Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-je tv zit te kijken, en na de eerste reclame in een reclameblok al niet meer weet wat je nou zat te kijken. -je hier een reactie wilt plaatsen, maar niet meer weet wat je nou wilde typen."
"mijn vader deed er heel chill over, hij doet t zelf ook, en ik besloot er maar eens eentje op te steken toen ik naast m zat, en die van hem al op de helft was. (hij had me net een biertje gegeven) ik zeg: ja jij geeft me hard drugs, dus zou je geen probleem moeten hebben met soft drugs huh :P hij zegt: ik wist het. je kan niet van 19.00 tot 2.00 alleen maar bij een meertje chillen xD. mijn moeder weet t niet, die zou flippen xD k heb wel wiet gedroogd bij mijn moeder thuis, in mijn sokkenla xD maar als jij een goede band hebt met je moeder zou ik het haar idd vertellen, beter dan dat ze er op een andere manier achterkomt."
"mijn vriend, (stoned) en heel serieus: schat mag ik blikken in tomatensaus? ik snapte t niet, maar hij had het dus over witte bonen in tomatensaus in blik XD"
"dit was tijdens mijn eerste keer lachgas, terwijl we al aardig hadden zitten blowen en drinken met een groep vrienden. en doordach het geluid een beetje statisch gaat schudden/echoën, gebeurde dit: *iedereen doet zijn/haar ballon* (ik) -Het klink net.. alsof ik IN deze ballon zit!! =o Ik word voor gek verklaard en er word hard gelachen, tot mijn vriend ineens met een doodserieus hoofd zegt: -Woow, je hebt nog gelijk ook! natuurlijk volgde er nog meer gelach XD"
"xtc/mdma. lsd paddo's en voor de rest zie ik t wel allemaal."
"de kat van vrienden van me had een keer speed van een spiegel gelikt, en spacede hem zo hard. die mensen de hele tijd zijn naam roepen en dat beest werd gek. ze hebben hem een andere naam moeten geven want hij viel mensen aan als je zijn naam zei. en de kat van mijn buren had een keer een morfine pil op. toen is z'n maag leeg gepompt. Een vriendin van mij is helemaal gek op m'n hond als ze stoned is. xD"
"Marla Singer zei: RockMe. zei: de kat van vrienden van me had een keer speed van een spiegel gelikt, en spacede hem zo hard. die mensen de hele tijd zijn naam roepen en dat beest werd gek. ze hebben hem een andere naam moeten geven want hij viel mensen aan als je zijn naam zei. en de kat van mijn buren had een keer een morfine pil op. toen is z'n maag leeg gepompt. Een vriendin van mij is helemaal gek op m'n hond als ze stoned is. xD Klik om te vergroten... volgens mij vind je het nog leuk ook... Klik om te vergroten... het enigste wat ik leuk vind is dat van mijn vriendin. geloof me, dat andere vind ik echt niet om te lachen, ik heb die kat van m'n buren in huis gehad(de buren zelf waren op vakantie) toen hij buiten levensgevaar was en dat beest was er erg ernstig aan toe. dat vind je als gezond mens niet leuk."
"euhm nu voor t eerst alleen aan t blowen. k ben niet zo vaak alleen. dus drinken doe ik niet alleen xD en andere shit moet ik nog proberen xD"
"de grappigste: We waren bij mijn vriend op zijn kamer, en hingen uit het raam een joint te roken. hij wou m aan mij geven maar we trilde allebei een beetje (ahum:P). dus laten we die joint in de dakgoot vallen. (Lachkick) ik dus met mijn stonede kop t hele dak over om die joint uit de dakgoot te vissen xD en toen moest ik dus weer naar boven zien te komen...nog steeds helemaal dubbel door die lachkick. ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, maar t was iig niet echt snel xD en we hadden een keer een vreselijke lachkick in de mcdonalds, ik kon nog net optijd naar de wc rennen (met mijn milkshake die ik persee eerst moets hebben ) de engste: we(mijn vriend, en een gewone vriend van mij) waren in een afgelegen soort bos, op een boom aan t smoken, we hadden voor t eerst een special gekocht bij een onbekende coffeeshop. en hij sloeg heel langzaam in, dus we bleven maar hijsen en denken, ik voel niks. we hadden muziek op en licht aan en lagen op de grond helemaal relaxed enzo. horen we ineens een auto rijden en stoppen, een deur open en dicht slaan. wij muziek uit, licht uit. liggen achter die boom XD we horen de deuren weer dichtslaan en die auto wegrijden, toen zijn we in het donker onze fietsen gaan zoeken en weggereden daar xD we waren daar dus weg en in elke auto die ik zag zag ik een politieauto xD en ik heb heeeeel hard en veel gelachen en erg hard gepraat, terwijl we stil moesten zijn XD t was wel heel geniaal als k eraan terugdenk :P"
"ik (stoned): wooooow... een vriend: wat? ik: mijn handen zijn groen (ze waren echt groen!) kwartier later... ik: dude... een vriend: wat? ik: mijn polsen zijn ook groen... *stilte* ik: IK BEN DE HULK!! *stilte en rare blikken* iedereen: HAHAHAHA."