Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zo'n ding gekocht laatst, volgens mij hebben een aantal mensen hier dat ding ook. Wel grappig ding alleen jammer dat hij vrij hard geluid maakt als je het licht hebt bewegen."
"Mrloverdj zei: Ik ben ook op zoek naar een projector. Ben alleen bekend met diegene op het plaatje. Maakt ook geluid. Is erg duur(150/200) Mocht je een foto hebben/willen maken hoe de projectie in het echt/jullie kamer is? Is toch wel de beste manier om te oordelen Klik om te vergroten... Zitten nog meer kleurtjes op en laser kan dus uit. Komt nog beter tot zijn recht als hij echt in het midden van de kamer staat (ik heb geen kabel of verlengsnoer liggen die lang genoeg is haha dus vandaar dat ik dat nog niet heb)."
"Mrloverdj zei: Zo! Mooi effect voor zo'n klein dingetje! Vooral die laatste foto.Hoe heet die projector? Dan kan ik hem opzoeken. Klik om te vergroten... Star Light Projector heb ik opgezocht haha maar heb je een DM gestuurd."
"Via een forum. 😁"
"Lang blond haar in laagjes"
"Ooit wel een relatie gehad door Tinder maar was meer toeval dat ik na een uurtje klikken al de toen perfecte match had. Verder geen fan van de app, ik vind mensen oordelen op uiterlijk echt kut. Gelukkig ook niet meer nodig want heb inmiddels weer een lieve vriend die ik niet via Tinder ken."
"Ik ben nieuwsgierig hoe dit is afgelopen maar ik ben bang dat TS dat niet meer komt vertellen."
"Hmm ik kan het hier denk ik ook wel vragen aangezien het ook over benzo's na pep gaat. Ik sluit tegenwoordig altijd de avond/nacht af (wanneer ik de nacht ervoor heb overgeslagen) met 1 mg flualprozalam. Nu merk ik dat dat voor mij toch iets te sterk is. Ik gebruik ook wel eti maar dat is meer een klein beetje overdag zodat ik weer kan eten en zodat mijn lichaam iets chiller is. Ik zoek eigenlijk een vervanger voor de flual, iets wat niet zo sterk is maar zeker een stukje sterker dan etizolam. Bestaat dat uberhaupt? Het is echt alleen maar om in te nemen na 40 uur wakker zijn ofzo. Ik ben heel erg voorzichtig met van alles uitproberen vandaar dat ik deze vraag wel aan jullie durf te stellen. Natuurlijk ik kan ook gewoon een goede dosis eti nemen maar dat wil ik niet. Misschien moet ik erbij zeggen dat ik op moment van inname (van de flual) meestal al zo'n 15 uur ofzo geen pep meer heb gehad, geen idee of dat boeiende informatie is in mijn zoektocht maar mijn hoofd nu zegt van wel haha. Oh en een half pilletje flual doet weer weinig dus dat is ook geen optie. Groetjes iemand die pep op heeft en weer eens te veel typt. :')!"
"Stonologie zei: Juist eti doen. De rest is zo sterk man man man. Eti is de enige die een soort van normale benzo is. Als je al 16 uur geen pep meer hebt genomen en geen benzo tolerantie hebt is 1mg eti genoeg. Zo niet 1.5. Maar kijk er mee uit, ik heb nu al 5 dagen niet geslapen na een paar dagen diazepam nemen (niet eens veel). En dat zijn veel lichtere benzos dan flual enzo Klik om te vergroten... Dankje Hier kan ik iets mee."
"Snuffelaar zei: Beetje ghb aan toevoegen. Klik om te vergroten... GHB en erectie Hoi wij zijn een koppel die wat bij de sex graag experimenteert met verdovende middelen... heel tof voor het ogenblik 3MMC maar jawel zoals met cocaine... GEEN ERECTIE... en dit is wel niet zo leuk... nu waren wij nieuwsgierig of dit met ghb ook zo is... en dit misschien geen nieuwe stap voor... drugsforum.nl"