Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"walnootje zei: Iemand bekend met paarse partyflocks? heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben Klik om te vergroten... heb ze toevallig gister gehad, lekkere snoepjes hoor ! Goeie inslag, lekkere lovefeeling & relaxede comedown."
"hey, leuk topic.. kan dr goed over meepraten haha ! Dus ik zat een keertje met een vriend te praten over een nachtje XTC pakken, voor 't eerst op de bank en rustig genieten, we hadden dus maar bedacht dat we er ook een paar jointjes bij gingen roken & hij vertelde mij : "je hebt wel kans dat je lichtelijk gaat hallucineren in combinatie met een paar joints" natuurlijk vond ik dit helemaal niet erg en keek er stiekem zelfs een beetje naar uit want hallucineren, dat had ik nog nooit gehad ! haha. Dus wij hadden allebij 3 Blauwe Defqon met 180-200 MG (Not sure), de jointjes alvast gedraaid want ik moest een keer draaien voor iemand terwijl ik een pilletje had gehad en dat werkte echt voor geen ene meter ! We beginnen met een halfje & nemen steeds een halfje bij, bij elk halfje die we namen rookte we ook jointje.. (Eerste halfje op + half uurtje later joint gerookt ) half 10 : zo dat halfje komt wel lekker in zeg ! en als je dat jointje rookt smaakt 't ook super lekker, werd er helemaal vrolijk van ! Ik hallucineerde nog niet echt, maar ik dacht dat dat later wel zou komen.. (Ondertussen anderhalf pilletje weg + 3 jointjes gerookt ) Wauw, ik zag echt kleine dingetjes.. Wat het waren ? Joost mag 't weten hahaha. - Ik kan wel beschrijven : "ohh man, als ik naar mn handen kijk he.. dan lijkt t alsof er blaadjes uitgroeien OFNEE.. kleine takjes die rond mijn vingers gaan !!" En "hey !! als ik naar jou kijk lijkt 't alsof je een half gezicht hebt *gaat hier nu heel erg hard lachen* - Dit is echt grappig man, bedankt dat je dit hebt voorgesteld !!" Nog een heel nachtje lopen spacen tot half 7-7 uur & toen lekker slapen.. Wat een lekkere ervaring was dat zeg ! - Groetjes !"
"Wat dacht je van avatar ? zelf nognooit een film gekeken toen ik lekker ging, maar kan wel begrijpen dat je dan je ogen uitkijkt"
"HEYHEY ! xxlerator is een leuk feestje he ! hahaha. maaruh, ik heb dus ook meestal Donkerblauwe / Blauwe defqon, maar die van mij doen het werk wel hoor !"
"hey, ik heb dit probleem ook & zat er in het begin ook mee.. ik heb nognooit problemen gehad met mijn hartslag i.c.m xtc.. bij sporten heb ik dit wel. probeer niet zware pillen te halen, maar ga eerst licht proberen zo kun je kijken hoe je hart er op reageert & of dat allemaal wel goed gaat.. het blijft altijd een risico natuurlijk, hoop dat je hier wat aan had."
"hey, laat alsjeblieft je lever testen ( dit zeg ik niet zomaar ). De meeste sterfgevallen bij XTC komen door te weinig vochtlozing & veel drinken, dit is zeer schadelijk voor je lever ! niet om je bang te maken, maar zekerheid voor alles."
"heb niet zoveel verschillende gehad.. Rooie defqon, blauwe defqon & Donkerblauwe defqon.. Donkerblauwe defqon zijn echt de BOM !! (220MG-240MG) lekker gaan op die dingetjes hoor !"
"had laatst donkerblauwe defqons met 220 MG. heb al wel vaker blauwe defqon's gehad, maar dan niet de donkere.. deze waren wel iets zwaarder. maar, pas altijd op met iets dat je niet kent."
"wappiedaan32 zei: maar ik heb op dit moment 5 gele tryforce op van 200 mg op. Klik om te vergroten... dat jij nog uberhaupt normaal kan typen"
"Luca Antolini - Powerfull (ACT 3) : vanaf 2:35 luisteren, dan word ie echt spacend ! (: Zelfs zonder XTC ga je hier op spacen.. toen ik 't voor de eerste keer hoorde had ik 't gevoel dat ik hem veel vaker had gehoord & dat ie er altijd al in mn hoofd zat.. zo raar, maar toch zo mooi ! IK ZEG DOEN !"