Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mindless zei: Ik zou niet in je eentje GHB gaan proberen als je niet weet hoe je erop reageert. Als je het al gaat doen, doe het dan met een ervaren iemand die weet hoe er verstandig mee om te gaan. Het verschilt per persoon hoe je reageert op die dosering. Ik zou je niet een dosering aan durven te raden, anders ga je dat misschien proberen. Als je het al gaat doen, met een ervaren iemand erbij! Die ook weet hoe te handelen mocht het toch teveel voor je zijn. Dit is tricky spul. Klik om te vergroten... Ik weet dat t tricky spul is , heb een doseerspuit en zat zelf te denken laag te beginnen met 1ML of 1.5ML om te kijken hoe dat bevalt. Worden je pupillen er groot van of dat niet? Zal dit ook zeker niet in mn eentje proberen is niks aan in je eentje zal t met een goede vriend erbij proberen die mij gewoon in de gaten kan houden Mocht 1-1.5ML te licht aan voelen hoe zit t dan met bij nemen voor meer effect? Of is het beter te wachten voor 1 dag en dan 2 ML proberen of 2.5ML afhangend van hoe t bevalt"
"Mindless zei: Mijn pupillen werden er volgens mij niet anders van, en anders niet significant anders. Je kunt met GHB niet direct bijnemen, je moet afwachten tot de eerste dosis is uitgewerkt. Ik wil je eigenlijk niet helpen hierbij, ik raad je nog steeds sterk aan het niet alleen te gaan doen. Klik om te vergroten... Zoals ik al beschreef in mn bericht wil ik t ook niet in mijn eentje proberen. Zou niet out willen gaan ivm dat dat niet echt gezond is of ik zou omvallen dat wil ik niet hebben. Doe t met een vriend erbij die me gewoon in de gaten kan houden , zal hem van te voren ook goed inlichten over GHB"
"Neo-Shulginist zei: Pas op met het stapelen van doses. Na ongeveer 1,5 uur tot 2 uur voel je je weer nuchter. Maar het duurt 3 uur voordat de GHB is uitgewerkt. De volgende dosis moet je dus minder hoog doseren dan de eerste. Een leuke tool om je daarbij te helpen is deze website: Magikaleenbuis.nl Klik om te vergroten... Zal sowieso niet zomaar bij nemen vandaar de vraag aangezien t een tricky drug is maar aan deze info van jullie kom ik al een heel eind. Ben nooit echt GHB gebruikers tegen gekomen aangezien t een drug is waar de meeste mensen vies van kijken. Vind zelf daarin tegen dat t net zoals vele andere drug-soorten gewoon een drug is die gewoon te gebruiken is voor plezier mits je er juist mee omgaat. En t is voor mij een mooie toevoeging aan t lijstje met de drugās die ik heb gebruikt"
"Neo-Shulginist zei: Ik snap zeker wat je bedoelt. Maar onthoud dat GHB wel echt een extra risicovolle drug is omdat het verschil tussen een gangbare dosis en een overdosis zo klein is. Van veel andere (ook gevaarlijke) drugs kun je een 100-voudige of 1000-voudige dosis nemen zonder dat dat direct een overdosis oplevert. Bij GHB kun je nog niet eens een 10-voudige dosis nemen Klik om te vergroten... Yes daar ben ik mij zeker van bewust , weet dat t randje erg dun is zegmaar daarom kom ik hier ook advies vragen. Drugs die in de miligrammen range liggen of vloeibare MLās vind ik sowieso risicovol vandaar ook mijn skeptisme over t gebruik van GHB"
"Kordie zei: Nog wel een belangrijke vraag: Weet je hoe die maat de GHB heeft gemaakt? De juiste middelen? Bv geen remmenreiniger. Klik om te vergroten... Hij koopt het ook gewoon van een dealerš remmenreiniger is t al lang niet weer gbl komt uit vooral vanuit duitsland heb ik gehoord maar zal ook wel vanuit andere bronnen/landen komen"
"MR_CHIP zei: laat vooral weten hoe het was als je dat tzt wilt delen of als je nog meer vragen hebt Klik om te vergroten... Tuurlijk, heb je enige idee hoe ik zoveel mogelijk uit de g kan halen? Als in de effecten"
"MR_CHIP zei: ga je het opzich zelf gebruiken of icm met andere drugs? Klik om te vergroten... Opzich zelf sowieso, combi sta in wel voor open ligt eraan wat je aan te raden hebt. Ik weet dat t met mdma of speed een goede combi is maar wat voor combis hebben we nog meer"
"Mindless zei: Breng hem maar niet op ideeƫn. Dat zijn serieuze verslavingen waar iemand zijn leven zwaar onder zal kunnen gaan lijden. Klik om te vergroten... Ik ben ook niet bereid dit te proberen, ik houd persoonlijk niet van binges en zeker niet in zo een combo de kater achteraf die je er waarschijnlijk van krijgt heb ik al geen zin in, en dat puur voor een beetje euforie van deze combi plus t stimfappen. Stimfap heb ik wel s gedaan aan de 2mmc en 3mmc maar ook dat is verleden tijd de katers was ik opgeven moment klaar mee waardoor ik beide middelen niet meer gebruik"
"Mindless zei: Breng hem maar niet op ideeĆ«n. Dat zijn serieuze verslavingen waar iemand zijn leven zwaar onder zal kunnen gaan lijden. Klik om te vergroten... Had ook al gelezen dat GHB meer een alcohol achtige roes veroorzaakt dus ben er van ondersteld dat dit middel me tegen gaat vallen en ik dus vanwege t verslavings risico, cravings en t ML doseren liever voor een avondje drinken kiesš en tevens is een biertje opentrekken makkelijker inplaats van met buisjes of doseerspuiten aan de haal"
"Goeiedag DFārs , ik heb via een kennis van mij 10ML ghb gekregen nadat ik hem vertelde dat ik het nog nooit geprobeerd had. Nu is mijn vraag vooral of 2.5ML alsnog niet teveel is voor een beginner. Ik zelf weeg 60KG en ben 1.75M lang geen idee of dit van invloed is. Hoe gaat die 2.5ML mij beĆÆnvloeden? Kan ik verwachten dat ik lam en euforisch in me bed ga liggen? Of ben ik dan nog fatsoenlijk in staat normaal te functioneren zonder belabberde spraak etc. En krijg je van GHB grote pupillen of blijven ze normaal? Zoals op te maken uit de tekst ben ik beetje skeptisch over het proberen ervan niet vanwege de risicoās ervan maar meer over hoe t effect mij gaat beĆÆnvloeden ik heb het hele topic āGHBā gelezen alle berichten die er in staan dus kennis over t middel heb ik"