Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nog nooit coke gehad, maar lijkt me dat je dan niet kunt slapen. Als ik kijk naar hoe sommigen onder coke zich gedragen. Juist opgefokt en onrustig, ofzo."
"Dit bericht hierboven is echt heeel goed. Bedankt, Miriam."
"Ik denk dan dat iedereen me aanstaart."
"Ik heb wel eens iets weggeslikt met sterke drank, maar dat doe ik niet weer."
"maiskorrel zei: Jezelf aan praten dat je heel erg aangeschoten bent. Dit blijkt wel te helpen bij sommige mensen... Klik om te vergroten... Dat klopt.. Jammer"
"Caffeine"
"Véél neusspray :]"
"Bier. Veel. Bier."
"Caffeine."