#1
Shht!
Saind zei:Of een smakelijke cactus. Trek thee van san pedro, werkt heel goed.
Als salvia niet werkt doe je toch echt niet goed.Baapstra zei:Bedankt voor de tips, aan cactussen had ik nog niet gedacht, maar ik heb daar inderdaad wel goede verhalen over gehoord.
Ik ga nog effe wat googlen, maar Salvia valt wel af, dat was 1 keer en nooit meer, het werkte gewoon niet.. en truffels heb ik 2 weken geleden nog geprobeerd, dus dat heb ik nu ook wel gezien.
En dat het voelt of je hoofd uit elkaar gaat knallen en je er zwaaar van uit je bek gaat stinken :þplantenbak zei:over ether heb ik alleen gelezen dat het zwaar schadelijk voor je is.
Ik weet niet in welke smartshop jij regelmatig komt...Jaapje zei:Verder vind ik de smartshop veelal oninteressant. Het meeste is placebo
Probeer eens iets uit de geranamine-lijn. Extract gewonnen uit de geranium plant die direct op je dopamine en adrenaline werkt. Ephedra-achtig zonder dat drukkende/zweterige en zenuwachtige wat veel mensen toch ervaren hiermee.Baapstra zei:Hallo,
Heeft iemand nog suggesties?
De Herriehippie zei:Ik weet niet in welke smartshop jij regelmatig komt...Jaapje zei:Verder vind ik de smartshop veelal oninteressant. Het meeste is placebo
...maar Placebohahaha, doe normaal!
De Herriehippie zei:Probeer eens iets uit de geranamine-lijn. Extract gewonnen uit de geranium plant die direct op je dopamine en adrenaline werkt. Ephedra-achtig zonder dat drukkende/zweterige en zenuwachtige wat veel mensen toch ervaren hiermee.
ExceptionalInsight zei:En dan heb je nog truffels en 4fmp als je geluk hebt en dan zijn we er wel doorheen denk ik.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."