Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgestopt met blowen nu slaapproblemen normaal?

gestopt met blowen nu slaapproblemen normaal?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het normaal dat ik niet kan slapen en om s'nacht's iedere 2a3 uur wakker wordt?
want ik rook al 5 jaar iedere dag maar ben nu een week gestopt en wordt helemaal gek vannacht ook weer ging om 12 uur naar bed om half 3 wakker geworden en tot 5 min geleden in bed gelegen
gewoon omdat ik niet meer in slaap kom daarom rookte ik normaal ook een joint voor het pitten is daar iets tegen te doen?
en ik hoef geen reacties van ga na dokter en zoon onzin want dat doe ik toch niet want wil zowiso geen slaappillen ofzo
dat ik nu veel agressiever ben maakt me niks uit dat gaat wel weg maar vooral dat slapen want ik ga volgende week met opleiding in de bouw beginnen en dan kan ik niet hebben dat ik maar 3 uur slaap ofzo gehad heb dat gewoon is te weinig daarom wil ik weten of iemand tips heeft die het zelfde heeft meegemaakt want bijna al mijn vrienden (als die al gestopt zijn) hebben dit probleem niet gehad en dit is niks om 5 uur smorgens al beneden zitten in mijn vakantie

gr
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat ik vergeten was erbij te zetten is dat ik al slaapproblemen had voor ik begon met blowen en het daar door deels was weggegaan
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt heel herkennend hoor, als ik een paar dagen niet blow (wat zelden is) kan ik ook niet goed slapen,soms bijna niets. Heb er ook een bloedhekel aan, elk uurtje op de klok zien voorbij tikken pfff en zweten maar toch koud hebben.

Mischien is een homeopaat wat voor je?

Valeriaan kan ook helpen of pilletjes met melatonine in.

Bedenk je ook dat die slaapproblemen maar tijdelijk zijn...
Probeer voor je gaat slapen je in een rustige kalme staat van zijn te brengen...

grts
S
ShortoMuzeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk is niet abnormaal hoor :wink:,
zeker niet als je lichaam het 5 jaar lang gewend is iedere dag.
Als je wilt stoppen met blowen en je houd dit ook vol moet dit zeker wel binnen een paar weken zo goed als verdwenen zijn

Grtzz
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoiezo zul je meer moe worden als je blijft niet kunnen slapen en uiteindelijk kun je toch slapen hoor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."