#1
Oke best een lang verhaal. Ik heb een paar maanden geleden blauwe defqons eerste druk gekocht (donkerblauw) en deze getest. Ze waren prima, geen troep, hoog gehalte mdma dus ik helemaal in mijn nopjes! Bij Xxlerator ging ik ze voor het eerst gebruiken samen met een vriend van mij (die van dezelfde stash heeft genomen) en het duurde me een partij lang voordat hij insloeg? Ik voelde hem al na een half uur, maar voordat hij echt werkte was ik al 3 uur verder en hij is nooit op een echte top gekomen.. Ik voelde me een beetje waus, beetje energiek, heel praterig..Ook voelde ik me niet echt strak staan (pupillen waren ook niet helemaal zo groot als normaal, idk of dit een clue is?). Goed avond gegeten en nog een beetje net voordat we gingen nemen, ook genoeg gedronken dusja.. MIjn maat daarentegen was heel erg hard aan het gaan (beide hadden we evenveel pauze gehad, anderhalve maand en normaal zijn we altijd even waus ongeveer). Ik snap dus echt niet hoe het fout is kunnen gaan, maar ik dacht dat het incidenteel was. Vervolgens na een maand pauze (had meer gemoeten ik weet het) gingen we naar Thrillogy (wederom met de kerel die ook naar Xxlerator mee was) en deze keer werd ik na 30 minuten misselijk. Pas na iets van vijf uur was ik heel kort euphorisch en lovey. Na een uurtje was dit ook weer voorbij en voelde ik me weer een beetje waus, beetje energiek, enz. Nog drie andere vrienden hebben dezelfde pillen gebruikt en gingen allemaal super hard dus ik snap het echt niet?! Vorige keren ging het altijd heel goed met pillen, ook met korte pauzes.. Overigens heb ik geen andere drugs gebruikt in de tussentijd behalve alcohol en wiet. Moet ik andere pillen gaan bestellen of is er toch iets anders aan de hand? Ik heb op het forum rondgekeken maar kon niet echt iets vergelijkbaars vinden.
Daarnaast is over een maand Loudness en ik ga daar 100% zeker weer gebruiken (vorige editie beste feest van mijn leven) en ik wil hier gewoon lekker gaan! Misschien 4fmp of speed gebruiken ipv pillen? Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik snap er niets meer van![:confused:]()
Daarnaast is over een maand Loudness en ik ga daar 100% zeker weer gebruiken (vorige editie beste feest van mijn leven) en ik wil hier gewoon lekker gaan! Misschien 4fmp of speed gebruiken ipv pillen? Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik snap er niets meer van