Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe paus en de kabouters op pillen!

De paus en de kabouters op pillen!

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste stuk komt eraan. Helaas weet niemand van ons drie meer zeker hoe het liep.

Maar we proberen er wat van te maken.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, geweldig tripreport, lach me slap haha.
Kan niet wachten op een volgend tripreport van jullie! : D
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#3
fly-- zei:
Haha, geweldig tripreport, lach me slap haha.
Kan niet wachten op een volgend tripreport van jullie! : D
Klik om te vergroten...

Als je nog een week of vier of zes kunt wachten komt de volgende haha.
Een van de twee dwergen is er dan sws.
Voordeel de andere twee die dan ook komen sporen ook niet.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Seliom zei:
fly-- zei:
Haha, geweldig tripreport, lach me slap haha.
Kan niet wachten op een volgend tripreport van jullie! : D
Klik om te vergroten...

Als je nog een week of vier of zes kunt wachten komt de volgende haha.
Een van de twee dwergen is er dan sws.
Voordeel de andere twee die dan ook komen sporen ook niet.
Klik om te vergroten...

Yeah, geweldig!
kijk er naar uit!
have fun alvast ^^
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#5
[/quote]Yeah, geweldig!
kijk er naar uit!
have fun alvast ^^[/quote]

Het wordt de kerstvakantie, mogelijk nog wel eerder.
Het plan is dan om in iedergeval in december er weer een paar mooie dagen van te maken!
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#6
We proberen gedurende de avond een live verslagje bij te houden.
Laten we ons eerst maar voorstellen.

Persoontje 1
Ongeveer 1 meter 65, vandaar ook persoontje.
Ook wel genaamd onze holbewoner, dit omdat hij terug keert naar zijn oervorm met wat pillen op!

Persoontje 2
Ongeveer 1 meter 68, wederom een kleintje dus.
Deze kennen we beter onder de naam stuiterdwerg.

Als laatste mag ik mezelf voorstellen
Ongeveer 1 meter 93 het meeste verstand van de drie en beter bekend als de paus.

We hebben al een tijdje uitgekeken naar deze avond en zitten dan ook gezellig op de bank.
Ik ben wat minder gezellig aangezien ik achter de laptop zit. Tis aangenaam warm in de woonkamer en het dakterras is om de hoek. Kortom een ideale avond voor mooie rooie defqons. Oja leuk om te vermelden is dat wij door gaan tot we spookjes zien rondlopen.

We proberen dit "live" verslag zo lang mogelijk te houden en elk uur een kleine update te plaatsen, naja zolang dit nog lukt is het plan.

00.00 uur
De eerste is een feit. We hebben alle drie een heerlijke rode defqon naar binnen gewerkt.
Zoals altijd is de smaak van die dingen opperbest, ik maar denken dat spruitjes smerig waren.

De holbewoner heeft zich op de grote bank geinstalleerd, enig probleem hierbij is dat we hem al 10 minuten niet meer kunnen vinden. De bank bleek wel erg groot voor hem te zijn.
De andere, "ons kabouterje" zit op de andere bank. Kortom we hebben het ons gemakkelijk gemaakt en zojuist ook nog een tosti gegeten.

00.20
De kleintjes krijgen steeds meer plezier met hun haar, tja ze kunnen er niet meer vanaf blijven eigenlijk. Heb het idee dat het begint te werken. Ons holbewonertje heeft al zelfs zweet handjes. Zoals gebruikelijk wandel ik er altijd met 20 min vertraging achter aan.
Aangezien ik nog redelijk helder ben heb ik natuurlijk een objectieve mening, maar de twee kleintjes beginnen al knap gek te doen op de muziek. Over een klein uurtje zijn we terug met een update.

00.44
De kaboutertjes beginnen hem goed te voelen. De holbewoner begint zelfs al goed te zweten en hij is flink aan het kauwen. Zo van een afstandje is het echt vermakelijk.
Zoals ik al dacht loop ik weer 20/30 min achter begin nu net wat zweet handjes te krijgen.

01.18
Net heerlijk even buiten op het dakterras gezeten. Gesprekken gaan weer alle kanten op en de wereld is zo mooi. We zitten nu in de fase van fototjes maken. Ogen staan er weer mooi op. De holbewoner lijkt wel getrouwd te zijn met zijn haar. Hij kan er maar niet vanaf blijven. Weet wel dat mijn benen niet meer stil kunnen zitten. We gaan lekker tot nu toe!

01.27
Snoepje nummer twee zojuist genomen. Ik denk dat we vannacht flink na de klote gaan!
De kabouter en de holbewoner zitten rare fotos te kijken. Voornamelijk vrouwen in bikini en wat vrouwen zie lijken op zeeheksen. raar!

01.48
Het begint heerlijk in te slaan. Beeld word steeds waziger en de domme filmpjes opp youtube steeds leuker. Gesprekken voeren we op hoog tempo en wat we zeggen geen idee. Ik vermaak me heerlijk, kaken strak ogen groot en heerlijk warm. Holbewoner voelt zich zoals hij het zegt mooi spacend. Benieuwd of hij straks nog haar heeft hij aait het er praktijsch vanaf.
De kleine kabouter is helemaal wappie, de tweede klapt lekker in jah we gaan lekker hier.
Alles voelt heerlijk goddelijk aan. De holbewoner heeft wel moeite met plassen merken we. Als ie naar de wc gaat is ie meteen 10 min weg.
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben benieuwd naar de rest van het verhaal :grin:
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja het verloop van de avond....

Een "live" verslag klinkt altijd wel leuk, maar tis zo verdomde lastig bij te houden als je steeds strakker komt te staan van de pillen. Het vervelende aan ons is dan ook altijd dat we moeite hebben met maat houden. Als we iets doen, dan doen we het ook onmundig goed.

Zoals ik al schreef slaat het bij mij standaard een half uur later in. Hoe het komt geen idee, maar voordeel is wel we kunnen goed dooreten. Hieronder een aantal leuke verhalen van hoe ik eraan toe was, oja nog een voordeel voor mij is dat ik altijd hallucineer van (iets teveel) pillen. Een extra traktatie vind ik dit altijd.

Het moet ergens rond een uur of vier in de nacht zijn geweest. De holbewoner zit naast me op de bank en alle lampen in huis zijn uit. Er is een tv en twee laptopjes aan die voor de nodige vermaak moeten zorgen. Echter bleek dit vermaak niet nodig te zijn want ik was lekker aan het ijlen. De holbewoner zegt tegen me, kan er iets anders op tv. Ik reageer heel vriendelijk, dat is het voordeel van pillen, ik vind iedereen lief en doe dan ook (bijna) alles. Natuurlijk kan de tv op iets anders, maar ja der is een probleem. Het lukt niet, verdorie die afstandsbediening doet het niet. Wat raar hij deed het de hele avond. Na, ik denk een viertal minuten, zegt mijn steun en toeverlaat ons oermensje ineens euh de afstandsbediening doet het niet op je laptop. Pijnlijk moment, ik was blijkbaar al vier minuten bezig mijn laptop op een andere zender te zetten.

Leuke van pillen voor mij is zoals gezegt de extra onderdelen die ik erbij krijg voor dezelfde prijs de hallucinaties. Een mooi voorbeeld hiervan is dat de holbewoner op de bank naast met zit. Ineens mijn naam roept en zegt, we waren toch met zijn 3-en. Ik kijk rond en zie er echt maar twee en mezelf in de woonkamer zitten. Blijkbaar zag hij er nog wat meer rondlopen. Ik lach wat en denk nog ach de arme knul. Kats de weg kwijt. Nog geen half uurtje later zitten we op mijn dakterras kijk ik rond en zie ik ineens de oude buurvrouw van mijn opa lopen voor mijn neus. Vol verwondering kijk ik haar aan, glimlach, ik had totaal niet door dat ik aan het hallucineren was en zeg, dag mevrouw de Greef wat doet u hier.
Ze kijkt me lief en glimlachend aan en gaat zitten. De twee kabouters kijken mij verbaasd aan en zeggen is het weer zo laat. Je zit weer te hallucineren.

Ons stuiterdwergje, tja eentje waar ik bijzonder veel respect voor heb, hij kan echt bergen op en nog ogenschijnlijk normaal functioneren had deze avond ook wat moeite met gesprekken.
Je kon zien dat hij erg zijn best deed om een gesprek gaande te houden, maar helaas viel hij midden in zinnen stil, keek dom rond en vroeg dan, wat zei ik ook alweer. Voordeel is dat ik zelf ook niet meer wist wie wat of waar dus waren onze gesprekken bijzonder diep en doortastend.

Kortom we hebben een goede avond gehad, flink van het padje geweest en nu al weer zin in de volgende avond.

We zullen proberen die keer toch wat trouwer een verslag bij te houden. Want we delen toch erg graag ons dom gelul.

Iemand nog wat leuke ideeën, wat we de volgende keer kunnen doen tijdens ons tripavondje? Tips zijn altijd welkom.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zal dit bericht nog aanpassen met een tip, maar wou vast zeggen een leuke en misschien wat verwarde trip. Leuk te lezen, wel benieuwd hoeveel mg die pillen in zich hebben/puurheid van de MDMA mocht je dat weten zou het graag weten nieuwsgierigheid :)

:beer:
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet zeggen dat ik elke keer weer hallucineer hiervan en dan het toch wel een leuke aanvulling is op de rest van het gevoel.
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#11
We hadden die avond rode defqons.

Ze waren getest op ik meende rond de 195 mg.
Weet me nog wel te herinneren dat toen ze insloegen ze ook goed insloegen, nu ben ik totaal geen watje wat dat betreft, maar had het er wel moeilijk mee.

Naja moeilijk, was net zo blij als een opgerolde foetus in de buik van een moeder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."