#1
Ben benieuwd naar jouw ervaring....
Ik snap dat 40mg MDMA niet echt een bevredigende dosis is geweest. Toch is het beter minstens 2 en eigenlijk 3 maanden te wachten tot weer MDMA of 4-FA gaat gebruiken. Waar haalt die persoon die 1 maand vandaan? De risico's zullen wel lager liggen omdat je zo weinig MDMA genomen hebt de vorige keer, maar het meest verstandigst blijft toch gewoon wachten. Hoe langer je wacht tussen gebruik hoe kleiner je het risico op hersenschade maakt, maar uiteindelijk zul je zelf moeten bepalen wat je wilt.Kabouterdans zei:Ten eerste: Op het moment dat ik het wil gaan gebruiken, heb ik precies vier weken geleden xtc gebruikt. Dat was mijn eerste keer dus ik had toen ong 40 mg genomen en merkte daar natuurlijk niks van omdat het heel weinig was. Ik weet dat er eigenlijk2/3 maanden tussen xtc gebruik in moeten zitten (en dat dat eigenlijk ook voor 4fmp geldt), maar ik hoorde van iemand dat 1 maand ook nog wel kan. En aangezien ik de vorige keer maar een hele lage dosering had, vroeg ik me af of ik nu wel weer 4fmp kan gebruiken?
Dit lijkt me dan persoonlijk weer niet zo'n probleem. Ik zou de dag erna niet keihard gaan zuipen ofzo, maar wat biertjes of iets dergelijks moet kunnen. De dag na 4-FA kun je wel licht brak zijn, met name omdat slapen vaak lastig gaat, dus dan zal het er wat harder in hakken.Ten tweede; als ik 's nachts 4fmp gebruik, kan ik dan de dag erna weer alcohol drinken? Hoe lang moet je wachten tot je weer kan drinken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."