Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga niet voor of tegen stemmen want dat is iets wat je best zelf beslist. Als je nog geen ervaring hebt met xtc zou ik aanraden eerst genoeg over lezen. Drugsinfo.nl enzo zijn goede websites. Ik betwijfel dat drugshonden iets kunnen ruiken na twee dagen als je helemaal niets meer bij hebt. Als je die twee dagen voldoende drinkt kan het zelfs zijn dat die pillen niet meer aantoonbaar zijn in het bloed."
"Hangt er vanaf of wat er in die pil zit. Als het MDMA is en je hebt geen hart- of andere fysieke problemen is 1 pil niets om zorgen over temaken. Er kan altijd iets misgaan, maar dat is (en komt zelfs veel meer voor) bij alcohol ook. En als hij niet goed inslaat denk ik niet dat er veel gaat gebeuren buiten dat je gewoon weinig voelt. Je kan met een half beginnen en als je na 40min niets voelt de andere helft nemen. Verder ga je je waarschijnlijk bij de eerste keer niet slecht voelen de volgende dag. Hangt allemaal van persoon tot persoon af eigenlijk. Maar over het algemeen is 1 pil xtc nog relatief veilig vergeleken met veel andere dingen."
"Alcohol + weed."
"DMT, wanneer ik er aan kan geraken."
"Grendel - No Way Out."
"loadrunner zei: Coke brand erger in je hand, dan in je neus... Klik om te vergroten... QFT."
"Ik had al gelezen dat de combinatie van sos en SSRI’s relatief veilig is maar ik wil over het algemeen geen risico’s nemen en. Zijn er mensen die ervaring hebben met het combineren van serlain en coke. De laatste keer dat ik iets sterkers als weed gebruikt heb is meer dan een half jaar geleden. Een redelijk kleine hoeveelheid speed gecombineerd met serlain heeft als gevolg een bezoek aan de spoed veroorzaakt. Hoewel ik momenteel betwijfel of het toen wel amfetamines waren aangezien het echt weinig was. Coke heb ik nooit met iets anders samen genomen dus ik ken de precieze gevolgen niet. Maar ik wou dit nog eens doen op speciale gelegenheden enzo. Ik heb ook last van hartkloppingen (voornamelijk overslag) maar een cardiotest heeft uitgewezen dat alles perfect in orde is. Dus weet er iemand of er bijkomende risico’s zijn in combinatie met serlain bij eenmalig gebruik en een redelijk kleine hoeveelheid (1 lijn op een ganse avond). En mocht het verkeerd gaan waar ik dan op moet letten om te weten dat er echt iets fout is. Elk mogelijk advies is welkom."
"yeti zei: Van SOS zul je enkel nog depressiever worden. Pleur dan je medicatie gewoon liever meteen in de vuilnisbak! Wat jij van plan bent is te vergelijken met het drinken van wodka terwijl je voor een maagzweer behandeld wordt. Alles wat dmv je SSRI evt weer hersteld is in je brein wordt door de cocaine in 1x weer vernietigd aangezien je neurotransmitterhuishouding een dreun van jewelste krijgt. Klik om te vergroten... Daarom vraag ik het ook. Op verschillende sites staan tegenstrijdige dingen. Ik ben niet van plan om dat te gaan doen als de meeste hier zeggen dat zoiets slecht is. Hoewel ik gelezen had op dit forum: De effecten van deze stimulanten op iemand die SSRI's neemt zal niet echt veel verschillen. Met de amfetamine's (vooral met methamfetamine), zal er een minder "roze bril" effect optreden, maar voor het grootste gedeelte zal de high hetzelfde zijn. Het is een aardig veilige combo, en je zal (nog steeds) high van de stimulanten kunnen worden als je een SRRI neemt. Klik om te vergroten... (viewtopic.php?f=10&t=9572&p=555159&hilit=serlain#p331622)"
"Tnx. Dan hou ik het wel bij weed."
"NexxtGen zei: Tuurlijk niet man, hoe belachelijk is dat. Voor veel mensen die liever geen verboden dingen willen halen vinden het ook het risico niet waard om coke (of andere drugs) te gebruiken. Heel die bereid-zijn-tot-kopen-grens valt dan helemaal weg! Dan zit dus écht half Nederland aan de coke, zeker omdat de prijs dan veel lager wordt, omdat het in grotere hoeveelheden zal worden geproduceerd. En het is gewoon kutzooi en fucking slecht voor je lichaam, zoiets legaliseer je toch niet... Klik om te vergroten... Coke naar mijn mening zou gelegaliseerd moeten worden om verschillende redenen zoals individuele vrijheid, van sigaretten sterven jaarlijks nog altijd minstens 40 keer zoveel mensen als coke terwijl dat wel legaal is. Iedereen moet het recht hebben om te doen met zijn eigen lichaam wat hij wilt. Net zoals alcohol vroeger problemen veroorzaakte toen deze illigaal was, kan criminaliteit vermeden worden door legalisering. In Nederland zijn over het algemeen minder drugsproblemen omdat men minder streng is als het op cannabis aankomt. Meer controle op de verkoop zodat men weet wie koopt en verkoopt, bijsluiters worden mogelijk, minder stiekem gebruik zodat problemen onmiddelijk opgemerkt worden,... Als het om schadelijkheid gaat waarom zijn alcohol en tabak wel legaal en coke niet?"