Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"soldiermoney zei: Maak er een gezellige bezigheid van Muziekje op, winegums en cola erbij, en knabbelen maar. Goed kauwen helpt (bij mij in ieder geval wel) tegen een opgeblazen of vol gevoel, en het zorgt ervoor dat de werkzame stoffen beter worden opgenomen. Terwijl het eten je neus dicht knijpen werkt goed tegen de smaak. Placebo effect of niet, het werkt haha Succes!!!! Klik om te vergroten... Niets Placebo effect, de neus is een belangrijk deel van je smaakzintuigen."
"Na het lezen van jou 2 topics, ga AUB naar de HUISARTS en laat je behandelen in een kliniek. Vertrouw mij, ik heb het regelmatig meegemaakt dat jonge gozers hun leven verpesten en verknoeien door eigenwijsheid en verslaving. Pak al je moed bij elkaar, zoek het kleine beetje eigenwaarde en zelfrespect wat je hebt en DOE ER WAT MEE!!!!!! Voordat je het weet tref je jezelf in de gevangenis/isoleer of erger."
"Het is misschien geen film, maar ik kan iedereen aanraden om stoned, planet earth en life (bbc) te kijken. Op 1080p op grootscherm.. Wooow wat heeft de aarde dan veel te bieden. Er gaat letterlijk een wereld voor je open!!!"
"Wat een boel autisten hebben we hier zeg."
"Erg intressant om dit te lezen. Ik ben zelf werkzaam als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis op de GOA (gesloten opname afdeling). En dit stuk is erg vergelijkbaar met clienten die bij mij op de afdeling opgenomen worden. Hetgeen wat jij beschrijft komt ook erg vaak terug in gesprekken die ik heb met clienten. De wanen/hallucinaties leidden een eigen leven. Ze zijn er zelf helemaal van overtuigd dat het ook daadwerkelijk zo is als zij denken dat het is, terwijl dit als verpleegkundige (buitenstaande) als totale onzin klinkt. Ze bouwen een 'waan-systeem' op, dit omschrijf jij ook erg mooi. Ik ben zelf wel benieuwd in welke mate drugs invloed is geweest op jou psychose? Heb jij jou eerste psychose gehad nav drugs? En op welke manier ervaar je drugs momenteel? Ben je ook opgenomen geweest? Slik je nog medicatie? Zijn er familieleden die ook gevoelig zijn voor deze pyschiatrische ziekte? (Let niet op de tijd, nachtdienst : )"
"Beetje laat dan nooit: Maar blijf van de LEPONEX (clozapine) AF!!!!!!"
"Dag mensen, Wegens intresse vanuit mijn werk en omdat het mij wel chill lijkt wil ik dit pammetje eens proberen. Maar omdat ik vanuit het werk hier veel te maken heb is de drempel toch wel hoog voor mij. Ik had daarom een paar vraagjes; - Wat is een goede hoeveelheid om mee te beginnen? Ik heb tabletten van 1 en 2,5 mg. - Hoe kan ik mijn avond goed invullen? Bankhangen? Bad nemen? - Hoelang blijf ik er 'last' van hebben.. (hoelang is het onverstandig om b.v. auto te rijden) - En eigenlijk de belangrijkste vraag: Heeft het uberhaubt een toegevoegde waarde of is het het proberen niet eens waard. - wat kan ik verwachten?"
"Ik ga deze vakantie 2 weekjes door europa reizen met wat kameraden, om deze vakantie toch nog een extra boost te geven willen we wat truffels meenemen. Nu komt mijn simpele vraag; - Zijn truffels legaal binnen de EU, net als in nederland?"
"Grappig om te lezen dat er nog iemand zo hard gaat op een jointje. Dat heb ik namelijk ook, vooral als ik thuis alleen gebruik. Met kameraden is het gezellig, lekker kletsen, jeugdherinneringen ophalen en dergelijken. Maar als ik thuis rook ga ik echt helemaal van de planeet, mindfucks op en top aanwezig, niet meer beseffen dat je een mens bent, geheugen van 5 secondne, tijdsbesef en dergelijken helemaal weg. Alles moet in hokjes geplaatst worden, alles is logisch en diepgaand. vooral "Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo." komt me erg bekend voor. Heerlijk. Ook bij muziek lijkt stukken te missen. Alsof het stotterd. VOlgens mij werken mijn hersenen dat zo hard dat het gewoon bepaalde prikkels niet verwerkt waardoor ik maar gewoon 1/3de van de prikkels verwerk en waarneem. Ik ben zoweiso erg overgevoelig voor drugs net als alcohol. Ik rook trouwens een kantenklare joint, en ik heb geen flauw idee wat ik rook, maar hard ga ik wel Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag."
"Hoeveel gram wiet zit er in een voorgedraaide joint dan? 0,3? 0,4?"