Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Paddo's - SUPER Gelukkig!

Eerste keer Paddo's - SUPER Gelukkig!

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Sauvage13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je paddo's of truffels gebruikt, want paddo's kun je niet meer bij een smartshop kopen voor zover ik weet? Hoeveel gram en welke soort heb je gebruikt? Ben ik altijd benieuwd naar?

Eerste keer dat ik truffels heb gebruikt ongeveer twee weken geleden, heb ik ze opgegeten met chocoladevla maar heb helaas na twintig minuten alles eruit gekotst, dus geen trip voor mij helaas:(
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gisteren nog een hoge dosis psilocybine gehad en ik moet zeggen dat naarmate ik ouder wordt de paddo mij toch wel een diepere ervaring heeft gegeven dan dat acid of mescaline dat kan. Het is wat minder kosmisch, minder gefractaliseerd en minder analytisch dan acid en cactussen maar je gaat wel dieper op in wat op je af komt. Ik wordt elke keer wat meer verrast dan bij LSD of mescaline.
D
DannLid
01-01-2024, 00:00
#3
@sauvage

Wij hebben paddos gebruikt, daar kon je namelijk beter thee van maken. Als ik het goed heb waren het mexicaanse. Ik geloof niet de sterkste van de paddos maar wel effectief. ik durf eerlijkgezegd niet te zeggen hoeveel gram het was. ik denk een grammetje of 5. wel gedroogd. en gedeeld met zn 3en.

het klopt dat je ze niet bij de smart shop kon kopen, dit hebben wij ook niet gedaan. het ging via via. En we hebben naar heel veel informatie gevraagd bij de smartshop.

rot dat het niet zo lekker ging bij jou! mocht je de kans hebben zou ik paddos doen, en daar thee van maken. hou je makkelijker binnen en smaakt ook niet goor.

@atropa
Dit is ook wel een beetje wat mij het meest interreseert, die diepe ervaringen. Alhoewel die cactus mij ook erg leuk lijkt!

groetjes! :mrgreen:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als een geweldige eerste trip! Mijn eerste paar keer paddo's waren ook erg leuk en speels. Daarna gaan experimenteren met veel hogere doseringen, dan ga je wel echt veel dieper maar gaat het speelse er naar mijn idee ook wel van af. Uiteindelijk zijn dat wel hele bijzondere ervaringen, maar niet altijd even leuk op dat moment. Ik raad je dan ook aan om niet meteen een veel hogere dosering te gaan nemen bij de tweede keer. Dan zou het nog wel eens zwaar overweldigend kunnen worden.
D
DannLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Klinkt als een geweldige eerste trip! Mijn eerste paar keer paddo's waren ook erg leuk en speels. Daarna gaan experimenteren met veel hogere doseringen, dan ga je wel echt veel dieper maar gaat het speelse er naar mijn idee ook wel van af. Uiteindelijk zijn dat wel hele bijzondere ervaringen, maar niet altijd even leuk op dat moment. Ik raad je dan ook aan om niet meteen een veel hogere dosering te gaan nemen bij de tweede keer. Dan zou het nog wel eens zwaar overweldigend kunnen worden.
Klik om te vergroten...

bedankt voor je tips! ik snap dat ik niet gelijk meer moet nemen, ik zat er zelf aan te denken om het zeg maar op te bouwen, stukje bij beetje ofzo. maarja dat zie ik dan wel weer!
:wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dann zei:
Psychedelibee zei:
Klinkt als een geweldige eerste trip! Mijn eerste paar keer paddo's waren ook erg leuk en speels. Daarna gaan experimenteren met veel hogere doseringen, dan ga je wel echt veel dieper maar gaat het speelse er naar mijn idee ook wel van af. Uiteindelijk zijn dat wel hele bijzondere ervaringen, maar niet altijd even leuk op dat moment. Ik raad je dan ook aan om niet meteen een veel hogere dosering te gaan nemen bij de tweede keer. Dan zou het nog wel eens zwaar overweldigend kunnen worden.
Klik om te vergroten...

bedankt voor je tips! ik snap dat ik niet gelijk meer moet nemen, ik zat er zelf aan te denken om het zeg maar op te bouwen, stukje bij beetje ofzo. maarja dat zie ik dan wel weer!
:wave:
Klik om te vergroten...

Stukje bij beetje opbouwen kan geen kwaad. En zodra je wat meer ervaring hebt en weet van jezelf dat je ook wel wat meer aan kan, dan kun je gaan stunten zeg maar.

Veel plezier ermee! Paddo's blijven geweldig.
D
DannLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stukje bij beetje opbouwen kan geen kwaad. En zodra je wat meer ervaring hebt en weet van jezelf dat je ook wel wat meer aan kan, dan kun je gaan stunten zeg maar.

Veel plezier ermee! Paddo's blijven geweldig.
Klik om te vergroten...

haha komt goed hoor! ik denk dat ik daar wel verstandig genoeg voor ben! en die diepe ervaringen lijken me geweldig! maar ik doe het rustig aan. bovendien ben ik nog jong dus heb alle tijd! :mrgreen:
D
DannLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag mensen!

Als aller eerste, ik ben vrij nieuw op dit forum :wave: . Ook al heb ik hier al honderden pagina's bezocht, omdat ik drugs gewoon heel interessant vind. Ik besloot me uiteindelijk ook aan te melden om mijn ervaringen te delen met anderen en om er nog dieper over in te kunnen gaan :mrgreen: .

Ik ben al een lange tijd zeer geïnteresseerd in drugs, in tegenstelling tot vroeger. Ik begon een beetje met blowen, dit deed/doe ik elk weekend met mn beste vrienden :stoned: (ik heb met mnzelf afgesproken om het doordeweeks niet te doen voor mn eigen best wil) Dit was natuurlijk helemaal geweldig, en zo veel anders dan altijd maar dat gezuip wat heel erg veel bij ons in de regio gebeurt. We vonden/vinden het geweldig. Vanuit hier is de diepere passie begonnen.

een tijd later had ik xtc gedaan. dit was natuurlijk helemaal fantastich. ik moest klappen van blijdschap en dansen tot ik niet meer kon.

Steeds meer begon ik het allemaal interessant te vinden, maar toen ik zoveel las over psychedelische drugs (paddo's - lsd - dmt - salvia etc.) kwam de zware interesse.
Nu is het zo dat ik nog een student ben en thuis woon, ik en mn maten hebben niet de gelegenheid van een eigen woning of iets. Dus na heel lang wachten en hopen tot we het eindelijk een keer konden doen was het eindelijk zo ver! :rock:


over 2 weken zouden we het gaan doen, ik , en 2 van mn beste maten. ik en maat 1 (ik vernoem liever geen namen i.v.m privacy) waren allebei net zo geïnteresseerd. maat 2 niet, het leek hem wel leuk, maar hij vond het een beetje eng. Dit kon ik me wel heel goed voorstellen. Bovendien heb ik hier al zoveel gelezen dat ik alles al wist en nergens meer voor vreesde :) .

Uiteindelijk wilde hij niet, hij wilde sitten. Dit vonden ik en maat 1 oke. bovendien kon een sitter geen kwaad de eerste keer. We zouden wel samen de paddos gaan halen. We gingen naar de smartshop, die mensen hebben ons nog wijzer gemaakt over paddo's en truffels. Normaal gesproken koop je ook geen paddo's meer bij de smart, maar dit was allemaal via via etc. maat 2 die niet wilde, was toch wel heel nieuwsgierig door het verhaal van de man van de smartshop. :mrgreen: :mrgreen: we hadden de paddo's gekocht en we zouden savonds afspreken om het te doen bij maat 2.

toen ik naar huis ging van de smart, werd ik best zenuwachtig, maar het was gezonde spanning. Ik ging eindelijk eindelijk eindelijk ook mee maken waar ik zoveel over gelzen had. Ik had nog even snel wat gegeten, want er werd aangeraden om 3 uur van te voren niks te eten. daarna nog snel wat glow sticks en lachgas gehaald en ik ging naar maat 2 toe!

uiteindelijk kwamen we (ik en maat 1) rond een uurtje of 8 bij maat 2 aan. We hadden er allemaal wel zin in. We hadden besloten om er thee van te gaan maken, dit leek ons prettiger. We hadden ongeveer een behoorlijk flink portie voor 1 persoon ( wij wilde de eerste keer rustig beginnen) en deden het in heet water en lieten het ongeveer 20 min trekken. In de tussentijd een beetje aan het gamen. We hadden de perfecte setting, en super chille woonkamer met matrassen, gezellige sfeer, super chille muziek aan. alles was geweldig. bovendien was er niemand die ons kon storen.

Uiteindelijk was de thee klaar, ik en maat 1 hadden allebei een groote kop thee, maat 2 deed een klein kopje, omdat hij nogsteeds heel rustig aan wilde doen. We hadden er een lekker thee smaakje aan toe gevoegd, en een klein beetje honing. Dit was een heerlijk kopje Thee.

ik had me thee vrij snel op, net als beide maten. Tot mijn verbazing werkte het heel snel, ik gok binnen 15-20 minuten. ik schrok hier eerlijk gezegd best van. ik had niet verwacht dat het zo snel zou werken, het begon ook een beetje te golven en ik voelde een heel sterk raar gevoel in mijn maag. Alsof ik heel zenuwachtig was. we gingen even roken, en toen we weer binnen kwamen was dit complete gevoel weg en voelde ik mij de gelukkigste persoon ooit! :mrgreen: :hearteyes:

Dit gevoel was zo euforisch, het was neit te omschrijven, alles was zo perfect en chill. Het begon allemaal licht te golven en te bewegen maar dit was helemaal prima. we hadden een pakje glow sticks open gemaakt en allemaal door de kamer verspreid. het was vrij donker in het huis, dus dit gaf echt een geweldig effect! :hearteyes: :grin: Het was best sprookjes achtig om zo te zeggen, we hadden ook een lava lamp. Hele chille muziek. Dit was echt allemaal zo perfect.

ik heb me op dat moment zo gelukkig gevoeld, en ik realiseerde me dat ik gewoon de beste vrienden heb die er zijn, en de leukste vriendin, leuke famillie. Ik was alles en iedereen zo dankbaar. Pure euforie.

we zaten vet chill over alles en nog wat te praten, maat 2 die een klein kopje had voelde nog neit zo sterk als ik en maat 1 voelde dus besloot net zo veel als ons te nemen. Hij zat even later net zo diep als ons.

op een gegeven moment maakte we nog een pakje glow sticks open, we gingen deze breken, en we keken er naar, dit was zo facinerend. Het zag er vast heel stom uit, drie jongens die langzaam zo een glow stick breken en heel geobserdeerd hiernaar kijken. Maar godver wat was dit leuk om te doen.

we hebben toen ook nog lachgas gedaan, dit was helemaal bizar! Het voelde alsof alles stil stond en alsof je even over alles na kon denken, eigenlijk weet ik totaal niet hoe ik het moet omschrijven maar het was geweldig. Helaas was het al heel snel op :tearsofjoy:

Verder hebben we zo veel gepraat over echt van alles en nog wat, en met name wat we chill vonden. Dit is echt een avond om nooit te vergeten. Ik zou dit heeeeeel graag nog een keer doen, en dan mag het van mij best wat sterker.

Het was mijn eerste kennis making met de wat meer psychedelische drugs, okal was het niet zo sterk, het was geweldig :mrgreen: ik kan nu al niet wachten tot de volgende keer! en dan neem ik zeker meer. :stoned:

ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn ervaring te lezen, dit was de eerste keer voor mij so don't be hard on me haha :wave:

Groetjes Dann

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."