Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Loveland en Mystery"
"1998GUY zei: Morgen R2, over 2wk Wooferland, ADE in to the woods & Dockyard whoohooooooo Klik om te vergroten... Zojuist voor 11 euro een ticket voor R2 gehaald op Ticketswap , ben benieuwd."
"1998GUY zei: Jep, zo kan je nog eens spontaan een feestje pakken! Was trouwens erg leuk! Stevige line up! En heerlijk weer! Klik om te vergroten... Normaal ben ik niet van de techno feesten, maar voor de prijs kon ik het niet laten. Zonder verwachting er naar toe gegaan maar was positief verrast! Goede doorloop, nergens te druk en veel soorten sound. Stoor stage was erg tof!"
"Morgen 2 dagen Mysteryland. Zaterdag 'nuchter' en zondag wat 6 APB."
"Eind december: Awakenings in de Gashouder Februari: A State of Trance in de Jaarbeurs en misschien de week erna Verknipt Ziggodome"
"Morgen ff op 909 kijken"
"Morgen naar A State of Trance in Londen"
"Volgende week Loveland!"
"Waarschijnlijk hoe gek het ook klinkt misschien toch te korte pauze. Wat was voor die 9 weken het laatste gebruiksmoment?"
"Mystic Garden 14 juni"