Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFetish Party's

Fetish Party's

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aankomende zaterdag ga ik voor het eerst in mijn leven - samen met twee goede vriendinnen, de mannen blijven thuis - naar een fetish feestje toe...



Puur uit nieuwsgierigheid, gewoon alleen om eens rond te kijken en ga zelf iig niks uitspoken verder. Het is gewoon iets waar ik al een hele tijd tot aangetrokken word, maar waar het tot op heden nooit van gekomen is. Nou kennen we iemand die daar zaterdag gaat draaien en ons een gratis vrijkaartje kon geven, dus nou gaat het eindelijk eens gebeuren. :wave:

Mensen hier op 't forum die wel eens naar zo iets toe geweest zijn? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en of die positief dan wel negatief waren...
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt wel interessant. Zelf ben ik nooit naar iets dergelijks geweest, gewoon vanwege het feit dat er nooit zoiets bij mij in de buurt is geweest. Maar k denk wel de moeite om eens te gaan kijken.

Veel plezier iig.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
hash zei:
tis wel cool maar je moet je niet laten afschrikken. gouden tip; sta voor alles open en oordeel pas achteraf!
Klik om te vergroten...

Ik schrik niet zo snel gelukkig en ik ken ook al wel wat mensen die zich regelmatig in de fetish scene bevinden, maar ben vooral ook nieuwsgierig naar de eventuele ervaringen en meningen van de mensen die hier op DF zitten! :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een bijzonder afstotelijke poster als je het mij vraagt.

Aan mij niet besteed :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delirium zei:
Een bijzonder afstotelijke poster als je het mij vraagt.

Aan mij niet besteed :beer:
Klik om te vergroten...

Hahahaha! Nou, wij hebben iig echt een topnacht gehad en een bijzonder leuke tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, wat mij betreft! :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hé, het linkse meisje op de poster ken ik ergens van. :) (en ik weet waarvan, maar de scheepjes achter mij branden uit tot as)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom hebben die mensen altijd van die rare wenkbrauwen? :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Waarom hebben die mensen altijd van die rare wenkbrauwen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat hebben ze niet altijd.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
Waarom hebben die mensen altijd van die rare wenkbrauwen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat hebben ze niet altijd.
Klik om te vergroten...

In Italie wel veel
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
ExceptionalInsight zei:
Immo zei:
Waarom hebben die mensen altijd van die rare wenkbrauwen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat hebben ze niet altijd.
Klik om te vergroten...

In Italie wel veel
Klik om te vergroten...

Uhuh, in verhouding wel meer dan in Nederland,
en de gasten ook en dat vind ik er persoonlijk écht niet uitzien.

Marla Singer zei:
Hahahaha! Nou, wij hebben iig echt een topnacht gehad en een bijzonder leuke tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, wat mij betreft! :wave:
Klik om te vergroten...

Marla hoe was 't feestje nu precies wat kan ik me erbij voorstellen?
'k Heb echt totaal geen beeld van die scene.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben het wel eens met Delirium...maarja het is maar waar je van houd natuurlijk
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik en mijn twee vriendinnen zijn gevraagd om op de eerstvolgende Wasteland een showtje te laten zien. Aankomende zaterdag gaan we dus even met z'n 3tjes brainstormen over wat we precies willen gaan doen.

m.a.w.: wij zijn op Wasteland dus ook van de party! :wink: :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pak Suiker zei:
Hé, het linkse meisje op de poster ken ik ergens van. :) (en ik weet waarvan, maar de scheepjes achter mij branden uit tot as)
Klik om te vergroten...

Dat linkse meisje op de foto is Alex, wel een bekende in de scene... :wink:

@ oom klaas: het verschilde wat mij betreft niet veel van een gewoon (gothic)feestje. Behalve dan dat er darkrooms waren, waar mensen hun seksuele ontladingen kwijt konden. :wink: Als je een beetje van gekkigheid houdt, kijk je je ogen uit iig. Alles mag, maar niets moet natuurlijk. Ik vond de sfeer echt top en ben zeker van plan nog eens te gaan. Dan neem ik wel mijn allerliefste Tyler mee. Niet om daar met hem te seksen hoor, want daar hebben wij onze eigen slaapkamer wel voor! :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben natuurlijk naar Wasteland geweest en ik moet zeggen, ik had heel veel kriebels van te voren maar ik heb me zo kostelijk vermaakt! Heerlijk hoe al die mensen zich laten gaan. En ja, ik had ook het idee dat ik geen seks zou gaan hebben maar een lief meisje met haar Dom bracht me op andere ideeen. Het was allemaal in hele fijne en goede harmonie gegaan en ik heb fijn met hun gespeeld. Volgende Wasteland ga ik weer, al dan niet met Unity!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Ik en mijn twee vriendinnen zijn gevraagd om op de eerstvolgende Wasteland een showtje te laten zien. Aankomende zaterdag gaan we dus even met z'n 3tjes brainstormen over wat we precies willen gaan doen.

m.a.w.: wij zijn op Wasteland dus ook van de party! :wink: :rock:
Klik om te vergroten...
Yay! Ik ga er zeker weer bij zijn in November! Wat een feest was dat.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Marla Singer zei:
Ik en mijn twee vriendinnen zijn gevraagd om op de eerstvolgende Wasteland een showtje te laten zien. Aankomende zaterdag gaan we dus even met z'n 3tjes brainstormen over wat we precies willen gaan doen.

m.a.w.: wij zijn op Wasteland dus ook van de party! :wink: :rock:
Klik om te vergroten...
Yay! Ik ga er zeker weer bij zijn in November! Wat een feest was dat.
Klik om te vergroten...

Wij krijgen het kaartje, plus alles drankjes lekker gratis, ik wil er ook wel bij zijn dus. Plus ook nog alle drie een bonus van 150,-... :wink: Ook nooit verkeerd natuurlijk! We zitten aan een beetje Oosters iets te denken, iets met buikdansen ofzo, we kijken nog even...

Clowns en ballonnen leken ons ook nog wel wat. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
voor de liefhebbers...

http://partyflock.nl/news/14551:Meest_B ... terug.html
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Drientje zei:
Marla Singer zei:
Ik en mijn twee vriendinnen zijn gevraagd om op de eerstvolgende Wasteland een showtje te laten zien. Aankomende zaterdag gaan we dus even met z'n 3tjes brainstormen over wat we precies willen gaan doen.

m.a.w.: wij zijn op Wasteland dus ook van de party! :wink: :rock:
Klik om te vergroten...
Yay! Ik ga er zeker weer bij zijn in November! Wat een feest was dat.
Klik om te vergroten...

Wij krijgen het kaartje, plus alles drankjes lekker gratis, ik wil er ook wel bij zijn dus. Plus ook nog alle drie een bonus van 150,-... :wink: Ook nooit verkeerd natuurlijk! We zitten aan een beetje Oosters iets te denken, iets met buikdansen ofzo, we kijken nog even...

Clowns en ballonnen leken ons ook nog wel wat. :)
Klik om te vergroten...

De opnames worden in dit topic gepost? :' )

Maarre; niet verkeerd deal voor 'n feestje d8 ik zo.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
voor de liefhebbers...

http://partyflock.nl/news/14551:Meest_B ... terug.html
Klik om te vergroten...

Voor de deur begint de eerste selectie al dat mannen alleen als ze hetero zijn niet binnen komen. Ze moeten een vrouw bij zich hebben. Gay mannen mogen altijd binnen komen ook met hun vriend samen.
Klik om te vergroten...

Erm, hoe checken ze dat? :P
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
ze kijken gewoon hoe je je armen en handen beweegt man, zo merk je direct of iemand homo is

homo of hetero, take a wild guess:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."