#1
Ik ben het met psychedelibee eens, deze combinatie is een opdonder voor je lichaam en krijg je echt wel een aardige nasleep van als je het niet gewend bent.
Het verschil zit hem inderdaad in het euforische vs. "wause" gevoel. Mijn ervaring althans was dat ik van 4-FMP erg vrolijk en blij werd, maar daarnaast was ik wel nog scherp. Met XTC op kan je me alles wijsmaken, ik snap dan nergens de ballen van. Daarnaast word je van X een stuk lelijker dan van F. Slapen daarentegen gaat wel weer makkelijker met alleen X op.
Persoonlijke voorkeur is F
Het verschil zit hem inderdaad in het euforische vs. "wause" gevoel. Mijn ervaring althans was dat ik van 4-FMP erg vrolijk en blij werd, maar daarnaast was ik wel nog scherp. Met XTC op kan je me alles wijsmaken, ik snap dan nergens de ballen van. Daarnaast word je van X een stuk lelijker dan van F. Slapen daarentegen gaat wel weer makkelijker met alleen X op.
Persoonlijke voorkeur is F
