Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol, saffen, MDMA, wiet, speed, coke. MDMA veruit het beste :P"
"Paranoia word je als je teveel binnen hebt. De meeste speed gebruikers hebben meestal wel teveel binnen. Ze vergeten namelijk dat 1 lijn ongeveer 8 uur werkt. Eens de piek voorbij is, na ongeveer een uur ofzo denken ze dat het uigewerkt is en nemen ze nog een lijn en nog één en nog één.... Ondertussen stapelt zich dat natuurlijk allemaal op, en word er teveel dopamine aangemaakt. Teveel aan dopamine kan zorgen voor hallucinatie en paranoia. Hoe snel iemand teveel binnen heeft hangt natuurlijk van persoon tot persoon af."
"geremd van speed ? Speed zorgt toch voor een verhoging van de adrenaline ? En daar word je toch beweeglijker van? Voor mij werkt het prima om lekker te dansen, maar xtc net iets beter."
"Het Wetenschappelijk Instituut Volksgezondheid waarschuwt voor bijzonder gevaarlijke drugs in België. Het instituut kreeg de afgelopen week informatie over enkele verdachte sterfgevallen in verschillende Vlaamse regio's. In het bloed van de slachtoffers werd als enige niet-lichaamseigen stof methadon aangetroffen. Methadon wordt gebruikt ter vervanging van heroïne bij de behandeling van verslaving. Geen van de slachtoffers zou echter heroïne hebben gebruikt. Eén van de slachtoffers gebruikte in het verleden wel amfetamines. Methadon kan voorkomen als een wit poeder, gelijkend op amfetamine. Het kan ook verwerkt worden in tabletten gelijkaardig aan xtc-tabletten, "wat aanleiding kan geven tot verwarring", aldus Volksgezondheid. Volksgezondheid waarschuwt dat het gebruik van illegale drugs altijd gevaarlijk is. "Omdat het steeds gaat om niet-gecontroleerde samenstellingen kunnen druggebruikers nooit weten wat ze innemen". (belga/hln) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_24 ... n=homeArt1 Men weet dus nog niet waarin het verwerkt zit."