Alhoewel, wat zou ik het beste kunnen doen qua dosering en tussen tijd? Groetjes."
"Thnx voor je reactie smartie! en bedankt voor je welkom haha, zal inderdaad kijken hoe het allemaal uitpakt."
"Was de vorige keer dus gewoon pure rotzooi wat er doorheen zat merkte ik wel, Heb nu een goed adresje gevonden waar het wel gewoon zuiver is. Toch bedankt nog voor de reacties!"
"Alles onder speed is"
"Bumpbump. oud topic maargoed, gewoon tijd niks pakken als je deze symptonen krijgt.. heb ze ook een tijd gehad, maar gaat vanzelf weg naar tijdje niks te doen. ik zelf zou wel uitkijken want een speed psychose wil je echt niet gewoon keertje pilletje doen op zn tijd, is nog leuker ook nog :P"
"Indd wat neurotoxin zegt is het een van de side affects die sommige hebben, misschien dit keer omdat ze wel wat meer heeft genomen dan de vorige keer?? Kan verder geen kwaad ofzo, meestal is het daarna wel weer helemaal goed (bij mij dan)"
"Heyy Speakers zijn pillen waar 180/210mg MDMA inzit met pieken tot de 220, omdat het je eerste keer is zou ik inderdaad beginnen met een kwartje en daarna verder kijken naar een uurtje hoe het gaat en dan bij pakken als je denkt dat het wel kan. Combineer het in iedergeval nog niet met alcohol! omdat het de eerste keer is kan je lichaam er een andere reactie op geven, dus wacht dat eerst even af. Laat het lekker over je heen komen en zorg ook dat je voldoende drinkt, veel spaceplezier!"