Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"misschien een hele domme vraag maar ik vroeg me af of je je pilletje eerst kapot moet bijten of gewoon meteen doorslikken met een slok water? of maakt het geen hol uit?"
"de counselers zijn idd echt dramaaatisch die vrouw gedraagt zich en praat als een kleuterjuf..en die vent komt op mij over alsof ie net met een opleiding Psychologie is begonnen...amateuristisch dus seizoen 1 was wat mij betreft een stuk vermakelijker met die Mike en Dennis"
"lysergine25 zei: ik vrees tegen u meneer Screwdriver ..... met uw toestemming ? ik word altijd knorrig als de gebruiker de drugs de schuld gaat geven van eventuele misstappen. vergeef het me !! Klik om te vergroten... lol, misschien is een Cursus Begrijpend Lezen iets voor je? of waren mijn posts écht zo onduidelijk? in dat geval mijn excuses ik heb namelijk nooit een 'kwaaie dronk' waardoor ik iedereen 'beledig' en ook nog nooit speed gebruikt waar ik de 'schuld aan zou kunnen geven'..dus ik weet niet waar je dat vandaan tovert in ieder geval heeft Liber inmiddels antwoord op mn vraag gegeven"
"ben je tegenwoordig in staat om het recreatief te gebruiken of heb je het helemaal afgezworen sindsdien?"
"stel je voor dat ik doordeweeks gemiddeld 2 a 3x een puntje speed zou gebruiken zodat ik me beter kan richten op bijv. gitaarspelen, tekenen of schrijven..dit vergt weinig lichamelijke inspanning dus het lijkt me niet echt een ontiechelijke aanslag op je lichaam, is het niet? gezond is het nog steeds niet maar het lijkt me beter dan op zaterdagavond een paar lijntjes er doorheen jagen en de hele nacht staan stuiteren...of beweer ik nu iets heel doms? ik snap overigens wel dat in mijn voorbeeld een verslaving gauw op de loer zou liggen ben kortom benieuwd of je amfetamines ook op een verstandige manier prestatiebevorderend kan gebruiken ipv recreatief"
"waarom niet gewoon in een vloeitje wikkelen en dan onder je tong leggen? lijkt me handiger dan onder je ballen plakken met ducktape"
"ok thnx voor jullie advies! heb er zin an, de eerste keer X"
"die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf praatjesmaker ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien"
"Serenity zei: Screwdriver zei: die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf praatjesmaker ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien Klik om te vergroten... Mike!!! Klik om te vergroten... jahaaaaa, nu weten we 't wel, groupie!"
"die gozer van de leiding ging wel heel amateuristisch te werk met dat stukgooien van die asbak...ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte aflevering 5 staat inmiddels ook weer op internet.. als ik in dat gebouw zat zou ik echt enorm clashen met die Gertjan want zelfs als kijker kan ik 'm niet uitstaan..maar hij vertelt wel een heeel heftig en indrukwekkend levensverhaal in deze uitzending..de tranen stonden bijna in m'n ogen"