ziet er nie verkeerd uit, waarom niet?
zelfde soort shit als 5 htp bij mdma
zelfde soort shit als 5 htp bij mdma
Petrovic zei:Ik gebruikt nu sinds kort L-tyorosine als suplement en het werkt echt fijn! L-tryosine is een voorloper op stoffen zoals dopamine, adrenaline en noradrenaline. Net als 5-htp dat voor serotonine is.
Als ik dit bijvoorbeeld na pep gebruik is mijn kater een stuk minder, heb ook geen hoofdpijn wat ik normaal wel heb (neem nooit meer dan 100mg pep). Door zo'n capsule voel ik me de day after pep gewoon normaal fit.
Ook als ik niets gebruikt hebt is het een fijn middel. Het geeft me meer concentratie, heb meer energie, en ik ben minder gestrest![]()
Je kan het gewoon bij de smartshop halen, en slecht voor je gezondheid is het niet. lees voor meer informatie:
http://magazine.vannature.nl/downloads/20071/artikel_l_tyrosine.pdf
Dat ga ik zeker kopen!!! Soms kan ik wel een beetje heel de week beetje zo hebben dat alles wat meer moeite kost, gaat dit hierdoor misschien minder worden? Ik heb me vorige keer zelf aangeleerd gewoon tijdens speed af en toe een banaan of een Mars of iets dergelijks naar binnen te werken, dan ga je gewoon nog lekkerder op de speed ook nog heb ik gemerkt omdat je brandstof hebt. En helpt tegen kater!!!! Maar ik ga zeker even naar de winkel!!! TOP!! "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."