Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive: 20gr psilocybe atlantis (Truffels)

Live: 20gr psilocybe atlantis (Truffels)

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahahaha nee, absoluut niet!
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik probeer het gevoel te omschrijven, maar dat kan niet echt.
Het zijn gevoelens, zoals zoet, zuur, zout en bitter smaken zijn. Onbeschrijfbare gevoelens, maar je kan het daarmee vergelijken.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Derrrp zei:
Hij begint nu dus een beetje in te werken, MDMA achtige euforie zelfs! Had ik niet verwacht, maar dit beloofd veel goeds! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zeker!
Je gaat een positief tripje tegemoet lijkt me :)

groetjes
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo grappig dit, ik probeer overal een verklaring voor te vinden en een oplossing, maar er is niet eens een probleem.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen problemen maken waar er geen zijn he Derrrp :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Knap dat je nog zo kan typen! Na 10gr mothers finest kon ik amper recht lopen!

Veel plezier nog!
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het zelf ook erg gek dat ik gewoon alles nog kan, had ik niet verwacht.
S
ScaffasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Komt er nog een tripreport? ben benieuwd :grin:
S
ShortoMuzeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het zelf ook erg gek dat ik gewoon alles nog kan, had ik niet verwacht.
Klik om te vergroten...

en tot daar stopt het hahah, hoe was je trip Derrrp ? :mrgreen:
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed! Het is niet echt een report waard denk ik, heb vrij weinig bijzonders gedaan, beetje op bed gelegen gefilosofeerd en een stukje gelopen.
Het was wel anders dan ik verwacht had, had de euforische gevoelens niet verwacht en ook had ik verwacht dat ik er dieper in zou komen en een zwaardere trip zou hebben, 20 gram is best veel vind ik zelf.
Ik heb nog 10 gram over, zou ik dat vanavond/morgenavond kunnen nemen voor nog een fijne trip, of zit er dan te weinig tijd tussen?
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, het zal de laatste mogelijkheid zijn om het nog een keer te doen voor een hele lange periode, en zo lang kan ik ze toch niet bewaren. Als het niks word, jammer dan.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok, 10 gram genomen, ik zal deze thread wel weer bijhouden :tearsofjoy:.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jammer, ik voel me stoned maar dat was het zo ongeveer ook wel :(.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Derrrp zei:
Jammer, ik voel me stoned maar dat was het zo ongeveer ook wel :(.
Klik om te vergroten...

Daar zal het ook bij blijven vrees ik voor je...
Je hebt ze veels te kort op elkaar genomen...

Minstens 2weken tussen laten is een goed advies ('minstens') .

grts
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
Daar zal het ook bij blijven vrees ik voor je...
Je hebt ze veels te kort op elkaar genomen...

Minstens 2weken tussen laten is een goed advies ('minstens') .

grts
Klik om te vergroten...

Ik was er al bang voor, maar het was de enige kans die ik nog had, komende maanden geen drugs voor mij :( .
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maak van die 2 weken maar 2 maanden, psycholobe in je lichaam heeft redelijk de tijd nodig zich af te breken, wacht je hier niet mee dan had je het beter niet kunnen doen :P

Over het algemeen kun je truffels tot 3 maanden bewaren in je koelkast, 6 maanden in de vriezer. Als je ze invriest moet je ze wel zodra ze ontdooit zijn opeten. Hervriezen kan ook niet.

Groet
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trippers!

Ik heb net m'n 20 gram psilocybe atlantis verorberd met wat melk en chocola, viel wel te doen.
Ik ben benieuwd wat deze nacht mij gaat brengen :tearsofjoy:.

Ik ben een man van 20 jaren jong, 1.82 groot, en ik weeg ongeveer 72kg. Ik ben ben lekker tot woensdag alleen thuis en heb besloten hier van te gaan genieten.
Ja, ik ben alleen!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Genieten zal je, dont worry :)
Alleen trippen kan ook lekker relaxed zijn hoor, kan je je volledig laten gaan.
mischien volgt er later een tripreportje?

Ik zie het wel... :)

Goeie reis gewenst!

grts
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tripreport komt er vást ook wel van, alleen leek het me leuk om hier de boel een beetje neer te kalken alvast :tearsofjoy:.
M'n moeder belde me net, net op het moment dat het een béétje in begon te kicken, ben blij dat ze niet lang gebeld heeft.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij begint nu dus een beetje in te werken, MDMA achtige euforie zelfs! Had ik niet verwacht, maar dit beloofd veel goeds! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."