Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 2x meegemaakt onder invloed dat mannen mijn grens zijn over gegaan. De laatste keer was erger want toen heb ik letterlijk meerdere keren nee gezegd en fysiek zelfs zijn hand weg gehaald. Ik zat met een vriendin en een vriend van haar aan de GHB. Zij viel in slaap op de bank. Hij wilde bij me zitten wat ik nog wel prima vond. Van te voren gezegd dat ik niks wil doen. Toch proberen. Nee zeggen. Hand weg halen. Zei nog dat ik hem ging slaan als hij het weer probeerde. Op gegeven moment gaf ik het op? Ik ging er in mee. Nog steeds weet ik niet waarom..tijdens ook stop gezegd. Stopte hij. Wc gegaan. Kwam ee kamer weer in en hij ging verder. Toen ik dit vertelde aan die vriendin zei ze: “ja dat is ghb he kun je niks aan doen dat je dan zo veel zin krijgt en blijft proberen”.."
"Ik doe krachttraining. Moet er niet aan denken om dat onder invloed te doen. Krijg al bijna paniek bij het idee 😂"
"Was 3 maanden 25 dagen clean. Nu mogen we weer opnieuw gaan tellen. Half 10 opgehaald worden voor een meeting na geen slaap, klote terugval. Was het niet waard. We gaan een witte sleutelhanger ophalen zo."
"dupont zei: Oh, die struggle herken ik maar al te goed. Ik kende de telnrs uit m’n hoofd. Uiteindelijk vindt een verslaafd hoofd altijd een manier. Als ik geen coke kon krijgen ging ik RCs bestellen online. Niet te stoppen gewoon, ondanks alle goede voornemens. En de meeste dealers geven geen fuck. Als jij bestelt komen ze. Dat zijn hun inkomsten Uiteindelijk hielp alleen keihard aan mezelf werken. Klik om te vergroten... Jup je wordt heel creatief. Herken dit echt uit mijn anorexia periode. Hoe creatief je wordt om manieren te verzinnen waar ‘normale’ mensen niet eens over na zouden denken. En omdat zij er niet meer achter zoeken kom je er weer mee weg.."
"dupont zei: Ha @Shitzooi voor wat betreft jouw verslaving weet ik precies wat je doormaakt. Ik heb zelf 10 jaar aan de coke gezeten, waarvan ik ongeveer 5 jaar geprobeerd heb om eraf te komen. Twee ambulante behandelingen, een klinische opname en nog een dagbehandeling later lijkt het me eindelijk te lukken. Nu iets meer dan 8 maanden clean. Er is echt een uitweg, maar je moet je denken grondig herzien. Daar is moed voor nodig, je moet door je weerstand heen en uit je comfort zone komen. Maar je kunt er sterker dan ooit uitkomen als je herstel op 1 zet en het 100% geeft. Goed dat je naar NA gaat. Fijne veilige plek is dat. Blijf naar de meetings gaan ongeacht wat er gebeurt. Ga op korte termijn een sponsor zoeken, en doe wat zij je vraagt (volgens mij ben je een vrouw dus zou een sponsor ook een dame moeten zijn voor je). Denk goed na over wat op het moment jouw grootste probleem is. Daar moet de therapie zich op richten. Dat kan betekenen dat je een lopende behandeling moet staken om naar de verslavingszorg te gaan. Jouw verslaving zal, als je je niet volledig inzet om er van af te komen, alles kapotmaken. Dat klinkt hard en zo hard is het echt. Zet herstel op 1. De rest komt later wel. Nou dat is wel weer een lang genoeg bericht voor vandaag. M'n inbox staat voor je open als je vragen hebt of wat kwijt moet. Klik om te vergroten... Wat goed 8 maanden! En wat fijn. ik ben wel zo ver met therapie dat ik precies weet waarom ik nu gebruik en welke gevoelens ik wil weg stoppen. Ik heb toevallig net met mijn therapeut gebeld omdat ik mega in paniek was over alles en heb maar hulp gevraagd. Nu ben ik een stuk rustiger gelukkig en is het iets minder zwart allemaal (nog wel licht zwart haha). vind dat niet hard klinken. Het is de waarheid. Heb het met me anorexia mee gemaakt. Dat beheerste me hele leven. Maar vanaf het moment dat ik in behandeling ging heb ik wel alles gegeven. Aankomen, nooit eten weigeren etc. Ik heb ietsje meer vertrouwen weer in mezelf na het gesprek met mijn therapeut. Ik ben een taaie en heb altijd hard geknokt en alles gegeven. Helaas moet het weer maar goed als ik al die andere ‘gevechten’ kon winnen kan ik dit ook! mocht het niet lukken met me huidige therapie ga ik 100% naar jelinek. Mijn therapeut kijkt daar gelukkig ook goed naar. Als ik zo doorga kan hij mij ook niet goed meer helpen op dit moment. Want stop nu alles weer weg. Dankjewel dat vind ik heel lief van je en altijd fijn om iemand te kunnen berichten die het snapt."
"De coke is al eventjes op en was daardoor ook even flink in paniek. Nu is alles eindelijk een beetje gezakt. Door de maatregelen die ik heb genomen (geen nummers meer geen pinpas) kon ik niet uit paniek snel wat regelen. Doordat ik zo vertraagd ben is de drang naar coke nu gewoon helemaal weg. Ik ben op. Voel ook hoe gesloopt me lichaam nu is. Ik wil absoluut niet nog een nacht in me eentje doorhalen. Ik heb 3 uur slaap gehad in de afgelopen 2 dagen. Ik wil dit niet voor mezelf. Kan eindelijk weer beetje helder denken na 7 dagen. En nu is het tijd om wat slaap te pakken. De drang zal vast wel weer komen later of morgen of overmorgen. Maar dat zien we dan wel weer. Voor nu ben ik heel blij dat ik weer een beetje vertrouwen in mezelf heb. enige reden waarom ik nu zou willen gebruiken (niet echt willen maar meer onzekerheid voor wat gaat komen) is omdat ik opzie tegen de komende dagen. Dit gaat een pittige nasleep worden. En die stel je het liefst nog even uit. Maar hij komt er toch wel. Dus ik ga me maar klaarmaken ervoor"
"Dankjewel voor alle lieve reacties. Ik vind het altijd lastig te reageren op lieve woorden. Vandaar dat ik het even zo doe. Maar ik waardeer het wel enorm. Het is dan toch mis gegaan gister avond ik heb toen die oude vriend een appje gestuurd en we hebben toen 35 min gebeld. Ik wil nog steeds zorgen dat het goed met me komt en hulp zoeken. Ik probeer nu niet al te boos op mezelf te zijn. We blijven er voor gaan! morgen een afspraak met me therapeut wat ook wel heel fijn is."
"Ik heb het uiteindelijk weg kunnen leggen en ben om 1 uur me bed in gegaan. Om half 2 me ogen dicht gedaan en heel eigenwijs dicht gehouden tot ik in slaap viel. Denk dat ik pas om 5 een beetje in slaap gekomen ben want zag nog dat het licht buiten werd. Dus wel moe maar het had veel erger gekund."
"LucidLucy zei: Succes de komende dagen! Vrees niet teveel voor die nasleep. Die komt zoals die komt. En die kan je heus wel aan! Er zijn al veel nuttige dingen gezegd en heb daar weinig op toe te voegen. Mocht het zwaar worden kan het misschien helpen om je focus op de ademhaling te leggen. Dan blijf je in het hier en nu en door op die manier in contact te komen met je lijf, kom je ook uit je hoofd (en daarmee ook uit paniek). Ben je een beetje bekend met mindfulness en meditatie? Klik om te vergroten... Ja! Heb DGT behandeling gehad waar we dat deden. Maar moet zeggen dat het voor mij nooit zo goed werkte haha. Heb het nog vaak geprobeerd. Weet wel dat het voor mij goed helpt om een stuk met me hond te lopen. Dan is de spanning vaak snel gezakt."
"Pepschepje zei: Gelukkig duurt kerst nog heel lang😉 10gr is fanatiek.. moet dat vannacht nog op allemaal?😶 ik heb ook plafond dienst ellende Klik om te vergroten... Plafond dienst hier ook. Geeft me echt anxiety hahah verschrikkelijk 😂"