Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zal nooit aan de heroïne gaan, het verslavingsrisico is megagroot. Wees verstandig en doe het niet."
"sommige truffel soorten geven je ook een energieboost waardoor je ook droge mond krijgt en alles, je moet ff informeren bij de smart."
"Bedoel je Ouzo?? want Raki is toch echt Turks."
"Re: help, mijn vriend is vergevorderd verslaafd... wat te do Svali zei: Pffff, inderdaad. Het is in ieder geval belangrijk deze man uit de buurt van je zoon te houden, alleen maar goed dat ze elkaar niet zien. Klik om te vergroten... Het kind is van zijn ex niet van kelly (denk ik) Je mag een kind zijn vader niet ontnemen en andersom ook niet, ongeacht de situatie, deze man heeft professionele hulp nodig dat is de allereerste prioriteit, daarna kan er gedacht worden aan contact met zijn zoon. Wat er ook gebeurd niet laten vallen of aan zijn lot overlaten, dit soort mensen trekken dat niet."
"Afgelopen oud en nieuw, ik hou eigenlijk niet van alcohol daarom drink ik alleen op gelegenheden, 8 glazen whiskey met cola achterovergeslagen, leuke avond gehad, wel moeten kotsen...(wat ik bij drugs gek genoeg nooit heb gehad)"
"4fmp is voor mij de ideale party drug, het komt rustig op en het geeft de volgende dag geen gevoel van leegte, heimwee naar die vette avond of een suf gevoel. Je kan het zowel in capsules krijgen als vloeistof, ik moet zeggen dat capsules wel beter weg te werken zijn maar als vloeistof werkt het iets sneller, 2 buisjes in 1 keer zijn voor mij genoeg om me een vette avond/nacht/ochtend te bezorgen, het enige nadeel is dat ik daarna niet meer kan slapen. Dit spul werkt lang, daarom is het belangrijk op de dosering te letten, bijnemen hoeft daarom dus niet, je kan het combineren met een pilletje maar dat raad ik je ook af omdat de 4fmp alleen al genoeg is, zonde voor je pilletje."
"Ik neem nooit bij, het lekkere gevoel en de drang om te babbelen blijft gewoon op 1 lijn bij mij, soms wel 12 uur achter elkaar, volgens mij ligt het aan de dosering, 2 buisjes in 1 keer is gewoon teveel."
"Oke hierbij een report van mijn meest recente ervaring met 4-FMP. Vorige week vrijdag een avondje Amsterdam gedaan met vrienden, diverse kroegen en tentjes afgelopen en ondertussen zaten we allemaal uiteraard aan de 4-FMP. Ik besloot die dag niet te gaan drinken en ook geen andere drugs te gebruiken, het was puur 4-FMP. Ongeveer om 20:00 uur namen we alle drie 180 mg, omdat het vloeistof was werkte het iets sneller aangezien het grotendeels via je speekselklieren je bloedbaan inkomt, na 15 min begon ik al wat te voelen, ik merkte dat mijn humeur een boost kreeg en ik kon werkelijk van alles om mij heen genieten, we besloten om lekker ergens binnen te gaan zitten, toevallig zaten daar ook een paar leuke Engelse dames, we zijn ermee aan de praat geraakt en hebben het ongeveer 2 uur met ze volgehouden, het leuke aan 4-FMP is dat je je geen seconde verveelt, je kan bijvoorbeeld eindeloos staren naar voorbijlopende mensen, zelfs dat is leuk. We hadden geen last van warmte of zweet, wel een erg droge mond, dus ondertussen hebben we gewoon lekkere sapjes gedronken. Om ongeveer 23:00 uur namen we afscheid van de dames en liepen we richting het station, de 4-FMP was nog volledig aanwezig in mijn systeem, de drang om te communiceren was zeer sterk aanwezig en dat deed ik dan ook met iemand die mij vroeg welke trein naar Utrecht Centraal ging, deze jongen ging gezellig met ons mee en we hebben hele diepgaande gesprekken gevoerd. Eenmaal aangekomen in Utrecht vonden we dat een jointje wel op zijn plek zou zijn, na het opsteken van de joint werden we een beetje sufjes maar wel lekker-suf, het leek net alsof de 4-FMP een boost kreeg en plots voelde ik mij weer zoals een paar uur terug. Zelfs de taxi reis naar huis was vreselijk interessant, ook met de chauffeur enkele diepgaande gesprekken gehad. Eenmaal thuisgekomen liep ik gelijk door naar mn bed, slapen lukte pas na 3,5 uur, de volgende dag voelde ik de 4-FMP nog heel licht in mijn systeem zitten. 4-FMP is een hele fijn drug dat op 1 lijn door blijft vloeien in je systeem, bij mij werkte het zelfs nog tot de volgende ochtend/middag door, het maakt je sociaal, actief en vooral vrolijk, de ideale vervanger voor MDMA."
"Nee het was vloeistof, dat werkt veel beter dan snuiven omdat ik bij snuiven het idee krijg dat je je neus daarmee keihard verneukt, wanneer het vloeistof je tong raakt wordt het direct opgenomen via je speekselklieren dus het werkt na inname gelijk."
"ik snap niet hoe je verslaafd aan coke kan raken, vind het echt geen reet aan."