#1
Sauvage13 zei:Dankje! Ja dat euforische gevoel is inderdaad onbeschrijfelijk de eerste keer, heb mij meerdere keren die avond af zitten vragen hoe mensen überhaupt zonder XTC kunnen leven haha. Ik vind bijnemen relaxed maar ook riskant omdat je misschien anders veels te veel van het spul in je lichaam hebt zitten, zeker met de huidige pillen, die zijn snel zo sterk. Ga ook snel hallucineren dus moet altijd een beetje oppassen en niet te snel bijnemen maarja. Fijn dat het bij jou ook zo goed bevallen isis een huiselijke setting pillen gebruiken kan inderdaad ook erg leuk zijn
cheers!
Haha, dat afvragen had ik bij mijn eerste keer pure MdMA in huiselijke sfeer ook heel erg.
Ik voelde me zo gelukkig en vond alles prachtig en bleef me maar afvragen waarom niet iedereen zich zo kon voelen en vrede kon sluiten met elkaar. Meerdere malen mensen geknuffeld omdat ik vond dat zij een echte knuffel nodig hadden
Bijnemen is ook riskant, vooral omdat het vaak gebeurt onder invloed van.. Vaak worden mensen overmoedig, zoals ik op het feest.
Het feest duurde van 23:00 tot 07:00 en zo lang zijn we ook gebleven.
Ik heb ongeveer ieder 1,5 uur een pil van 170/180mg genomen. In totaal 5 pillen dus.
Dat zeg ik niet om te patsen, meer om de situatie uit te leggen.
Op het feest danste ik onwijs veel en dronk ik ongeveer 1 halve literfles per 45-60min.
Ik voelde me top, had geen dipjes, geen hallucinaties, was niet echt heel erg lelijk (got photo's to prove it) en stond ook niet verschrikkelijk te knarsen ofzo.
In de terugweg in de auto (vraag me niet waarom) namen we er allemaal 1 en vervolgens thuis (veels te snel) weer 1, dat was waarschijnlijk niet al te slim om te doen en daar sloegen ze heel erg anders in. Thuis deed ik vaak m'n ogen dicht, werd ik moe en ik heb voor 't eerst in m'n leven inderdaad gehallucineerd: een vleermuis in de WC. Ik werd niet misselijk of ziek en we gingen rond 14:00 allemaal slapen dus NA het uitwerken van de pillen pas naar m'n bedje gegaan.
Op het feest was het geweldig. Thuis was het fijn, maar anders (liever alleen op een groot feest de volgende keer). Maar het is nu woensdag en ik voel me nog futloos en heb de 'dinsdag'dip best heftig. Ik denk omdat ik nog niet vaak XTC heb gebruikt en 7 pillen op 1 avond gewoonweg teveel is geweest.. Ik hoop dat de dip niet al te lang blijf hangen en volgende keer neem ik er gewoon maar max. 4 mee ofzo. Zit ook een beetje te zoeken of in 1 x zoveel mg op een avond al schade kan aanbrengen aan de hersenen maar ik kan nergens specifieke info erover vinden, al denk ik het niet.. Ik heb ergere verhalen gehoord, en nogmaals, die avond zelf ben ik niet raar gaan lopen doen ofzo.
Eigenlijk best suf dat ik mijn verhaal op jouw verhaal schrijf, maar vind 't wel leuk om ervaringen te delen haha.
Gz