Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst gebruikt

Eerst gebruikt

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TheKingOfCrackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister heb ik voor het eerst Hero geprobeerd. Gewoon alleen thuis om het effect te meten. Ik heb het gesnoven en ben met hele kleine lijntjes begonnen. Ik werd heel erg stoned maar merkte niet dat mijn gedachte wegdreven of iets, zoals ik wel eerder op dit forum heb gelezen. Eigenlijk vond ik het allemaal maar eng en heb dan ook de rest (bijna halve gram) door de plee gespoeld. Nu heb ik denk ik een beetje spijt maar ik hoop dat ik wel het juiste heb gedaan. Hoe denken jullie erover, was ik gewoon para of is het wel slim geweest?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slim dat je het weggegooid hebt .... als je gevoel dat ingeeft wegdoen.
:rolleyes: :openmouth:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom ben je uberhaupt ermee begonnen? :tongueout: ja je was nieuwsgierig.. maar sommige dingen moet je gewoon niet doen. Ben jij niet soms nieuwsgierig, wat er zal gebeuren als je op het perron 1 stap naar voren zet, vlak voor de trein voorbij kom? waarschijnlijk wel. Of in ieder geval iets soortgelijks. Maar dat doe je ook niet.
Door de plee spoelen :mrgreen: beste idee hoor :)
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dapper van je om na alles ook dit nog te gaan ondernemen. De toekomst zal leren of je sterk genoeg bent om hier mee te dealen. We zien wel of je nickname in TheSlaveOfHero zal veranderen.
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een tijd terug ook eens bruine gechineesd (om het toch eens geprobeerd te hebben), maar ik vond het tegenvallen. Ik werd wat high/vaag en kreeg het een beetje warm, daarna werd ik misselijk en kon ik een halve dag niet fatsoenlijk plassen. Geen orgasmische euforie, geen hemelse gelukzaligheid.
Geprobeerd en afgekeurd, er zijn betere dingen.
Als ge er lichamelijk aan verslaafd bent, snap ik wel dat ge blijft gebruiken, maar zolang ge het nog niet bent, waarom verder gebruiken tot ge wel verslaafd bent, als enkel dit de effecten zijn?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
MrEko zei:
...waarom verder gebruiken tot ge wel verslaafd bent, als enkel dit de effecten zijn?
Klik om te vergroten...

Kerel, dit zijn jouw ervaringen. Dat wil toch niet zeggen dat het bij iedereen zo overkomt?
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik vind het nog steeds lkkr
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#8
NIET MEE BEGINNEN,VOEGT NIX TOE :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."