Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en slecht gaan

Speed en slecht gaan

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb in mijn leven nog maar een keer of 3 speed gebruikt.
De eerste keer had ik veel te veel genomen en daar dan nog eens veel te veel op gedronken wat resulteerde in een van de ziekste dagen uit mijn leven. De keren dat ik het daar achter gebruikt heb, waren beter, telkens maar 1lijntje, niet veel alcohol en tegen 5u naar bed.

Nu wil ik een dezer dagen een avond weggaan, de volgende dag wakker blijven en die avond ook nog uitgaan tot smorgens.
Nu is mijn vraag, kan ik slecht gaan gedurende pakweg 35uur als ik constant speed neem (lijn om de 7uur ofzo) ? Of komt dat rotte gevoel echt alleen maar als de speed uitgewerkt is. Btw, ben niet van plan alcohol te drinken tijdens die eerste uitgaansavond.

Alvast bedankt.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, ik kan het me niet echt voorstellen.. maar om de 7 uur is wel vrij weinig, ik zou iets meer gebruiken, gewoon als je wat moe begint te worden. Na verloop van tijd heb je sowieso meer nodig om goed wakker te blijven.
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
oké, bedankt.
Dus als ik het goed begrijp kan ik buiten een beetje maagpijn van niets last hebben zolang ik af en toe eens een lijntje neem gedurende 2dagen?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, pas als je speed begint uit te werken word je 'ziek'.

Wat wel kan gebeuren als je zo lang wakker blijft is dat je dingen anders gaat zien. Wat ik altijd had als ik twee dagen wakker was op de speed was dat het net leek alsof het de hele tijd regende. Een vriend van mij had dat precies hetzelfde.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste keren speed waren achteraf alsof ik was overreden door een vrachtwagen. Dat is de normale procedure.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog maar niet te spreken over de kennismaking met paranoia door slaaptekort
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
domzel zei:
nog maar niet te spreken over de kennismaking met paranoia door slaaptekort
Klik om te vergroten...

Nooit erg gevonden, is maar net hoe je er mee om gaat en hoe je er tegen aan kijkt.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#8
klopt wel, maar ik bedoelde meer dat je dan echt niet weet wt je overkomt aangezien het om een 3e keer gaat.
ik was de volgende dag allesbehalve in de stemming om die avond flink te gaan stappen
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
1e keer voor mij was een soort liefde op het eerste gezicht
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
domzel zei:
klopt wel, maar ik bedoelde meer dat je dan echt niet weet wt je overkomt aangezien het om een 3e keer gaat.
ik was de volgende dag allesbehalve in de stemming om die avond flink te gaan stappen
Klik om te vergroten...

Hehe, tijdens stappen is het idd niet erg handig. Maar als je een goeie voorberijding hebt, weet je dat het komt..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op zich is plan van om de 7 uur een lijn best goed mogelijk, als je jezelf zo kan inhouden zou ik dat doen. Als je goede speed hebt en geen tolerantie moet dat ook gewoon werken.

Bij die dosering hebben je in ieder geval geen vreselijke brakte en ga je ook niet slecht. Wel af en toe een beetje melk drinken :wink:
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
bedankt allemaal.

Ik heb in plaats van melk het plan yoghurtdrink te gaan kopen en daar een paar liter van naar binnen te gieten. Dat vult toch een beetje en je hebt iets op je maag liggen + het is nog gezond ook.
z
zrxLid
01-01-2024, 00:00
#13
kaalkopje zei:
1e keer voor mij was een soort liefde op het eerste gezicht
Klik om te vergroten...

hahaha pr8ig eruit gegooid:P
al verloofd fniet? :P
een paar dagen wakkeer liggen van de pep is verschrikkelijk voor mij, maar ik denk als je speed goed "kent" dan laat je je niet zo snel gek maken door dingen anders te zien (paranoia gedrag) je moet weten hoe je pep moet gebruiken denk ik, maar voor een keer 2 dagen wakkeer te liggen is wel mogelijk maar doe het niet te vaak.

gr's
S
ShabbaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb gehoord dat je juist zo ziek wordt van speed, omdat de meeste niet eten. Heb t zelf niet geprobeert, maar t schijnt dat als je goed eet bij speed (wat ik dus niet kan) wordt je stukke nminder ziek en verrot en lichaam lijd minder. Want ik vind persoonlijk speed nog steeds een van de gevaarlijkste en hardste drugssoorten die er zijn die je lichaam het meeste uitput binnen no - time. Ik kan weken elke dag coke roken zonder dat mn reserves uitgeput zijn en bij speed kan na een n8 bij mij al alles op zijn en je mag trouwens ook inet te veel water drinken bij speed hooguit 2 goeie glazen per uur. Anders wordt je natrium gehalte te hoog. Wat in water zit en dat schijnt niet echt bevordelijk te zijn vooral niet als je aan t uitdrogen bent, dus goeie variaite in drinken is ok.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."