#1
ik heb je een pb gestuurd
Chrystal zei:Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop!
Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk!
Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen.
hot12345 zei:Chrystal zei:Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop!
Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk!
Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen.
Ik had namelijk roze defcons, die bevat mda ,
Had ze eerder gepakt, niks aan de hand, tot na een hele lange tijd,
Sinds vorige week zaterdag begon dit ellende,
Als ik in bed lig, voel gewoon dat me hoofd leeggezogen als t ware...
Ben best bang.. krijg moeilijk eten binnen door me keel..
hot12345 zei:Jongens please help mij...
rickberends zei:hot12345 zei:Jongens please help mij...
ik kan me wel inbeelden hoe jij je voelt, ik zal even kort mijn verhaal uitleggen, 3 weken geleden heb ik op een avondje 4 pillen van ong. 130mg naar binnen gegooid, natuurlijk verdeeld over de avond, ik ben die avond toen ik op wou staan van de bank knock-out gegaan, gelukkig ben ik wel op de bank gevallen, ik had me de dag daarna nog nooit zo brak gevoelt, en dit gevoel bleef gewoon 3 of 4 dagen, het verschil tussen jou en mij is alleen dat ik binnen nu en die 3 weken geleden, nog 2 weekenden uit mn plaat ben gegaan, allebei de keren 4 pillen.
het gaat nu wat beter, maar voel me al 3 weken echt klote, die 2 spaces na mijn val waren nog steeds gewoon geweldig, maar had vaak het gevoel dat ik knock out ging omdat alles zwart werd voor me ogen, en ik me tijdens het lopen overal vast moest houden, dit heb ik de laatste 2 weken dus ook als ik nuchter ben, meerdere malen per week, ben naar de huisarts geweest en ben eerlijk geweest over mijn gebruik, het kan dus zo zijn dat je hersenen/lichaam het af en toe niet kunnen handelen en ze het op deze manier laten merken, ik zou zeggen, komende tijd gezond leven en even niet gebruiken.
ik ben btw 18 en gebruik nu al zo'n 4 maanden, 1 x in de 1 of 2 weken XTC
ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal! succes!
hot12345 zei:Ik was vorige week zaterdag wezen stappen,
Toen heb ik 3/4 pillen gepakt, naar een 3/4 maanden clean,
Jongens please help mij...
Hoor 't graag van jullie.
Volgens mij zit het 'm in de hoeveelheid die je op één avond inneemt. Eén dosis van 130mg voor een jongen van 18 jaar is zo'n beetje de max. (ik neem aan dat je niet meer dan 70kg weegt). Vier keer achter elkaar de maximale dosis nemen in een tijdsbestek van 6-8 uur is dan vragen om problemen. Ik lees het wel vaker hier dat jongeren een aantal van dat soort pillen op één avond achteroverslaan. Ik vind dat "misbruik". Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, maar je lichaam zal duidelijk laten merken dat het er niet mee eens is, en de gevolgen zullen merkbaar zijn.rickberends zei:ik kan me wel inbeelden hoe jij je voelt, ik zal even kort mijn verhaal uitleggen, 3 weken geleden heb ik op een avondje 4 pillen van ong. 130mg naar binnen gegooid, natuurlijk verdeeld over de avond, ik ben die avond toen ik op wou staan van de bank knock-out gegaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."