Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb je paddo's of truffels gebruikt, want paddo's kun je niet meer bij een smartshop kopen voor zover ik weet? Hoeveel gram en welke soort heb je gebruikt? Ben ik altijd benieuwd naar? Eerste keer dat ik truffels heb gebruikt ongeveer twee weken geleden, heb ik ze opgegeten met chocoladevla maar heb helaas na twintig minuten alles eruit gekotst, dus geen trip voor mij helaas"
"Tof report, goed geschreven ook. Wat grappig trouwens dat jullie al wat ouder zijn ik vraag me af hoeveel gebruikers van middelbare leeftijd nog eens aan de lsd, 2c-p en de keta gaan Vraag me af of ik later (als ik ze heb) de kinderen naar bed schop en denk zo tijd voor een zegeltje!"
"Hallo! Ik lees al een tijdje mee op dit forum vanwege mijn sinds kort opgewekte interesse in drugs en wil graag mijn eerste keer XTC even met jullie delen. Ik ben een vrouw van 24 jaar (ik was eind 23 toen ik voor de eerste keer XTC gebruikte) en heb het sindsdien nog een paar keer gedaan maar ik heb gemerkt dat ik redelijk gevoelig voor het spul ben waardoor de latere ervaringen toch een heel stuk minder waren helaas. De eerste keer XTC kwam voor mij lichtelijk uit het niets. Ik zou met mijn huisgenootjes (ook twee dames, L en A) naar een technofeest gaan eerste paasdag en zij hadden al besloten dat ze een pilletje gingen gebruiken. Ik riep nog heel hard dat ze maar lekker moesten doen waar ze zin in hadden maar dat ik er absoluut niet aan zou beginnen, ik was namelijk ontzettend anti (ja wat zo'n pilletje allemaal niet kan veranderen) Eenmaal op het feest aangkomen hing er een fijne sfeer, ik kwam een hoop bekenden tegen en was aan het genieten van de muziek en lekker aan het dansen. Na een uur of twee merkten ik toch dat ik weinig energie had, waar ook de blikjes red bull niets aan konden veranderen. L en A hadden er indmiddels al een pilletje ingeklapt en ik zag dat ze het naar hun zin hadden, zo erg kon het dus niet zijn. Ik wilde nog lang niet naar huis maar was bang dat ik de avond niet zou halen. Resoluut liep ik op L af en vroeg of ik toch een hapje van haar pilletje mocht. Nadat ze me drie keer had gevraagd of ik het zeker wist besloot ik er voor te gaan. Ik beet voorzichtig een kwartje af, slikte het door en werd meteen bloednerveus. Mijn god wat heb ik gedaan! Na wat gerustelling van L, besloot ik rustig verder te dansen en te doen alsof er niets aan de hand was. Na een half uur voelde ik nog niets dus besloot A (die er inmiddels al lekker inzat) dat we gewoon even naar buiten moesten lopen. Terwijl ik achter haar aan liep voelde ik in een keer hoe licht mijn benen voelde. A, voor wie het ook de eerste keer was, liep met een enorme glimlach op haar gezicht voor me uit, roepend hoe relaxed dit wel niet was en dat ze op wolken liep, inderdaad! Eenmaal weer binnen gekomen, besloten we met het hele gezelschap naar de voorkant van het podium te verplaatsen en toen sloeg de pil keihard in. Jezus wat een heerlijk gevoel, minutenlang ging ik helemaal op in de muziek, de lichten en de blazers aan de muren. Ik merkte dat ik continu ergens anders op aan t focussen was. L heeft de hele nacht met een glimlach op haar gezicht van haar appelsap zitten genieten en A heeft de hele nacht op en neer staan hoppen en heb ik ook niet op iets anders kunnen betrappen. Op een gegeven moment raakte ik met een gast in gesprek waar ik de hele avond en op de afterparty heb staan praten, jezus wat was dat een toffe dude. Elke aanraking voelde anders, alleen al iemand die hand vastpakt of je even mee te nemen of bij iemand op schoot zitten om even uit te rusten. Na een paar uur besloot ik nog een kwartje bij te nemen, het euforische gevoel nam lichtelijk af maar van de energie heb ik nog veel baat gehad. Ik heb verder tot 6 uur s'ochtends doorgefeest en nog nooit zo lekker gedanst, gepraat en gechilled. Om 7 uur ben ik als een speer naar huis gefietst (althans dat voelde zo) en heb in bed nog lekker na liggen trippen en deuntjes in mijn hoofd afgespeeld. Ik kon gelukkig het hele feest normaal naar de wc alleen heb wel drie dagen lang last van mijn kaken gehad. Maandag op stage normaal een broodje naar binnen werken was dan ook een hele opgave. Al met al een fantastische eerste ervaring met pillen. Zo ik hoop dat jullie het wat vonden"
"Dankje! Ja dat euforische gevoel is inderdaad onbeschrijfelijk de eerste keer, heb mij meerdere keren die avond af zitten vragen hoe mensen überhaupt zonder XTC kunnen leven haha. Ik vind bijnemen relaxed maar ook riskant omdat je misschien anders veels te veel van het spul in je lichaam hebt zitten, zeker met de huidige pillen, die zijn snel zo sterk. Ga ook snel hallucineren dus moet altijd een beetje oppassen en niet te snel bijnemen maarja. Fijn dat het bij jou ook zo goed bevallen is is een huiselijke setting pillen gebruiken kan inderdaad ook erg leuk zijn cheers!"
"Hallo allemaal, Ik ga zaterdag voor het eerst truffels gebruiken met mijn vriend. Hij heeft het wel al een paar keer gedaan maar heeft er nooit zoveel van gemerkt dus hij wilde graag sterke truffels dit keer. Gister ben ik naar de smartshop gegaan waar ik 22 gram High Hawaiians heb meegekregen. De jongen in de smartshop adviseerde mij deze omdat ik al een paar keer 2cb heb gebruikt, wat goed bevallen is. Hij zei dat mijn vriend 12 gram moet nemen en ik 8 gram en dat we na 45 minuten moeten besluiten wie de overige 2 gram opeet. Ik heb er heel veel zin in maar moet wel toegeven dat ik het ook een beetje spannend en eng vindt omdat ik uiteraard geen zin heb in een bad trip en ik heb begrepen dat truffel trips moeilijker te sturen zijn dan 2CB trips. De jongen in de smartshop adviseerde mij ook om drie uur van te voren niets meer te eten en de truffels gewoon op te eten, dus geen thee van te zetten oid. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met High Hawaiians en of iemand nog goede tips heeft voor het zo soepel mogelijk verlopen van de trip. Heb uiteraard wel al een boel tripreports gelezen en ben wel heel benieuwd geworden in ieder geval. Er komt zeker een tripreportje van mijn kant!"
"De bedoeling is om het gewoon bij mijn vriend thuis te doen, zijn huisgenoten zijn er waarschijnlijk wel gewoon in nuchtere staat maar denk niet dat dat heel storend zal zijn. Muziek gaat helemaal goed komen, aangezien mijn vriend en ik allebei groot muziekliefhebbers zijn. Is het denk je handig om nadat je de truffels hebt genomen even wat buiten rond te lopen? Gewoon om de spanning tegen te gaan? Wordt altijd een beetje nerveus als ik net drugs heb genomen ;P"
"Thanks voor je reactie . Ja dat had ik ook gehoord maar we kunnen moeilijk zijn huisgenoten uit hun eigen huis wegsturen:P. Anyway we gaan er gewoon een mooie dag van maken, kijken wel hoe het allemaal loopt."
"Dat is inderdaad flink veel ja en lijkt mij ook totaal niet nodig, net wat pandan zegt als je pas 15 bent zou ik het lekker rustig aan doen met de drugs maar goed fijn dat het goed bevallen is."
"2cb duurt normaal wel wat langer, tenminste ik heb wel eens een trip gehad met 2CB waarbij ik zo'n 5 uur zoet was. De bodyload is iets waar je heel erg aan moet wennen. De eerste keer 2cb voelde ik me alsof ik een steen was, de laatste keer (de vierde keer trippen op 2cb) voelde ik me heel licht en zweverig. Vooral als je gaat bewegen en rond gaat lopen of voorwerpen aan raakt met een apart reliëf of iets dergelijks merk je hoe anders je lichaam voelt. Ik vindt persoonlijk 2CB met een lichamelijke drugs, bij mij zijn de hallucinaties nooit zo heel sterk maar mijn lichaam voelt wezenlijk anders. Als ik jou zo hoor zou ik het nog een keer proberen, misschien in een andere setting of met vrienden die het ook gebruiken dan ervaar je de drug waarschijnlijk weer heel anders. Niet dat ik je wil aansporen om meer drugs te gebruiken ofzo maar I'm just saying"
"Rode batmans, allejezus sterk 230 mg, heb ik gemerkt ook, beter daar geen halfjes meer in keer van naar binnen klappen."