Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeroslurper alternatief ADE

Seroslurper alternatief ADE

7 antwoorden
988 weergaven
18-5-2026
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik heb in maart 6-APB gebruikt, in juni XTC en eind augustus weer 6-APB. Nu merk ik dat de katers heftiger worden en de effecten minder, dus heb ik besloten een lange pauze te houden met serotonerge middelen tot medio februari. Volgende maand staat echter een dagje ADE op de planning. Welke stimulant zou geschikt zijn? Ik dacht aan speed (heb er nog geen ervaring mee), maar hebben jullie misschien andere suggesties?
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opzich zijn je pauzes prima dus ik begrijp niet zo goed hoe dat kan. Bij mij is de ene keer ook "lekkerder" dan de andere maar daar is niet echt een pijl op te trekken. Set/setting/maagvulling/windrichting/politieke voorkeur en weet ik wat nog meer allemaal invloed kan hebben op de werking.

Wil wel zeggen dat het goed is dat je er bewust mee bezig bent en nadenkt over wat je doet. Verder volg ik eventjes ivm interesse.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
2MMC en een puntje 2F-DCK gaat wel lekker hoor 🫣
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#4
2MMC stond ook al op mijn lijst, jammer dat echte 3MMC niet meer te verkrijgen is.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
RhythmoftheNight zei:
Hey,

Ik heb in maart 6-APB gebruikt, in juni XTC en eind augustus weer 6-APB. Nu merk ik dat de katers heftiger worden en de effecten minder, dus heb ik besloten een lange pauze te houden met serotonerge middelen tot medio februari. Volgende maand staat echter een dagje ADE op de planning. Welke stimulant zou geschikt zijn? Ik dacht aan speed (heb er nog geen ervaring mee), maar hebben jullie misschien andere suggesties?
Klik om te vergroten...
Ik ging altijd heerlijk op Dexamfetamine op feestjes. Lekker doordansen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed altijd goud
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
indd boerencoke
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uiteindelijk afgelopen weekend tijdens ADE speed gebruikt: eerst één capsule van 35 mg en later nog één van 15 mg. Ik ging lekker op de techno, maar het is niet echt mijn ding. Het voelde wat geforceerd/opgejaagd en ik miste dat randje euforie in de muziek. Ook de hele nacht niet kunnen slapen. Nu een lange pauze, en volgend jaar maar weer eens aan de 6-APB

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."