#1
Hallo iedereen,
Mijn vriendin wil graag een keer xtc proberen. Echter is er bij haar vastgesteld dat ze net geen hartritmestoornis heeft. Volgens doktoren heeft ze dus geen ziekte, maar ze is wel dichtbij de grens. Het gaat om een bijna hartritmestoornis die te maken heeft met een hoge hartslag die soms een slag overslaat. Normaal is een hartslag van 60-80. Zij heeft een hartslag van 70-110. Ze heeft jaren geleden bètablokkers gekregen voor het geval het een keer te erg mocht worden, maar deze heeft ze de afgelopen 2 jaar niet nodig gehad.
Omdat xtc als bijwerking heeft dat je hartslag erg omhoog gaat is dit natuurlijk wel iets om rekening mee te houden. Als ze het doet zal ze dus lekker rustig beginnen met ongeveer 50mg en we zullen lekker thuis zitten en niet de hele nacht aan het dansen zijn op een feest waar het erg heet is.
Nu mijn vraag. Heeft iemand ervaring met xtc (of andere uppers) in combinatie met een verhoogde hartslag of (bijna) hartritmestoornis? Is dit te doen en hebben jullie nog tips? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Mijn vriendin wil graag een keer xtc proberen. Echter is er bij haar vastgesteld dat ze net geen hartritmestoornis heeft. Volgens doktoren heeft ze dus geen ziekte, maar ze is wel dichtbij de grens. Het gaat om een bijna hartritmestoornis die te maken heeft met een hoge hartslag die soms een slag overslaat. Normaal is een hartslag van 60-80. Zij heeft een hartslag van 70-110. Ze heeft jaren geleden bètablokkers gekregen voor het geval het een keer te erg mocht worden, maar deze heeft ze de afgelopen 2 jaar niet nodig gehad.
Omdat xtc als bijwerking heeft dat je hartslag erg omhoog gaat is dit natuurlijk wel iets om rekening mee te houden. Als ze het doet zal ze dus lekker rustig beginnen met ongeveer 50mg en we zullen lekker thuis zitten en niet de hele nacht aan het dansen zijn op een feest waar het erg heet is.
Nu mijn vraag. Heeft iemand ervaring met xtc (of andere uppers) in combinatie met een verhoogde hartslag of (bijna) hartritmestoornis? Is dit te doen en hebben jullie nog tips? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
