Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc Blijven hangen Ofso? hulp nodig!

Xtc Blijven hangen Ofso? hulp nodig!

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
ChrystalLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb je een pb gestuurd
h
hot12345Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forum leden,

Ik was vorige week zaterdag wezen stappen,

Toen heb ik 3/4 pillen gepakt, naar een 3/4 maanden clean,

Sinds zaterdag voel ik me niet in orde, ben in de eerstestantie heel ziek van geworden, overgegeven misselijk ect ect...

Ben toen ook naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar de ziekenhuis om een darmonderzoek te doen, want de arts dacht dat er iets met de darmen aan de hand was, vanwege ik me zo vaak misselijk voel.

Uit de darm onderzoek was alles goed, bloedonderzoek was ook goed.

Maar heb nog steeds 't gevoelloos in me hoofd... dat tintelen gevoel , brakjes voelen,
Heb 't gevoel dat ik steeds maar weer moet braken.

Ben bang dat ik in ben blijven hangen ofsow?....



Want ja als ik blijf liggen , dan voel ik me niet duizelig of misselijk, echt wanneer ik opsta en loop zeg maar.

Heb ik nu hersenschade opgelopen?, blijf ik me zo altijd voelen ?,

Jongens please help mij...

Hoor 't graag van jullie.
C
ChrystalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop!

Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk!
Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen.
h
hot12345Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Chrystal zei:
Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop!

Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk!
Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen.
Klik om te vergroten...

Ik had namelijk roze defcons, die bevat mda ,

Had ze eerder gepakt, niks aan de hand, tot na een hele lange tijd,

Sinds vorige week zaterdag begon dit ellende,

Als ik in bed lig, voel gewoon dat me hoofd leeggezogen als t ware...

Ben best bang.. krijg moeilijk eten binnen door me keel..
C
ChrystalLid
01-01-2024, 00:00
#5
hot12345 zei:
Chrystal zei:
Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop!

Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk!
Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen.
Klik om te vergroten...

Ik had namelijk roze defcons, die bevat mda ,

Had ze eerder gepakt, niks aan de hand, tot na een hele lange tijd,

Sinds vorige week zaterdag begon dit ellende,

Als ik in bed lig, voel gewoon dat me hoofd leeggezogen als t ware...

Ben best bang.. krijg moeilijk eten binnen door me keel..
Klik om te vergroten...

Slik je wekelijks xtc dan? mag ik vragen hoe oud je bent?
de vuistregel is eigenlijk om tussen elke keer dan je gebruikt 3 maanden rust te houden :wink: Zo heeft je lichaam weer de tijd te herstellen en je hersenen moeten het voorraadje serotonine weer aanvullen.
In het verleden gebruikte ik ook wekelijks hoor en na een poosje ga je jezelf erg brak voelen met dus weinig eetlust en weinig zin om überhaupt nog iets te doen (laag serotonine gehalte).
G
Guus420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heb ik zelf ook gehad dat alles zwart word en je in elkaar zakt een raar gevoel is het! (dat was wel de eerste keer voor mij) de keer daarna geen last meer van gehad.
h
hot12345Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hartelijk dank voor je reactie.

Nou ik ben 21 jaar,

En ik gebruik af en toe om de 2/3 weken wel 1 pilletje,

Ik had een hele lange tijd niet meer gedaan, vanwege ik een onderzoek had ( voor geld ).

Was er ongeveer 4/5 maanden er tussen uit.

Tot vorige week zaterdag, ik dacht space, dus ik en die maat van mij hebben heel lang nie meer gedaan.. dus ik popte er 3/4 op die ene avond... En ja sinds paar dagen ernaa heel brak gevoel, wat normaal is...


Maar wat ik nu voornamelijk heb is dat... Heb een soort rinling over me gezicht... Heel raar vervelend rilling.. en dat me hoofd heel lichtjes aanvoelt, of er een lichte hoofdpijn aanwezig is...


Is dat normaal?,
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik herken je klachten niet helemaal, maar ik ben na gebruik ook wel eens nog een hele tijd beroerd geweest. Moeite met opstaan en lopen, werd dan helemaal draaierig, misselijk, kreeg tintels en ging zweten. Daarnaast veel ruis voor m'n ogen en de hele dag door een moe en brak gevoel. Ik nam aan dat het gewoon kwam omdat XTC natuurlijk niet goed voor je is, heb het geaccepteerd en me er niet teveel zorgen over gemaakt. De langste keer heeft bij mij 2 weken geduurd, toen was het weg. Als het aan blijft houden of het steeds erger wordt zou ik opnieuw naar de dokter gaan. Anders gewoon afwachten en gezond eten.
r
rickberendsLid
01-01-2024, 00:00
#9
hot12345 zei:
Jongens please help mij...
Klik om te vergroten...

ik kan me wel inbeelden hoe jij je voelt, ik zal even kort mijn verhaal uitleggen, 3 weken geleden heb ik op een avondje 4 pillen van ong. 130mg naar binnen gegooid, natuurlijk verdeeld over de avond, ik ben die avond toen ik op wou staan van de bank knock-out gegaan, gelukkig ben ik wel op de bank gevallen, ik had me de dag daarna nog nooit zo brak gevoelt, en dit gevoel bleef gewoon 3 of 4 dagen, het verschil tussen jou en mij is alleen dat ik binnen nu en die 3 weken geleden, nog 2 weekenden uit mn plaat ben gegaan, allebei de keren 4 pillen.
het gaat nu wat beter, maar voel me al 3 weken echt klote, die 2 spaces na mijn val waren nog steeds gewoon geweldig, maar had vaak het gevoel dat ik knock out ging omdat alles zwart werd voor me ogen, en ik me tijdens het lopen overal vast moest houden, dit heb ik de laatste 2 weken dus ook als ik nuchter ben, meerdere malen per week, ben naar de huisarts geweest en ben eerlijk geweest over mijn gebruik, het kan dus zo zijn dat je hersenen/lichaam het af en toe niet kunnen handelen en ze het op deze manier laten merken, ik zou zeggen, komende tijd gezond leven en even niet gebruiken.

ik ben btw 18 en gebruik nu al zo'n 4 maanden, 1 x in de 1 of 2 weken XTC

ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal! succes!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
rickberends zei:
hot12345 zei:
Jongens please help mij...
Klik om te vergroten...

ik kan me wel inbeelden hoe jij je voelt, ik zal even kort mijn verhaal uitleggen, 3 weken geleden heb ik op een avondje 4 pillen van ong. 130mg naar binnen gegooid, natuurlijk verdeeld over de avond, ik ben die avond toen ik op wou staan van de bank knock-out gegaan, gelukkig ben ik wel op de bank gevallen, ik had me de dag daarna nog nooit zo brak gevoelt, en dit gevoel bleef gewoon 3 of 4 dagen, het verschil tussen jou en mij is alleen dat ik binnen nu en die 3 weken geleden, nog 2 weekenden uit mn plaat ben gegaan, allebei de keren 4 pillen.
het gaat nu wat beter, maar voel me al 3 weken echt klote, die 2 spaces na mijn val waren nog steeds gewoon geweldig, maar had vaak het gevoel dat ik knock out ging omdat alles zwart werd voor me ogen, en ik me tijdens het lopen overal vast moest houden, dit heb ik de laatste 2 weken dus ook als ik nuchter ben, meerdere malen per week, ben naar de huisarts geweest en ben eerlijk geweest over mijn gebruik, het kan dus zo zijn dat je hersenen/lichaam het af en toe niet kunnen handelen en ze het op deze manier laten merken, ik zou zeggen, komende tijd gezond leven en even niet gebruiken.

ik ben btw 18 en gebruik nu al zo'n 4 maanden, 1 x in de 1 of 2 weken XTC

ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal! succes!
Klik om te vergroten...

Heftig man, vooral op jouw jonge leeftijd...

als ik je een tip mag geven; ga het rustiger aan doen. Voor je het weet is je receptorensysteem verneukt als je zo doorgaat. XTC is dan lang zo leuk niet meer, en bovendien maakt het je erg vatbaar voor depressies, angstproblemen, vermoeidheid etc..
R
RobbinLid
01-01-2024, 00:00
#11
hey, laat alsjeblieft je lever testen ( dit zeg ik niet zomaar ).
De meeste sterfgevallen bij XTC komen door te weinig vochtlozing & veel drinken, dit is zeer schadelijk voor je lever !

niet om je bang te maken, maar zekerheid voor alles. :wink:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hot12345 zei:
Ik was vorige week zaterdag wezen stappen,

Toen heb ik 3/4 pillen gepakt, naar een 3/4 maanden clean,

Jongens please help mij...

Hoor 't graag van jullie.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat 3/4 pillen nogal behoorlijk veel is als je 3/4 maanden clean bent geweest.
Dus dat kan wel een reden zijn dat je je nu niet zo goed voelt.

Voor de rest heb ik geen ervaring met deze klachten.
N
NtronautLid
01-01-2024, 00:00
#13
rickberends zei:
ik kan me wel inbeelden hoe jij je voelt, ik zal even kort mijn verhaal uitleggen, 3 weken geleden heb ik op een avondje 4 pillen van ong. 130mg naar binnen gegooid, natuurlijk verdeeld over de avond, ik ben die avond toen ik op wou staan van de bank knock-out gegaan
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit het 'm in de hoeveelheid die je op één avond inneemt. Eén dosis van 130mg voor een jongen van 18 jaar is zo'n beetje de max. (ik neem aan dat je niet meer dan 70kg weegt). Vier keer achter elkaar de maximale dosis nemen in een tijdsbestek van 6-8 uur is dan vragen om problemen. Ik lees het wel vaker hier dat jongeren een aantal van dat soort pillen op één avond achteroverslaan. Ik vind dat "misbruik". Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, maar je lichaam zal duidelijk laten merken dat het er niet mee eens is, en de gevolgen zullen merkbaar zijn.

@hot12345: bij jou precies hetzelfde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."