Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het echt wel naar me zin gehad...! helemaal verslaafd geworden!"
"miss dat k nog wel even ga kijken, nog nergns een ander feestje bekend..?"
"ja hbe inderdaad ook een moment dat ik niet meer bij moet pakken. maar dat is pas na een paar keer."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Standaard bij mij als ik MDMA gebruik: Ik voel het verschil niet tussen warm en koud. Voel het water op mijn huid wel, maar kan niet plaatsen of het warm of koud water is. Zo heb ik al eens een keer met mijn vage hoofd de douche alleen op heet gezet, gelukkig stond ik er nog maar net onder toen mijn tripmaatje dat merkte En zo heb ik ook al eens mijn slokdarm verbrand doordat ik te hete thee opgedronken had. Als ik wil douchen laat ik altijd door iemand anders de douche aanzetten, en mijn kopjes thee laat ik ook altijd door iemand anders testen. Ik weet t dus kan er rekening mee houden Nog iemand anders dit..? Heb nog nooit iemand gesproken met hetzelfde effect.."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Flameon zei: Flinke hartkloppingen als het in slaat .... en ook wel wat angstig dan voor een minuutje of 20. Of achterdochtig is beter gezegd Klik om te vergroten... Geweldig gevoel dat..! Ik voel het ook eerst aan mijn hard dat het er aan komt, en dan is het een kwetie van aftellen.."
"Bruin/wit gespikkelde pil.. Zat er geen heroine in..? Ik hbe altijd geleerd dat als er groene of bruine spikkels in de pil zitten ze nooit te nemen..."
"....Je weet dat 't zwarte gat niet bestaat, maar er tóch maar over heen stapt. ....Je scooter in de lucht ziet hangen, gas hendel vastpakt en gas geeft en valt omdat je mee gesleept word. ....Je ineens veilloos mooi kan zingen en alle hoge noten haalt... ....Ruzie maakt met de mannetjes achter de bar, die gauw wegschieten als je kijkt, maar hun wel doorhebt want de haarsprietjes steken er boven uit.. ha! ....Als je een bekende tegenkomt, maar en niet tegen praat omdat je geen 3de keer in zo'n stomme hallucinatie trapt"
"Ik heb een paar dingen met mezelf afgesproken, en in verloop van tijd ze wat aangepast. Om mezelf te beschermen, en dingen niet uit de hand te laten lopen. 1. Niet langer wakker blijven dan 3 dagen, de derde nacht word er gewoon geslapen. (De dagen erna worden toch niet veel leuker, en de dagen na de uitwerking al zeker niet. Voor mezelf en medemens) 2. a. Mij hebben ze ook verteld: bij twijfel, verdubbelen. Maar he, ik twijfel altijd over alles! Weet ik niet wat er gaat gebeuren na een inname ben ik altijd in vertrouwde omgeving en met mensen die ik ken.Bij feestjes is deze regel dus een uitzondereing.. b. Nieuwe drugs gebruik ik de eerste paar keer in vertrowde omgeving en laat dan ook de dosisen aan vertrouwde personen over tot ik weet hoe de drugs voor mij werkt. Geen nieuwe combinaties, hoeveelheden op feestjes e.d. 3. Niet te veel pep gebruik. Vind het veel te leuk om dikke bommen te nemen, maar kom er uit te zien als mevrouw frankenstein. 4. Voel ik me een beetje down, en werkt de drugs uit, ga naar huis of neem bij. Niet de drugs uit laten werken in een omgeving met veel mensen. (word echt een tiran met me pare ideeen en voor ik het weet heb ik me leuke tijd laten verknallen door me eigen gedachtes, en sleep ik iedereen daar in mee) 5. Kan ik niet slapen ga ik toch op bed blijven liggen, dan rust ik ook. 6. Als ik veel alcohol heb gehad begin ik niet meer aan drugs. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, en wil t ook niet weten. En voor de rest ga ik gewoon lekker mijn gang, doe wat goed voelt en luister naar mijn lichaam. Ik zorg dat ik in een vreemde omgeving nooit zo van de kaart raak dat ik niks meer kan of mezelf onder controle houden. En natuurlijk goed blijven drinken en eten."
"Adrenochroom zei: we willen dopestories, verhaaltjes die t net niet waard zijn om een tripreport over te schrijven Klik om te vergroten... haha, heb wel een leuk verhaaltje.. tis een stukje van een groot avontuur.. ooit geschreven als trip report gigantisch verhaal... klik ik ergens op, hele verhaal van 2 uur weg... maargoed iIk en een vriend waren ons al 3 dagen kostelijk aan het vermaken op MDMA. Uren praten, lopen, aan het water zitten, het was heerlijk zomer, met onze scooters reden we overal heen.. ohh wat voelt dat goed..! Aangekomen bij nacht 3 vonden we dan dat er echt, maar dan deze keer ook echt een einde aan moesten breien omdat t gewoon niet gezond meer was. In de haven besloten dat we nog 1 laatste namen en dan de boel weer gingen opbergen voor een paar maanden. Maarja, die laatste die moest natuurlijk wel om nooit weer te vergeten zijn.. en zo gooide we op de gok wat kristalletjes in 2 capsules. Ik keek nog naar de inhoud...zeker het dubbele wat ik normaal nam.... zo dom en naief als ik was nam ik daarna deze 'word het nokkie of knock-out' dosis vol verwachting. Wel vonden we het verstandig om uit de verlaten haven weg te gaan voor deze insloeg... dus gingen we richting de stad. Daar in de kroeg een drankje gedronken, maar al gauw weer verlaten vanwege mijn ruzie met de mannetjes achter de bar, ze zaten me aan te staren, hoe onbeleefd...! En als ik ze dan aankijk nog gauw wegschieten ook.. pff..! buiten heb ik mezelf even toegsproken, niet laten meeslepen, dan maak je je zelf gek. En daarna heb ik weet-ik-hoe-lang op een bankje gezeten en genoten van mijn sprookjes wereld... Mijn mede tripper had t in tussen tijd nog best lastig gehad.. ging duidelijk veel te hard, maar het enige wat we konden was lachen om zijn stuiptrekkingen, rare zinnen die ik volledig begreep trouwens en klapperende kaken.... na een poosje ontwaakte ik een beetje uit mijn trance en wilde hem laten weten wat ik allemaal zag en meemaakte.. Maar na eroep, duw, stoot, schop, schudden.. werd hij niet wakker... Nog steeds niet van mijn stuk gebracht, toch wel wetent dat t menes was gekeken of hij nog reageerde op pijn, even werd hij wakker, wilde op de scooter naar huis gaan. blij dat ik hem heb kunnen tegen houden want hij zat nog niet en hij sliep alweer.. Het enige nummer wat ik uit mijn hoofd ken heb ik op de gok ingetoets op mijn telefoon en gelukkig ging hij over... Toen een kwartiertje later zij voor mij stond heb ik haar naar horen zeggen met zeer angstaanjagende ogen aan gestaard... dit moet heel raar hebben geleken.. Toen ze pas wat zei tegen mij heb ik antwoord gegeven... Was tenslotte al 2 keer in die hallicnatie getrapt.. en een 3de keer daar trap ik niet in... Wat zal die man wel niet van mij denken die net voorbijloopt als ik tegen de lucht sta te praten..? Met veel moeite de slapende man in de auto wten te krijgen.. die thuis gelukkig nog even wakker werd, voor zijn bed snel uitgelegd wat de situatie was, vertellend dat hij zich eigelijk prima voelde voel hij staande in slaap en viel zo achterover zijn bedje in waar hij de komende 16 uur niet weer wakker is geworden.... zooo vreselijk dom en onverantwoord... maar wel 1 om nooit te vergeten..! Edit: ... ;anger geworden dan ik dacht dat i zou worden.."
"Adrenochroom zei: Tijd voor een DF Orgie Klik om te vergroten..."