Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap ook niet dat mensen hier aan beginnen. Beetje hetzelfde als voor een auto springen en verbaasd raken dat je wat breekt of dood gaat.... Met meth is het eerder garantie dan uitzondering dat het misgaat."
"Sterocco zei: Alle mensen waar ik om geef worden vermoord. Nee.. Afgeslacht. Dat is het juiste. Altijd in een andere omgeving. Wel altijd even duister een zwaar duister. Dat voel je. En nee. Aan films is het niet te wijten. Die kijk ik niet. Ik hou niet zo van tv. Klik om te vergroten... Besef jij je dat je zelf je dromen bent? Dat je familie afgeslacht wordt, doe jij (niet letterlijk). De geheime tip van Henk is om je te verplaatsen in de persoon die jou familie afslacht. Alleen jij kent diep van binnen deze betekenis. Het zou kunnen zijn dat: - jij je familie mist - jij je in de steek gelaten voelt - bang bent om alleen te komen te staan - etc -etc Wees niet bang voor je droom maar omarm je angst. Uiteindelijk draait alles om jouw eigen emoties en het omgaan hiermee."
"Aniet_Speed zei: En waarom dan?😁 Klik om te vergroten... Vraag ik mij ook af"
"Yo ik ben nieuw hier en voor het eerst speed aam het testen thuis voordat ik het op een festival ga testen. Nog mensen wakker? Iemand tips om thuis te doen? Ik hoorde al gamen maar nu blijkt dat mijn controller is overleden. Heb alleen mijn tv en mobiel dus om mee te vermaken."
"Bas zei: Appen, praten, dingen doen zoals dansen, schoonmaken, Facebook door scrollen zijn ook vermakelijke dingen om te doen thuis. ;p Klik om te vergroten... Haha schoonmaken? Hmm interessant"
"Je kan toch gewoon snuiven op het toilet? Neem gewoon zakdoekjes mee"
"Iskra zei: porno kijken op je mobiel en tv tegelijk. lang leve de stimulatie. Klik om te vergroten... Wordt er niet heel warm van"
"SanneBanne zei: DJ sets, Trippende herhaal filmpjes, Disco lampjes, Rennende paarden in natuur, Seksfilmpies, People doing drugs. Eigenlijk van alles. Maar wel altijd alle vensters met één onderwerp. Anders word het te onrustig. Klik om te vergroten... Haha ben benieuwd hoe dat gaat"
"Aniet_Speed zei: Ik wou dat ik het per pakje kon halen, maar dat gaat bij "de dealers van tegenwoordig" niet meer, in deze buurt in ieder geval.. Dus als ik haal moet ik minstens 4 gram halen vind ik best kut, want als ik het eenmaal heb dan ben ik me daar ook erg van bewust zegmaar... Verleiding is erg groot dan🙄. Ik kan bij verschillende halen, maar bij de andere is het minstens 10 gram, wel twee x goedkoper, maar dat is voor mij helemaal niet handig qua gebruik... Dat doe ik dus ook niet meer (plus persoonlijke issues met die gozer waar ik geen zin in heb..). Ik krijg trouwens waar ik haal gewoon poeder (korrels), geen natte... Bij die andere is het wel nat, maarja, ik heb gewoon echt geen zin in die gozer🤪of om zóveel in huis te hebben, dus dan kies ik maar om iets meer te betalen, voor m'n eigen bestwil denk ik zo😜 Klik om te vergroten... Korrels?"
"Ik snap je issues niet naar @NiandraLades... als er iemand chill is op het forum dan is zij het wel."