Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb en paracetamol

2cb en paracetamol

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil over ongeveer 45 minuten 2cb nemen. Ik heb hoofdpijn, maar kan ik nu paracetamol nemen of beter niet?
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een halve genomen in plaats van een hele. Ik heb niks raars gemerkt dus waarschijnlijk kan het gewoon.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Ik heb vaak na de trip hoofdpijn en pak dan ibuprofen. Nooit problemen mee gehad. Maar dat is dan wel een paar uur later na inname van 2cb
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb na elke 2C echt knallende koppijn, en neem dan paracetamol. Neem dit bijna nooit verder, dus vind t het risico waard.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe dit wel vaker... Nog nooit problemen mee gehad
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heeft geen interactie is gewoon goed..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even een ander vraagje hier in dit topic als ik 10mg diazepam heb genomen dan werkt 20mg 2cb gewoon niet de volgende dag hoe kan dat? Is die Diazepam zo overheersend?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarschijnlijk omdat diazepam zo'n lange halfwaardetijd heeft? Benzos zijn over het algemeen tripkillers.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Even een ander vraagje hier in dit topic als ik 10mg diazepam heb genomen dan werkt 20mg 2cb gewoon niet de volgende dag hoe kan dat? Is die Diazepam zo overheersend?
Klik om te vergroten...
Kan me niet voorstellen dat je door 1 diazepam pil de dag erna 20mg 2cb niet zal voelen.
Toen ik nog oxy en benzo's slikte kon ik dezelfde dag nog trippen misschien met wat mindere werking maar nog altijd merkbaar genoeg. Zal wss door me tolerantie komen.
Halfwaardetijd ligt ergens tussen 20-40 uur ongeveer dus normaal zou je de dag erna wel de 2cb moeten voelen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vreemd he zelfde pillen waar ik een zware trip van heb gehad.. Dus vroeg me af waarom..
Wel weer lekker aan de lsd geweest..
Dus misschien bokst hij niet op tegen de grote baas
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Vreemd he zelfde pillen waar ik een zware trip van heb gehad.. Dus vroeg me af waarom..
Wel weer lekker aan de lsd geweest..
Dus misschien bokst hij niet op tegen de grote baas
Klik om te vergroten...

Ieder lichaam reageert nog altijd anders.
Eind deze of volgende week ga ik eens trippen op 1p-lsd :tongueout: heb 5 blotters en ook genoeg 2c-b-fly. Kan een 2 maandjes voort:)
Kan al niet wachten. Nooit lsd gevonden maar 1p-lsd wel.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga deze week nog een sessie doen alleen het dubble erin.. met keta! Dus exxtra large Trippen wat g achter de hand..
Komt wel goed denk dat ik uit kom op een 400ug
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Ga deze week nog een sessie doen alleen het dubble erin.. met keta! Dus exxtra large Trippen wat g achter de hand..
Komt wel goed denk dat ik uit kom op een 400ug
Klik om te vergroten...
Is 400ug gelijk aan 400mcg of ben ik verkeerd?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja klopt het zelfde denk ik
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Ja klopt het zelfde denk ik
Klik om te vergroten...
Ja het is hetzelfde.
Had het gevraagd aan @Mindless en hij zei dat hetzelfde is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."