Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke in de achtbaan

Coke in de achtbaan

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MartinaYVLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga volgende week met mijn vriend naar Walibi en was van plan een extra boost te geven aan deze dag door lekker van de wereld in dat park te lopen :grin:

Wij snuiven wel eens wat, gemiddeld denk ik 1x in de maand.. Ook wel aantal x pillen gehad en af en toe een jointje.. verder zijn we geen diehards in drugsgebruik..

Heeft iemand ervaring met drugs op in bijv. de achtbaan te zitten. Een achtbaan zelf is natuurlijk al vrij intens, maar weet iemand wat de drugs met je doet? Ik dacht eraan coke mee te nemen.. xtc heb ik toch niet zo veel goeie ervaring mee, en wil het risico niet lopen me dag te verkloten omdat ik een bad-trip heb..
En heeft iemand nog extra tips?
Of toch liever een jointje in t reuzenrad roken, en dan stoned de achtbaan in? :smoke:

Martina
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met coke krijg je al een maximaal achtbaan gevoel. maar geen idee hoe het is als je een half uur in de rij moet staan wachten met coke in je nues. Want je zou toch een stiekem plekje moeten zoeken waar niemand je ziet snuiven, voordat je in de wachtrij staat.

Blowen in een amusementspark is me erg tegengevallen. vooral omdat er bij elke attractie een bordje stond "vanaf hier is het een half uur wachten" en dan sta je in de rij een beetje te staren
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke maakt je alert en actief, het is meer geschikt om te nemen als je bent uitgegaan en je bent de volgende dag helemaal brak/suf/kapot terwijl je het hele huis nog moet opruimen, het maakt je lekker actief en weer alert.

Voor de achtbaan raad ik je 4fmp aan, je voelt het door je aderen stromen en met de rush van de achtbaan erbij wordt dat alleen maar mooier en intenser.
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dat is coke + extra adrenaline en nog meer = extra belasting voor hart en bloedvaten. Sterker nog eerder EXTREEM belastend omdat je in de achtbaan al een flink opdonder krijgt
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#5
een bad trip op xtc bestaat dat? :confused:


OT: ik zou het dus sowieso niet doen. In mijn ogen is dat overdreven en belachelijk om drugs in een pretpark te gebruiken. Geniet van de achtbaan en van dat wallibi figuur, daar heb je geen drugs voor nodig toch? Bovendien is het ook nog eens extra schadelijk voor hart en bloedvaten doordat je adrenaline stijgt, zoals hier al eerder werd aangeven.

gewoon niet doen, maar je bent waarschijnlijk al geweest, net als op dit forum.
Mensen maken een account aan voor maar een vraag, blijf dan hier :confused:
t
tunketaLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! • Post a

dat is coke + extra adrenaline en nog meer = extra belasting voor hart en bloedvaten. Sterker nog eerder EXTREEM belastend omdat je in de achtbaan al een flink opdonder krijgt
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."