Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssoorten desingerdrugs

soorten desingerdrugs

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jaivey59Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hey allemaal
ik gebruik designerdrugs, en test graag verschillende soorten uit. ben jaren terug met 3mmc begonnen en alpha php, nu die verboden zijn 2ketamine 3cmc en 2mmc, en voor vandaag het eerst 3fea. nu ben ik op zoek wat nou de beste desingerdrugs zijn volgens jullie? wat het meest lijkt op speed of/en 3mmc en die niet al te prijzig zijn welke raden jullie aan?
de 3fea is wel chill maar ik vind hem verschrikkelijk vies. hebben jullie ervaring met 3fea? en hebben jullie tips voor de smaak te beteren of gwn echt doorbijten?
groetjes jaivey
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niks komt echt dichtbij 3-mmc wat nu op de Nederlandse rc markt staat (uit mijn ervaring). Ik heb zelf ooit nog 3-mmc van andere landen online bestelt maar is de moeite niet waard. Beste alternatief voor mij was 60-70% 3-cmc voor energie en 30-40% 4-emc voor euphoria. En dan altijd een bommetje maar mijn darmen gaan wel te keer door die 4-emc, rectaal is even goed van wat ik heb gedaan.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaivey59 zei:
hey allemaal
ik gebruik designerdrugs, en test graag verschillende soorten uit. ben jaren terug met 3mmc begonnen en alpha php, nu die verboden zijn 2ketamine 3cmc en 2mmc, en voor vandaag het eerst 3fea. nu ben ik op zoek wat nou de beste desingerdrugs zijn volgens jullie? wat het meest lijkt op speed of/en 3mmc en die niet al te prijzig zijn welke raden jullie aan?
de 3fea is wel chill maar ik vind hem verschrikkelijk vies. hebben jullie ervaring met 3fea? en hebben jullie tips voor de smaak te beteren of gwn echt doorbijten?
groetjes jaivey
Klik om te vergroten...

Ken je NEP al?
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaivey59 zei:
hey allemaal
ik gebruik designerdrugs, en test graag verschillende soorten uit. ben jaren terug met 3mmc begonnen en alpha php, nu die verboden zijn 2ketamine 3cmc en 2mmc, en voor vandaag het eerst 3fea. nu ben ik op zoek wat nou de beste desingerdrugs zijn volgens jullie? wat het meest lijkt op speed of/en 3mmc en die niet al te prijzig zijn welke raden jullie aan?
de 3fea is wel chill maar ik vind hem verschrikkelijk vies. hebben jullie ervaring met 3fea? en hebben jullie tips voor de smaak te beteren of gwn echt doorbijten?
groetjes jaivey
Klik om te vergroten...
Goedenavond,

Wat mijn voorkeur was voor designerdrugs,
- 4FMA
- 3CMC
- 4C-MAR

Wat betreft de smaak ja die blijft altijd wel vies, maar gewoon sterke smaak drinken hebben werkt wel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."