Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel eens moeten plassen in een potje maar niet voor CBR maar een andere instelling. Daar keken ze via de zijwand door een spiegel mee! Ook al was er een vrouw aan het werk. (Ja dat mag eigenlijk niet, weet ik) Maar ik moest dat een tijdje doen met nog wat mensen. En wij fraudeerde dus, zou niet precies uitleggen hoe want dat mag volgensmij niet. Maar het leek net of ik aan het plassen was. Alleen 1 dag was ik te laat en de schone pis die ik bij mij had was koud geworden. En toen moest jk het in een buisje gieten en die vrouw schreeuwde (maar ook schreeuwend) 'Het is koud hoe kan dat' Dus ik was gepakt...."
"Praat over 18 jaar geleden zat in een project om een voorangsverklaring te krijgen voor een sociale huurwoning.. Dat ging dus niet meer door.. Was jong en wild"
"Dat word dus big business weer.. Net als coke! Elke dealer die ik ken zal het wel aan hun lijstje toevoegen ๐ Ipv van gecontroleerd gebruik gaan ze het de onderwereld in helpen. Met alle gevolgen van dien..."
"Ja slechte gas dat geleverd gaat worden.. Of zelfs verkeerde tanks met verkeerde gas.. Weer een politiemacht nodig om deze form van criminaliteit te bestrijden. Gelukkig ga in naar underground feesten en blijven wij toch spuiten wat de wet ook zegt..."
"Mindless zei: Hier is al een topic over. Staat gewoon bij nieuwe berichten. Klik om te vergroten... Ja.. Wij praten hier! Houd de boel een beetje gescheiden ๐"
"Wat kan de politie met jouw telefoonnummer als je dealer wordt gepakt? Als een drugsdealer wordt gepakt, heeft de politie ook meteen de telefoonnummers van de klanten. Wat kan de politie daar dan mee? nos.nl"
"In het artikel staat dus als je meewerkt en een getuigenis aflegt. Dat je dan mee word genomen in het dossier met een bekentenis dat je gehandeld hebt met een drugsdealer en dat is verboden. Dus krijg je een strafblad van 5 jaar! Dus als ze je medewerking vragen? Zeg dan gewoon NEE! Dat je niet weet wie jou telefoon heeft gebruikt op dat moment. Dat word te ingewikkeld en laten ze de klant wel lopen."
"NXTC zei: En jongeren drinken geen alcohol meer als ze moeten autorijden, terwijl hun ouders nog regelmatig beschonken achter het stuur kruipen. Dat is dus in slechts 1 generatie compleet veranderd. Klik om te vergroten... Nu stappen jongeren met mdma en van alles en nog wat achter het stuur. Kijk maar eens hoeveel mensen er na een festival helemaal wappie de auto in stappen. Ben niet overtuigd dat deze generatie verantwoordelijker is met middelen gebruik achter het stuur als de oudere generatie."
"Legio Patria Nostra zei: Ik heb geen problemen met de politie. Ook al word ik vaak gecontroleerd. Ik zit er niet mee... Klik om te vergroten... Dat is dus het probleem dat mensen in Nederland vooral alles maar pikken en de regering en politie steeds meer vrij spel krijgen. We wonen wel in een 'vrij' land waar elke dag weer regels bij komen. Daarom vind ik het zo mooi dat die boeren nu zo zijn wezen staken en van zich hebben laten horen daarmee toch respect hebben afgedwonen. Er waren ook van die milieuactivist bezig, al ben ik het niet eens met hun. Ze doen teminste wat! Het komt ook van de politie en het kabinet dus van 2 kanten. Ik heb een hele goede en dure advocaat en die heeft echt wel alles aangekaart. En dan kan je de ombudsman er wel bij halen maar zolang je 2 politie verklaringen hebt die tegen je zijn kan je gewoon niks doen."
"Psychedelicat zei: naar aanleiding van een bericht over heel de dag overgeven de dag na alcohol consumptie Klik om te vergroten... Teken 1 dat je op het punt staat je gezondheid ernstig en onherstelbaar te verliezen op dit moment. (Je gezondheid heb je al verloren nu) Psychedelicat zei: mijn maag dus echt om zeep geholpen heeft Als ik nu drink moet ik ooit na 4 biertjes al kotsen Klik om te vergroten... Dat betekent dat je NU moet stoppen, eigenlijk gisteren al. Psychedelicat zei: heb zo ook snel maagzuur na vettig eten of pikant eten Klik om te vergroten... Zelfs eten tast je buik al aan dat is niet normaal. Je maag kan al een stukje vlees niet meer verwerken. Psychedelicat zei: En ik dacht da je hier zonder oordelen of vooroordelen iets kon plaatsen Klik om te vergroten... Dit is een plek waar je te horen krijgt wanneer mensen duidelijk lezen dat er iets fout gaat. Psychedelicat zei: als je niet weet wat leven ik gehad heb kan je beter je mening voor jezelf houden ieder heeft zijn leven en zijn bagage Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat en dat jIj mij nu gewoon bekijkt als een verslaafde die zo graag gebruikt dat hij niet stopt desondanks dat maag al niet meer wil Klik om te vergroten... Iedere verslaafde heeft een excuse waarom hij niet kan stoppen. Jouwe is keihard gezegd dat je in een slachtoffer rol kruipt. Ik wind daar geen doekjes omheen. Het imago ik heb het zo zwaar dus je moet snappen dat ik leven kapot maak moet je van je afgooien. Daarom zei ik dat meteen. Heb daar geen medelijden mee maar vind dat zwak. Het leven is keihard, er zijn genoeg mensen die net zo veel hebben meegemaakt als jij en nog wel meer. Psychedelicat zei: Ik denk dat jou leve zowat vanzelf gaat Klik om te vergroten... Psychedelicat zei: Jij bent zeker nooit verslaafd geweest aan iets Klik om te vergroten... Psychedelicat zei: psychische traumaโs verlies van een dierbare Klik om te vergroten... Allemaal aannames bijna niemand ze leven gaat vanzelf. Veel mensen op dit forum zijn verslaafd geweest aan iets, ik ook. Iedereen verliest mensen om zich heen. Ik zelfs mensen die echt dichtbij stonden. Heb zelfs mensen recht voor mijn neus zelfmoord zien plegen. Zo kan ik ook wel blijven hangen 'kijk eens hoe zielig ik ben' nee stap daar van af de eerste stap is bij jou nu zoek per direct hulp om van de drank af te komen. Psychedelicat zei: mense die nooit ervaren hebben wat echt verslaafd zijn is moete stoppe met doen alsof ze hier ook maar iets van begrijpe je komt hier dom mee over terwijl dit gewoon niet beter wete is ๐ Klik om te vergroten... De mensen die hier hebben gereageerd, je hebt geen idee wat ze hebben meegemaakt. Benzzzy praat tegen je in verschillende synoniemen omdat hij nou eenmaal zo is. Syl heeft je vriendelijk benaderd ik vertel je gewoon keihard de waarheid. Lees haar verhaal maar eens. En kom dan nog maar eens vertellen dat mensen hier dom overkomen want dat ben jij namelijk! Dagboek van verslaafde die afkickt van speed Mijn naam is sylvia ,41 jaar ,moeder van 2 kinderen van 17 en 19 en al 8 jaar verslaafd aan speed. Destijds eraan begonnen met mijn ex ,eerst af en toe in het weekend . Al gauw werd het ook doorde weeks om de vermoeidheid te doorstaan van het gebruik in het weekend. En ja dan zit je al snel aan... drugsforum.nl Je leven staat op het spel mensen waarschuwen je. En jij doet net of wij hier het allemaal niet snappen. Maar jij snapt het niet! Wat je verteld is niet normaal en wees blij dat je hier bent gekomen en dat iedereen je meteen zegt dat je actie moet ondernemen nu. Psychedelicat zei: maar dood zijn is nog schadelijker voor je gezondheid he Klik om te vergroten... Dus je wilt niet dood. Als een dokter je verhaal hoort en je bent eerlijk wat je hier ook vertelde word je meteen geholpen en onderzocht. De hele dag kotsen en dan doordrinken. Nogmaals je kan eigenwijs blijven doen maar je kan nu ook beseffen dat dit nu afgelopen is en gewoon open staan voor kritiek en aannemen wat er word gezegd tegen je vandaag op dit forum."