Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHexen. Iets nieuws? Wie kent deze rc?

Hexen. Iets nieuws? Wie kent deze rc?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt, 8.6.
Deze rc is niet mijn ding..
Idd kan je googelen. Maar, het hier op DF neerzetten en vragen, kan veel meer info geven, wellicht is er iemand hier, die deze rc al geresearched heeft?
Daarom dus hier, op DF , mijn vraag.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://drugsforum.nl/threads/n-ethylhexedrone-hexen.64709/

Zij gebruikt het! @Beertjhu
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onlangs ben ik deze rc, met het koosnaampje "Hexen" tegengekomen.
Het is een analoog van amfetamine.
Niet meteen Mijn ding, maar aangezien ik deze rc niet eerder ergens gezien heb, ben ik nieuwsgierig.
Wie kent deze research chemical?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom ga je niet gewoon zelf googlen? Das minder tijd dan hier vragen en het antwoord af te wachten.

Stimulant in de Cathinone klasse:
'User reports characterize N-ethylhexedrone as having euphoric stimulant effects comparable to those of crack-cocaine and α-PVP-type compounds'

Voor als je dus een RC vervanger wil voor crack-cocaïne/flakka, maar t lijkt me niet dat je dat wil.

https://psychonautwiki.org/wiki/N-Ethylhexedrone
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Yceman224 zei:
Onlangs ben ik deze rc, met het koosnaampje "Hexen" tegengekomen.
Het is een analoog van amfetamine.
Niet meteen Mijn ding, maar aangezien ik deze rc niet eerder ergens gezien heb, ben ik nieuwsgierig.
Wie kent deze research chemical?
Klik om te vergroten...

Ik heb hier ook een topic over gemaakt.
N-Ethylhexedrone (Hexen)

Het hoogte punt is zeker fijn.
Maar de na werkingen waren niet zo leuk.
Weet niet of je ervaring hebt met speed daar zijn de na werkingen een beetje mee te vergelijken.
Doe er voorzichtig mee en neem niet in een keer te veel . Echt fijn is het ook niet om te snuiven
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben er zelfs zó voorzichtig mee, dat ik er nog niet eens aan begin....
Speed op zich? Kan best leuk, en nuttig zijn.
Maar dit...nee. geen toverkunsten bij mij...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yceman224 zei:
Wie kent deze research chemical?
Klik om te vergroten...
N-Ethyl-Hexedrone is in principe amfetamine met extra koolstof ketens aan de staart. De ethylgroep verlaagt de noradrenaline affiniteit ten opzichte Hexedrone waardoor de vervelende bijwerkingen wat minder prominent zijn. Maar het is plat verwoord nog steeds gelijkend aan amfetamine met meer bijwerkingen, cardiovasculair vooral.

Een net iets meer interessante optie wellicht is N-Ethyl-Pentedrone, ook wel naar gerefereerd als NEP. Het staat analoog op NEH (N-Ethyl-Hexedrone) maar heeft een koolstofketen minder aan de staart en is dus al iets meer gelijkend aan amfetamine vooral met oog op bijwerkingen.

Mijn indruk is dat NEH en NEP vooral bedoeld zijn om te roken/vapen, dit werkt zeer goed met beide substanties waar amfetamine zich hiervoor slecht leent. Roken/vapen van drugs komt uiteraard met een veel sterkere rush en duratie. Het verhoogt de kans op compulsief herdoseren ofwel meer risico op afhankelijkheid. Wat geen eens zo zeer betekend dat de effecten heel leuk zijn gek genoeg. PVs herdoseer ik bijvoorbeeld ook als een debiel wanneer ik ze rook zonder dat ik de effecten erg vermakelijk vind.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blijf er van af.
Speed is niets voor mij...
Ik zou liever voor downers gaan.
Maar dat is erg lastig om te vinden.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is eigenlijk de beste rc speed op dit momentdie heel dicht bij de echte komt?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yceman224 zei:
Ik zou liever voor downers gaan.
Maar dat is erg lastig om te vinden.
Klik om te vergroten...
De meeste clearnet vendors verkopen in ieder geval benzodiazepines. Kratom en Kava Kava kun je ook wel aardig effect van ondervinden en zijn vrij breed te vinden. Waarom liever downers als ik vragen mag?
Incubi666 zei:
Wat is eigenlijk de beste rc speed op dit momentdie heel dicht bij de echte komt?
Klik om te vergroten...
3-FA is sterk gelijkend aan de effecten van amfetamine. 3-FA brand echter sterker in de neus en smaakt wat minder prettig in de mond door toevoeging van het fluor atoom.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb liever die downers, omdat ik al speedy genoeg van mezelf ben...pijnstillers zou ook erg fijn zijn, maar deze zijn ook weer link ...
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je weet ik voldoende zal eens paar vendors mailen of paysafecard ook accepteren kan geen ideal doen. Bewindvoering.... kan met geld o man alleen Moest de woningbouw overtuigen...
Zonder al dar bewindvoering had ik al deze vragen niet. Dan probeer je het uit. Zoveel geld is het nou ook weer niet.
Pijnkillers zijn ook heerlijk maar best link dat wel maar met mijn diazepam en venlafaxine is alles link. Speed en coke over dus tja. Speed 3 fea dus.
Ketamine variant zou ik moeten checken. Geen idee of ketamine op mij effect zou hebben ivm anfstaanvallen wat ik 1 hij as van een blow wel heb.
Ook al heb diazepam en risperdon wel bij de hand natuurlijk
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blowen kan idd weleens een hele nare trip ervaring geven.
Dit heb ik ook eens mogen beleven, en Dit was voor mij ook één van de redenen om ermee te stoppen.
Ik moet wel zeggen, dat ik enorm veel per dag wegwerkte. Zelfs zoveel dat ik me zowat kapot hoestte..
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Incubi666 zei:
Dank je weet ik voldoende zal eens paar vendors mailen of paysafecard ook accepteren kan geen ideal doen. Bewindvoering.... kan met geld o man alleen Moest de woningbouw overtuigen...
Zonder al dar bewindvoering had ik al deze vragen niet. Dan probeer je het uit. Zoveel geld is het nou ook weer niet.
Pijnkillers zijn ook heerlijk maar best link dat wel maar met mijn diazepam en venlafaxine is alles link. Speed en coke over dus tja. Speed 3 fea dus.
Ketamine variant zou ik moeten checken. Geen idee of ketamine op mij effect zou hebben ivm anfstaanvallen wat ik 1 hij as van een blow wel heb.
Ook al heb diazepam en risperdon wel bij de hand natuurlijk
Klik om te vergroten...

Je kan ook gewoon Paysafecard Mastercard aanvragen en dan koppelen aan Paypal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."