Dag mensen!
Als aller eerste, ik ben vrij nieuw op dit forum

. Ook al heb ik hier al honderden pagina's bezocht, omdat ik drugs gewoon heel interessant vind. Ik besloot me uiteindelijk ook aan te melden om mijn ervaringen te delen met anderen en om er nog dieper over in te kunnen gaan

.
Ik ben al een lange tijd zeer geïnteresseerd in drugs, in tegenstelling tot vroeger. Ik begon een beetje met blowen, dit deed/doe ik elk weekend met mn beste vrienden

(ik heb met mnzelf afgesproken om het doordeweeks niet te doen voor mn eigen best wil) Dit was natuurlijk helemaal geweldig, en zo veel anders dan altijd maar dat gezuip wat heel erg veel bij ons in de regio gebeurt. We vonden/vinden het geweldig. Vanuit hier is de diepere passie begonnen.
een tijd later had ik xtc gedaan. dit was natuurlijk helemaal fantastich. ik moest klappen van blijdschap en dansen tot ik niet meer kon.
Steeds meer begon ik het allemaal interessant te vinden, maar toen ik zoveel las over psychedelische drugs (paddo's - lsd - dmt - salvia etc.) kwam de zware interesse.
Nu is het zo dat ik nog een student ben en thuis woon, ik en mn maten hebben niet de gelegenheid van een eigen woning of iets. Dus na heel lang wachten en hopen tot we het eindelijk een keer konden doen was het eindelijk zo ver!
over 2 weken zouden we het gaan doen, ik , en 2 van mn beste maten. ik en
maat 1 (ik vernoem liever geen namen i.v.m privacy) waren allebei net zo geïnteresseerd.
maat 2 niet, het leek hem wel leuk, maar hij vond het een beetje eng. Dit kon ik me wel heel goed voorstellen. Bovendien heb ik hier al zoveel gelezen dat ik alles al wist en nergens meer voor vreesde
![:)]()
.
Uiteindelijk wilde hij niet, hij wilde sitten. Dit vonden ik en
maat 1 oke. bovendien kon een sitter geen kwaad de eerste keer. We zouden wel samen de paddos gaan halen. We gingen naar de smartshop, die mensen hebben ons nog wijzer gemaakt over paddo's en truffels. Normaal gesproken koop je ook geen paddo's meer bij de smart, maar dit was allemaal via via etc.
maat 2 die niet wilde, was toch wel heel nieuwsgierig door het verhaal van de man van de smartshop.

we hadden de paddo's gekocht en we zouden savonds afspreken om het te doen bij
maat 2.
toen ik naar huis ging van de smart, werd ik best zenuwachtig, maar het was gezonde spanning. Ik ging eindelijk eindelijk eindelijk ook mee maken waar ik zoveel over gelzen had. Ik had nog even snel wat gegeten, want er werd aangeraden om 3 uur van te voren niks te eten. daarna nog snel wat glow sticks en lachgas gehaald en ik ging naar
maat 2 toe!
uiteindelijk kwamen we (ik en
maat 1) rond een uurtje of 8 bij
maat 2 aan. We hadden er allemaal wel zin in. We hadden besloten om er thee van te gaan maken, dit leek ons prettiger. We hadden ongeveer een behoorlijk flink portie voor 1 persoon ( wij wilde de eerste keer rustig beginnen) en deden het in heet water en lieten het ongeveer 20 min trekken. In de tussentijd een beetje aan het gamen. We hadden de perfecte setting, en super chille woonkamer met matrassen, gezellige sfeer, super chille muziek aan. alles was geweldig. bovendien was er niemand die ons kon storen.
Uiteindelijk was de thee klaar, ik en
maat 1 hadden allebei een groote kop thee,
maat 2 deed een klein kopje, omdat hij nogsteeds heel rustig aan wilde doen. We hadden er een lekker thee smaakje aan toe gevoegd, en een klein beetje honing. Dit was een heerlijk kopje Thee.
ik had me thee vrij snel op, net als beide maten. Tot mijn verbazing werkte het heel snel, ik gok binnen 15-20 minuten. ik schrok hier eerlijk gezegd best van. ik had niet verwacht dat het zo snel zou werken, het begon ook een beetje te golven en ik voelde een heel sterk raar gevoel in mijn maag. Alsof ik heel zenuwachtig was. we gingen even roken, en toen we weer binnen kwamen was dit complete gevoel weg en voelde ik mij de gelukkigste persoon ooit!
Dit gevoel was zo euforisch, het was neit te omschrijven, alles was zo perfect en chill. Het begon allemaal licht te golven en te bewegen maar dit was helemaal prima. we hadden een pakje glow sticks open gemaakt en allemaal door de kamer verspreid. het was vrij donker in het huis, dus dit gaf echt een geweldig effect!
![:grin:]()
Het was best sprookjes achtig om zo te zeggen, we hadden ook een lava lamp. Hele chille muziek. Dit was echt allemaal zo perfect.
ik heb me op dat moment zo gelukkig gevoeld, en ik realiseerde me dat ik gewoon de beste vrienden heb die er zijn, en de leukste vriendin, leuke famillie. Ik was alles en iedereen zo dankbaar. Pure euforie.
we zaten vet chill over alles en nog wat te praten,
maat 2 die een klein kopje had voelde nog neit zo sterk als ik en
maat 1 voelde dus besloot net zo veel als ons te nemen. Hij zat even later net zo diep als ons.
op een gegeven moment maakte we nog een pakje glow sticks open, we gingen deze breken, en we keken er naar, dit was zo facinerend. Het zag er vast heel stom uit, drie jongens die langzaam zo een glow stick breken en heel geobserdeerd hiernaar kijken. Maar godver wat was dit leuk om te doen.
we hebben toen ook nog lachgas gedaan, dit was helemaal bizar! Het voelde alsof alles stil stond en alsof je even over alles na kon denken, eigenlijk weet ik totaal niet hoe ik het moet omschrijven maar het was geweldig. Helaas was het al heel snel op
Verder hebben we zo veel gepraat over echt van alles en nog wat, en met name wat we chill vonden. Dit is echt een avond om nooit te vergeten. Ik zou dit heeeeeel graag nog een keer doen, en dan mag het van mij best wat sterker.
Het was mijn eerste kennis making met de wat meer psychedelische drugs, okal was het niet zo sterk, het was geweldig

ik kan nu al niet wachten tot de volgende keer! en dan neem ik zeker meer.
ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn ervaring te lezen, dit was de eerste keer voor mij so don't be hard on me haha
Groetjes Dann