Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnice trip

nice trip

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is niet te lezen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is zo slecht dat ik bijna zou reporten..
p
pierensLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo
zaterdag nog eens samen met een van me beste maten een trip genomen
was echt weer fantastich
het was wel de eerste keer in de 10 tal keer dat ik het nu ondertussen heb gedaan
dat ik echt naar buiten wou.
hebben we dan ook gedaan gedaan
was lekker genieten in het centrum met al kleine parkje en die grote gebouwen
zoals kerken, concertgebouw station enzo
maar door de grote hoeveel heid politie op de baan en enkel keren door feestende ( al dan niet nuchter)vrienden te zijn aangesproken te zijn dat het toch redelijk op viel dat we aan het trippen waren hebben we besloten om terug naar huis te gaan om daar verder te genieten :tongueout:
het was nog spannende tocht ;-p
jammer dak geen kodak mee had (weet ik nu voe de volgende keer )
een maal thuis heb ik alles aangestoken dak ma kon bedenken tv computer muziek
we hebben dan eerst beetje zitten kijken naar tv : muziek zenders om volledig te zijn
de vele clipjes die overdag zo abusrt zijn snapte we toen volledig hoe raar dat ze overdag der ook uitzagen en zien toen waren we volledig mee héhé
dan heb ik de spiegel genomen :tongueout:
de spiegel ie zo een super atribuut als je aan het trippen ben
het echt lik of dak in de spiegel aant kruipen was :tongueout: toen ik da zei tegen me maat is hij bij me komen staan om da te zien en toen zijn we lik samen op reis vertrokken in de spiegel
die spiegel was lik een toegang naar een hoger niveua
na een +-half uur a driekwartier toen de spiegelreis gedaan was
nog even gekeken op internet naar southpark ===>hilaris
en toen was de magische reis jammer maar helaas gedaan
twas alweer een prachtige ervaring
morgen nog ki truffels met me ex en de zelfde kerel report volg
grtz pierens
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat had je gebruikt dan.
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nice indeed.

Misschien volgende keer wel spelling nakijken (Hoofdletters, leestekens enz).
p
pierensLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shiru zei:
Nice indeed.

Misschien volgende keer wel spelling nakijken (Hoofdletters, leestekens enz).
Klik om te vergroten...

Zal er de volgende keer rekening mee houden :tongueout:
p
pierensLid
01-01-2024, 00:00
#7
wave zei:
wat had je gebruikt dan.
Klik om te vergroten...
zegeltje lsd :tongueout:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat dat report van die truffels anders maar zitten.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
West-Vlamingen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dutch, motherfucker! Do you speak it!?

Als ik het goed begrijp heb je een rondje in de stad gelopen, terug naar binnen, tv aan, in de spiegel gekeken, trip voorbij. Klinkt saai, volgende keer maar beter voorbereiden.

Laat dat report van die truffels anders maar zitten.
Klik om te vergroten...
En dit (:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
West-Vlamingen...
Klik om te vergroten...
Inderdaad, elke keer als er zo een joch even zijn ervaringen uitspuwt tussen wat slechte zinnen en dialect, krijg ik weer de neiging om te schreeuwen dat niet ALLE Vlamingen zo'n ongeletterde boeren zijn (ja, ik kom zelf van prov. Antwerpen)

Voor de rest is het maar een saai report. Probeer eens de visuals te beschrijven, gedachtesprongen te recreëren die door je stromen, emotionele doorbraken, kleine dingen waar je enorme lol mee had,... Je weet wel, een trip beschrijven. Nu zeg je gewoon "hey jongens, ik heb getript en in de stad gelopen". Zou je dat zelf fascinerend vinden om te lezen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."