Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlauwe Defqon's werken niet goed?

Blauwe Defqon's werken niet goed?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RaketijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke best een lang verhaal. Ik heb een paar maanden geleden blauwe defqons eerste druk gekocht (donkerblauw) en deze getest. Ze waren prima, geen troep, hoog gehalte mdma dus ik helemaal in mijn nopjes! Bij Xxlerator ging ik ze voor het eerst gebruiken samen met een vriend van mij (die van dezelfde stash heeft genomen) en het duurde me een partij lang voordat hij insloeg? Ik voelde hem al na een half uur, maar voordat hij echt werkte was ik al 3 uur verder en hij is nooit op een echte top gekomen.. Ik voelde me een beetje waus, beetje energiek, heel praterig..Ook voelde ik me niet echt strak staan (pupillen waren ook niet helemaal zo groot als normaal, idk of dit een clue is?). Goed avond gegeten en nog een beetje net voordat we gingen nemen, ook genoeg gedronken dusja.. MIjn maat daarentegen was heel erg hard aan het gaan (beide hadden we evenveel pauze gehad, anderhalve maand en normaal zijn we altijd even waus ongeveer). Ik snap dus echt niet hoe het fout is kunnen gaan, maar ik dacht dat het incidenteel was. Vervolgens na een maand pauze (had meer gemoeten ik weet het) gingen we naar Thrillogy (wederom met de kerel die ook naar Xxlerator mee was) en deze keer werd ik na 30 minuten misselijk. Pas na iets van vijf uur was ik heel kort euphorisch en lovey. Na een uurtje was dit ook weer voorbij en voelde ik me weer een beetje waus, beetje energiek, enz. Nog drie andere vrienden hebben dezelfde pillen gebruikt en gingen allemaal super hard dus ik snap het echt niet?! Vorige keren ging het altijd heel goed met pillen, ook met korte pauzes.. Overigens heb ik geen andere drugs gebruikt in de tussentijd behalve alcohol en wiet. Moet ik andere pillen gaan bestellen of is er toch iets anders aan de hand? Ik heb op het forum rondgekeken maar kon niet echt iets vergelijkbaars vinden.

Daarnaast is over een maand Loudness en ik ga daar 100% zeker weer gebruiken (vorige editie beste feest van mijn leven) en ik wil hier gewoon lekker gaan! Misschien 4fmp of speed gebruiken ipv pillen? Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik snap er niets meer van :confused:
r
regenboog12Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou dit niet kunnen komen omdat er echt een onwijs hoge dosis juist inzit?

Ik vreet daar meestal een halve van en ga keihard. Een vriend van me had ook een hele en die is nooit lekker ingeslagen. Misschien beginnen met een halve? De periodes die je ertussen hebt lijken me ook dikke prima. Ik heb ze ook een hele tijd gebruikt, die blauwe defqons. Maar laatst ben ik er zoooo fout opgegaan (uren gehallucineerd na 2 halfjes) dat ik ze niet meer gebruik!
R
RaketijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou ik die eerste keer al goed moeten gaan niet? Dus dan zou ik een kwartje moeten nemen ofzo, maar dat is ook weer zo weinig :P. Met andere pillen (gele triforce, gele schilden en witte speakers, albert heijntjes) geen last gehad dat een halfje of meer niet werkte, klapte er juist in.. Ja inderdaad, periodes zou niet erg moeten zijn. Daarbij heb ik die maat van me waarmee ik mezelf dus kan vergelijken.. Heb een vriend die beweert 'immuun' te zijn voor sommige pillen, maar bestaat zoiets wel? Zo ja zou het dan niet kunnen dat ik defqon's niet pik ofzo?

Zojuist besloten voor het eerst aan de speed te gaan op Loudness om toch knetterhard te kunnen gaan daar (ben anders bang dat het weer matig wordt). Om 11 laatste puntje nemen en dan om 3-4 uur half pilletje nemen om te kijken of dat nog wil! Heb nog wat witte speaker poeder (iets van 2 pillen) dus dat in een capsule en ja.. zou goed moeten gaan niet? Ik weet wat witte speakers met me doen dus als het dan weer niet werkt heb ik wel heel wat clues wat er mis zou kunnen zijn. Goed plan of no go?
r
regenboog12Lid
01-01-2024, 00:00
#4
immuun zijn voor een pil heb ik echt nog nooit van gehoord, maar zo heel lang draai ik nou ook weer niet mee, dat zou ik je niet kunnen vertellen.. Ik ga in elk geval niet meer aan die blauwe deqons, vage dingen zijn t.

Speed vind ik zeker wel fijn icm pillen, maar ik gebruik het soms ook wanneer ik te hard of te vaag ga, speed frist je dan als het ware weer een beetje op. Eerst pillen en dan wat speed puntjes voor de energie, dan ga je idd wel hard..

Sterkte iig hopelijk komt het goed :wink:
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#5
HEYHEY ! xxlerator is een leuk feestje he ! :) hahaha.

maaruh, ik heb dus ook meestal Donkerblauwe / Blauwe defqon, maar die van mij doen het werk wel hoor !
L
LangeJanLid
01-01-2024, 00:00
#6
regenboog12 zei:
immuun zijn voor een pil heb ik echt nog nooit van gehoord, maar zo heel lang draai ik nou ook weer niet mee, dat zou ik je niet kunnen vertellen.. Ik ga in elk geval niet meer aan die blauwe deqons, vage dingen zijn t.

Speed vind ik zeker wel fijn icm pillen, maar ik gebruik het soms ook wanneer ik te hard of te vaag ga, speed frist je dan als het ware weer een beetje op. Eerst pillen en dan wat speed puntjes voor de energie, dan ga je idd wel hard..

Sterkte iig hopelijk komt het goed :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, misschien voor jezelf maar zeker niet voor anderen. Die zien je er niet frisser op worden :wink:
W
WowImAddictedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik nu ong. 2 jaar xtc. Ben begonnen met blauwe defqon en het is nog altijd mijn favoriet. Misschien 2 halfjes i.p.v. 1 hele?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe de fuck kan je 2 jaar geleden zijn begonnen met blauwe defqon's? Ze zijn er pas sinds de zomer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."