Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik al maanden lang een hoge dosering ashwagandha voor het verbeteren van mijn gemoedstoestand gezien het feit dat die af en toe heel volatiel kan zijn. (Het is effectief) Echter merk ik dat daardoor helaas drugs ineens heel anders op mijn lichaam werken. Ik vond het al raar van ketamine dat de “magie” was verdwenen, maar omdat ik dat vroeger best “vaak” had gebruikt dacht ik dat het door mijn tolerantie kwam, ondanks het feit dat ik pauzes nam van een paar maanden. Oxycodone heb ik voor het eerst gebruikt vorig jaar en toen voelde ik me heel jeukerig en warm door 5mg, ik gebruikte toen nog geen ashwagandha. 1 jaar later en van een pilletje van 10mg voel ik alleen vermoeidheid, de euforie, warmte en jeuk is compleet weg. Dit geeft mij echter wel de motivatie om geen drugs meer te gebruiken, omdat ik er toch niet optimaal van kan genieten en ik ben niet van plan om te stoppen met ashwagandha. Hebben meer mensen dit ook ervaren?"
"We zijn nu zoveel maanden verder, ik had vandaag 2x 5mg ingenomen na een lange break van oxy en ashwa en ja hoor: het sloeg extreem hard aan, overal jeuk en voelde me geweldig. En nu weer nuchter door de komende tijd heen, m’n pilletjes bewaar ik voor de pijnlijke dagen."
"Hallo allemaal, Nadat ik een Ieniemienie klein brokje zeer zuivere coke heb gebruikt, val ik redelijk gauw (binnen 2 uurtjes) al diep in slaap. Heb normaliter erg last van slaapproblemen (ook zonder drugsgebruik) of eerder; ik slaap gewoon zeer onregelmatig, maar de meeste drugs zoals xtc/mdma of ketamine maken mij slapeloos. Ketamine maakt mij een halve dag slapeloos (dat ik pas om 7 uur in de ochtend in slaap kan vallen) en xtc/mdma duurt wel soms 1/2 weken met 1 uurtje slaap per dag dat ik hallucinaties en stemmen opwek (ik gebruik hierdoor geen xtc meer, in 2020 2x gebruikt met tegenzin tijdens feestjes op aandringen van iedereen waar ik nu afstand van heb genomen) Is dit normaal door cocaĂŻne? En heb het echt maar over 20mg op een dag aan de eind van de avond zonder alcohol of andere drugs. Zodra het uitwerkt voel ik mij uitgeput, niet depressief, maar ik word heel moe en in bed val ik gelijk weg, ik slaap er ook goed door, doet me een beetje denken aan alcohol of wiet. (Het is niet de bedoeling dat ik dit vaker doe, heb het voor de kerst en nieuwjaar dagen 3x gebruikt elke keer 20mg in de nacht.)"
"Rivalrie zei: Wat fijn dat je ontdekt hebt dat je ADHD hebt. Welkom bij de club. Klik om te vergroten... ..... ik heb inderdaad ADHD (maar gebruik geen medicatie ervoor, omdat ik goed presteer op school en werk, en mijn huisarts nogal lastig doet met de diagnose ("Je komt altijd gewoon geconcentreerd over, ik denk dat het wat anders is, ik wil jou geen Ritalin geven, je bent prima zo."), maar iedereen om mij heen zegt al jaren idd dat ik ADHD heb, ook de mensen zelf met ADD/ADHD en zelf Ritalin moeten slikken), oh wauw."
"De Dunne zei: Je moet wat jij denkt dat goed is, niet wat anderen zeggen. Als je geen medicatie nodig hebt niet doen. Niet elke adhd’r heeft dat nodig. Klik om te vergroten... Daar heb je gelijk in! Ik studeer momenteel aan de universiteit en ga volgend jaar een 2de opleiding ernaast doen als ik word aangenomen. Een van m'n beste vriendinnen heeft ADD en heeft aan me gevraagd of ik een keertje Ritalin wil uitproberen, kijken of dat goed bevalt. Ik heb wel last van dat ik overwhelmed raak en teveel dingen tegelijkertijd wil doen, maar om het af te maken lukt me niet echt en tijdsbesef raak ik dan kwijt. Ik ga bij mijn huisarts doorvragen. Heb een zeer moeilijke jeugd gehad en hij schuift het eerder af op PTSS, maar naast het feit dat ik PTSS heb en daarvoor bij een psycholoog loop, merk ik natuurlijk ook andere kenmerken waardoor het ADHD kan zijn, naast het feit dat mensen met ADHD/ADD zelf tegen mij zeggen: "Wauw, jij hebt echt ADHD, gek dat je huisarts niets ermee doet.""
"CuriousExplorer zei: Aan uw hoeveelheid te lezen (20mg) vermoed ik dat je zonder cocaĂŻne ook zou slapen. Ik denk niet dat die hoeveelheid veel invloed had. * Je zou eens hoger moeten doseren om te kunnen aanduiden in welke mate het hetzelfde effect teweeg brengt. Klik om te vergroten... Die 20mg was echt meer dan genoeg om perfect helder te worden, wel gwn erg rustig voel (want normaal ijsbeer ik de hele dag door het huis en op werk) en iets later een zware crash te ontvangen, welgeteld 3x, terwijl ik normaal nooit crash door andere drugs of wanneer ik nuchter ben. EDIT: ben ook een beginner qua coke."
"CuriousExplorer zei: Ik zeg niet dat de cocaĂŻne niks deed. Of geen invloed had. Enkel dat het beperkt zal geweest zijn met die hoeveelheid. Klik om te vergroten... Dat denk ik ook! Ik durf eerlijk gezegd niet teveel coke te snuiven, omdat ik (nog) geen tolerantie heb en bij 20mg al een diepe crash ervaar."
"Ik moet altijd op een avond minimaal 5x kotsen van mdma/xtc/6apb, zowel op een lege als volle maag. Als het een lege maag is, kots ik steeds m’n gedronken hoeveelheden water uit. Ik neem die 3 drugs helemaal nooit meer in hierdoor jammer genoeg."
"Drink veel groene thee en neem groene thee capsules in! Green Tea Prevents Bladder Damage from Ketamine https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1879522615004157"
"Wordt er in Nederland de heroine versneden met fentanyl of nitazines? Gezien het feit dat dit blijkbaar in de UK gebeurt en die liggen naast ons. Hoe zou je de gemiddelde kwaliteit van Nederlandse heroine omschrijven?"