Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn tip is; verwacht er niet teveel van( ook al is het heel erg lekker de eerste keer). De werking word er niet beter op als je er teveel van verwacht/over nadenkt. Laat het over je heen komen"
"bobsacamano zei: Mee eens ga er open in maar dat doe je wel. En een gezonde terughoudendheid is goed maar doseer niet te voorzichtig. Beter gewoon goed en correct niet te veel dat zeker niet. Klik om te vergroten... Idd, de eerste dosering daar gaat het eigenlijk om. Wat je daarna bijneemt werkt wel, maar het echte Mdma gevoel krijg je er niet mee terug. Als je te hoog begint kan het wel eens onaangenaam worden, en altijd in je achterhoofd houden dat het ook gevaarlijk kan zijn."
"Fool zei: Hoe doseer je dan? (En gelijk maar, hoe frequent gebruik je met welke hoeveelheden?) Klik om te vergroten... Ik begin altijd met een lage dosis, een halve pil zeg maar 50/60 mg. Daarna doseer k bij met kwartjes. Ligt er wel aan natuurlijk hoeveel mg erin zit. Maar aan het einde van de nacht weet k meestal niet eens hoeveel ik nou precies bij gedoseerd heb. Vroeger deed ik het bijna wekelijks, nu is 2 keer per jaar al veel."
"Psychedelibee zei: Rowan0162 zei: Psychedelibee zei: kreeg ik het bizar heet, kon niet meer verder dan 2 meter vooruit kijken, was continu aan het overgeven en had knallende koppijn. Klik om te vergroten... Heel herkenbaar ja, dat heb ik dus altijd. Voor mij is dat het normale MDMA gevoel, vooral die hoofdpijn waar je het over hebt; meestal tegen het einde van een feest asje hard gegaan bent. Zon trekkende pijn vanuit je nek naar je achterhoofd. Klik om te vergroten... Van wat ik beschreef was de knallende koppijn nog het minst erg, ik was gewoon echt zwaar beroerd en van de kaart die keer. Ik hoop dat je dat niet helemaal begrepen hebt, want als dat voor jou het normale MDMA gevoel is dan moet je echt minder nemen. Ik beschrijf hier duidelijk een overdosering en dat is geen lolletje kan ik je vertellen. Dat heb ik daarna ook nooit meer opgezocht. Klik om te vergroten... Haha nee zo erg heb k het nog nooit meegemaakt, wel kotsen op het begin bij de inslag en spanningshoofdpijn achteraf. Dacht je dat je dood ging?"
"Timmie94 zei: ZERO- zei: Less is more komt vanuit ervaring natuurlijk. Klik om te vergroten... dit is helemaal waar. eerst deed ik nog wel is bijpakken aan het eind van de avond terwijl ik eigenlijk al merkte dat ik er door heen zat en het effect er bijna niet meer was. Toch maar een kwartje erbij in de hoop het gevoel terug te krijgen.. nee hoor werkt niet.. Nu accepteer ik maar gewoon wanneer het klaar is dat het klaar is en dat je het gevoel niet meer terug kunt laten komen na 6uur en 2 pillen verder. heb dit echter ook wel 'spelenderwijs' moeten ontdekken, maar bij mdma geldt eigenlijk wel less is more.. Klik om te vergroten... Spelenderwijs ja? hahah, gevaarlijk spelletje Nee maar ksnap wat je bedoelt, je word er alleen maar vager van(hallucineren). Terwijl je hoopt jezelf beter te gaan voelen. Ligt dat niet aan het feit dat 7% omgezet word in MDA?"
"We hebben een winnaar! 1.6 gram ''opgeschept'' in 12 uur!"
"Vikingdancer zei: 1.6 gram achter men kiezen gegooid in 12 uur. . Klik om te vergroten..."
"Drugs gebruiken is lekker! Maar toch knaagt er iets, is het je geweten of is het God? Bijna iedereen kent het wel, de welbekende ''JEZUSBUS''. Het is een terugkerend fenomeen dat op bijna elke danceparty te vinden is. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en hoe denken jullie hier over?"
"Mindless zei: Maar is dat per definitie altijd zo? En wanneer is iets precies een hallucinatie? Als ervaring is een trip net zo "echt" als een nuchtere ervaring. Als ervaring is een droom ook net zo echt als een ervaring in de waakstaat. Klik om te vergroten... Haha dat gaat ver wat je zegt, wel interessant natuurlijk. Kan me niet voorstellen dat er meerdere realiteiten naast elkaar bestaan"
"os040, Ben je na 3 jaar bereid toe te geven dat je ongelijk had in deze discussie? Of zit je nog steeds in de ontkenningsfase?"